  • 11. Data: 2005-03-29 09:41:14
    Temat: Re: [Multibank] nie ma w planach tej uslugi :(
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Mar 2005 11:33:48 +0200, w <d2b7ds$ocs$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > UWIELBIAM, no po prostu UWIELBIAM takich domorosłych informatyków :)))))

    O, ty możesz pracować w mBanku :)) Pasujesz do zespołu :))

  • 12. Data: 2005-03-29 17:51:59
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > UWIELBIAM, no po prostu UWIELBIAM takich domorosłych informatyków :)))))

    O, ty możesz pracować w mBanku :)) Pasujesz do zespołu :))

    ===
    mogę, ale nie muszę! ;))) Debilny wątek nam z tego wychodzi ;)

    pzdr
    topjes

  • 13. Data: 2005-03-29 18:16:05
    Od: Konlin <k...@g...pl>

    Tue, 29 Mar 2005 11:41:14 +0200, na pl.biznes.banki, r...@a...net.pl
    napisał(a):

    > O, ty możesz pracować w mBanku :)) Pasujesz do zespołu :))

    Z całym szacunkiem ale topjes ma rację - nie masz pojęcia o tym co piszesz
    :)

    pzdr
    ki

  • 14. Data: 2005-03-29 23:23:42
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Póki co nie chodzą na Altamirze ;)

    Ciekawe kiedy powiadomienia znikną z inteligo ;D

  • 15. Data: 2005-03-30 07:25:45
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "mm" <j...@c...barg.sv> wrote in message news:d2co0t$n98$1@news.onet.pl...

    > Ciekawe kiedy powiadomienia znikną z inteligo ;D

    To będzie zemsta-sabotaż? ;)))

    pzdr
    topjes

  • 16. Data: 2005-03-30 10:41:36
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Tue, 29 Mar 2005 20:16:05 +0200, w <3...@4...net>,
    Konlin <k...@g...pl> napisał(-a):

    > Z całym szacunkiem ale topjes ma rację - nie masz pojęcia o tym co piszesz
    > :)

    No cóż, skoro tak prostego ficzera nie da się doinstalować do system inf.
    mBanku -- to tylko świadczy o tym banczku. A świadczy tak jak zwykle :>

    Aż dziwne, że cashback się uda, to pewnie będzie informatyczny wyczyn -- oby
    zdążyli przed innymi bankami i jeszcze w tej 5-latce, bo widzę że pierwsi to
    oni na pewno nie będą.

  • 17. Data: 2005-03-31 11:57:34
    Od: "Herman" <h...@t...by>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    Tue, 29 Mar 2005 20:16:05 +0200, w
    <3...@4...net>,
    Konlin <k...@g...pl> napisał(-a):

    No cóż, skoro tak prostego ficzera nie da się doinstalować do system inf.
    mBanku -- to tylko świadczy o tym banczku. A świadczy tak jak zwykle :>

    O ile się niemylę niedługo w mbanku będą wyciągi na e-mail, poprzez system
    transakcyjny pozbierają zgody i będą wyciagi. Na temat smsów nic nie
    wiadomo...
    nie chodzą na Altamirze to napewno...

  • 18. Data: 2005-03-31 14:52:03
    Od: Solos <m...@t...pl>

    mm wrote:
    > Z tego co słyszałem to problem dot. KOSZTÓW!!! Altamira ma pewien ficzer
    > który dość skutecznie uniemożliwia wprowadzenie SMSów bez wysylania
    > zapytania. To jest cecha systemu, ktorej zmiana jest koszmarnie droga.

    a moglby ktos wyjasnic co to jest Altamir? :)

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 19. Data: 2005-03-31 15:39:11
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 31 Mar 2005 16:52:03 +0200, w <d2h2qh$ni4$1@inews.gazeta.pl>, Solos
    <m...@t...pl> napisał(-a):

    > a moglby ktos wyjasnic co to jest Altamir? :)

    Taka szycha. Przez niego nic nie można zrobić. I jeszcze kupę kasy mu płacą.

  • 20. Data: 2005-03-31 19:06:03
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 16:52:03 +0200, Solos <m...@t...pl>
    wklepał(-a):

    >a moglby ktos wyjasnic co to jest Altamir? :)

    To taki Arab mieszkający w Polsce.