-
31. Data: 2002-10-31 10:45:20
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: g...@p...onet.pl
> Pozwol że wyprowadzę cię z błędu - to nie jest bank internetowy (pomyliło ci
> się chyba z mbankiem). A starania pracowników, które nie wiem jak byłyby
> wielkie nie naprawią błędów organizacyjnych i braku przygotowania tych
placówek
> do obsługi większej ilości klientów.
>
Trudno się z Toba nie zgodzić, że bank nie jest przystosowany
do obsługi większej ilości klientów, ale chyba takie jest założenie
że wizyte osobistą składa się w ostateczności. (osobiście
byłem tam 2 razy na 12 miesięcy). Raz w piatek koło 18:00
i faktycznie kłebił się dziki tłum, który wymagał by do sprawnej
obsługi podwójnej ilości stanowisk.
Miałem(mam) jeszcze konto w PekaoSA i tam nigdy, paradoksalnie, nie musiałem
czekać w kolejce, ale jakos nie tęsknie ;)
Uswiadom mnie też prosze co to jest bank internetowy (jakaś definicja ?).
bo przez rok wykonuje wszystkie operacje w Multi przez internet
i chciałbym wiedzieć z czym mam doczynienia :).
pozdrawiam
Grzesiek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
32. Data: 2002-10-31 10:54:31
Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
Od: "Grzegorz" <g...@W...onet.pl>
> Krzysku! Idac ta droga rozumowania mozna smialo stwierdzic, ze Multibank
> jest wspaniala i genialna oferta i tylko ci pieprzeni klienci
> przeszkadzaja....
Bo to w gruncie rzeczy taki pr. Prawda Krzyśku ? Prawda ?
;-)
Grzegorz
-
33. Data: 2002-10-31 11:01:26
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: s...@p...onet.pl
> > Pozwol że wyprowadzę cię z błędu - to nie jest bank internetowy (pomyliło
ci
> > się chyba z mbankiem). A starania pracowników, które nie wiem jak byłyby
> > wielkie nie naprawią błędów organizacyjnych i braku przygotowania tych
> placówek
> > do obsługi większej ilości klientów.
> >
>
>
> Trudno się z Toba nie zgodzić, że bank nie jest przystosowany
> do obsługi większej ilości klientów, ale chyba takie jest założenie
> że wizyte osobistą składa się w ostateczności. (osobiście
> byłem tam 2 razy na 12 miesięcy). Raz w piatek koło 18:00
> i faktycznie kłebił się dziki tłum, który wymagał by do sprawnej
> obsługi podwójnej ilości stanowisk.
>
> Miałem(mam) jeszcze konto w PekaoSA i tam nigdy, paradoksalnie, nie musiałem
> czekać w kolejce, ale jakos nie tęsknie ;)
>
> Uswiadom mnie też prosze co to jest bank internetowy (jakaś definicja ?).
> bo przez rok wykonuje wszystkie operacje w Multi przez internet
> i chciałbym wiedzieć z czym mam doczynienia :).
>
>
> pozdrawiam
> Grzesiek
>
>
> --
> Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Hmmmmm według mnie to bank który nie ma sieci placówek a swoją działalność
opiera wyłącznie na internecie i telefonie - i dlatego według mnie mamy w tej
chwili tylko jeden bank internetowy tj. mbank (bo inteligo jako że należy już
do PKO BP wypadło z gry). Jeżeli popierasz tezę że Multibank to bank
internetowy to w takim razie należy przyjąć, że większość banków w chwili
obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
34. Data: 2002-10-31 11:26:13
Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
"Grzegorz" <g...@W...onet.pl> wrote in message
news:apr242$ms0$1@news2.tpi.pl...
> Bo to w gruncie rzeczy taki pr. Prawda Krzyśku ? Prawda ?
> ;-)
Nie. Za błędy zawsze przepraszałem i są one zawsze sprawdzane. Ale błędy
zawsze też będą - kto ma inne zdanie jest po prostu niedojrzały. Moja
odpowiedź była konkretna na konkretne zarzuty. Można do MultiBanku wysyłać
korespondecję poczta, można kartę otrzymać pocztą i można podpisywać wnioski
na odległość - ot co :-)
Krzysiek
-
35. Data: 2002-10-31 11:33:32
Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
Od: s...@o...pl
> "Grzegorz" <g...@W...onet.pl> wrote in message
> news:apr242$ms0$1@news2.tpi.pl...
> > Bo to w gruncie rzeczy taki pr. Prawda Krzyśku ? Prawda ?
> > ;-)
>
> Nie. Za błędy zawsze przepraszałem i są one zawsze sprawdzane. Ale błędy
> zawsze też będą - kto ma inne zdanie jest po prostu niedojrzały. Moja
> odpowiedź była konkretna na konkretne zarzuty. Można do MultiBanku wysyłać
> korespondecję poczta, można kartę otrzymać pocztą i można podpisywać wnioski
> na odległość - ot co :-)
>
> Krzysiek
>
Nieprawda - można złożyć wniosek elektronicznie ale i tak trzeba przyjść do CUF-
u i podpisać go osobiście.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
36. Data: 2002-10-31 11:36:04
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
> Hmmmmm według mnie to bank który nie ma sieci placówek a swoją działalność
> opiera wyłącznie na internecie i telefonie
Były to więc bank internetowo-telefoniczny, nieprawdaż? A nawet
internetowo-telefoniczno-smsowo-wapowo-kafejkowo-poc
ztowy? ;-)))
> - i dlatego według mnie mamy w tej
> chwili tylko jeden bank internetowy tj. mbank (bo inteligo jako że należy
już
> do PKO BP wypadło z gry).
??? i co z tego? BRE Bank ma placówki i PKO BP ma placówki. Co w tej chwili
mają posiadacze kont Inteligo z placówek PKO BP więcej niż posiadacze kont w
mBanku z placówek BRE? Natomiast co będzie w przyszłości to zobaczmy.
Marketingowym tekstom tak jakoś z definicji nie wierzę ;-)) Pożyjemy -
zobaczymy.
> Jeżeli popierasz tezę że Multibank to bank
> internetowy to w takim razie należy przyjąć, że większość banków w chwili
> obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
> internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.
MultiBank - to bank elektroniczny (choć to też nie najlepszy termin) z
siecią placówek. Tak się właśnie pozycjonuje - placówki są uzupełnienim dla
kanałów zdalnych. Każdy klient MultiBanku powinien się w maksymalnym stopniu
obsługiwać sam lub przez operatorów, agentów itp. Ale przede wszystkim sam
przez kanały automatyczne.
K. Kowalski
-
37. Data: 2002-10-31 11:52:59
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: s...@o...pl
Bank elektroniczny to w tej chwili wlaściwie każdy bank:)
A to jak się Multibank próbuje pozycjonować nie ma nic wspólnego z tym jak jest
odbierany - skoro ma placówki i ma elektroniczne kanały dostępu to jest to
zwykły bank detaliczny z różnymi kanałami dystrybucji swoich produktów i niczym
nie odbiega od reszty jemu podobnych
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
38. Data: 2002-10-31 12:01:08
Temat: Re: Multibank na Królewskiej - WIELKA KICHA
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
> Nieprawda - można złożyć wniosek elektronicznie ale i tak trzeba przyjść
do CUF-
> u i podpisać go osobiście.
Nieprawda - bzdury Waćpan prawisz. Umowy o konta, karty można podpisywać bez
chodzenia do placówki.
K. Kowalski
-
39. Data: 2002-10-31 12:02:10
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: g...@p...onet.pl
> Hmmmmm według mnie to bank który nie ma sieci placówek a swoją działalność
> opiera wyłącznie na internecie i telefonie - i dlatego według mnie mamy w
tej
> chwili tylko jeden bank internetowy tj. mbank (bo inteligo jako że należy
już
> do PKO BP wypadło z gry). Jeżeli popierasz tezę że Multibank to bank
> internetowy to w takim razie należy przyjąć, że większość banków w chwili
> obecnej w Polsce to banki internetowe (bo oferują usługi oparte również na
> internecie) - z czym niestety nie mogę się zgodzić.
Cóż, ja się okopie na swoim stanowisku :).
Sprawa wg Ciebie rozbija sie o słowo "wyłącznie"
jeżeli calość spraw związanych z obsługa można załatwić przez internet
i telefon to bank jest internetowy ?
i dla mnie jest bez znaczenia czy ma on jakąś placówke czy nie.
(traktuje to jako dodatkowe bonusy)
Odwracając sytuacje, jeżeli mBank, otworzy jedną placówke
to straci status banku internetowego ?
pozdr
Grzesiek
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
40. Data: 2002-10-31 12:03:37
Temat: Re: Multibank na Królewskiej
Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>
> Bank elektroniczny to w tej chwili wlaściwie każdy bank:)
> A to jak się Multibank próbuje pozycjonować nie ma nic wspólnego z tym jak
jest > odbierany - skoro ma placówki i ma elektroniczne kanały dostępu to
jest to
> zwykły bank detaliczny z różnymi kanałami dystrybucji swoich produktów i
niczym > nie odbiega od reszty jemu podobnych
I o to chodzi. Niemniej pozycjonowanie ma znaczenie bo klienci MultiBanku o
wiele bardziej zdają sobie sprawę z tego, że placówka może być uzupełnieniem
kanałów zdalnych niż klienci Pekao, WBK, ING itd - gdzie nadal dostęp przez
Internet, WAP itd jest jakimś dodatkowym ficzerem (że tak nieładnie to nazwę
;-)
K. Kowalski