  • 1. Data: 2002-06-14 15:16:55
    Temat: Multibank nie obsluguje PZ w Ideii??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Dowiedzialem sie na infolinii w Ideii, ze PZ nie bedzie obslugiwane w
    Multibanku.
    Ponoc nie maja podpisanej umowy. Czyli, ze tak powiem d....
    Pytanie - czy komus sie udalo??? :)))
    No i czy ktos wie, czy Multibank ma podpisana umowe z ERA, UPC i TPSA??? :)

    :)

    --
    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-06-14 15:36:42
    Temat: Re: Multibank nie obsluguje PZ w Ideii??
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > Pytanie - czy komus sie udalo??? :)))
    > No i czy ktos wie, czy Multibank ma podpisana umowe z ERA, UPC i TPSA???

    eee jak zwykle w Ideii sa tak doinformowani, ze hej.
    3 raz nie chce mi sie do nich dzwonic, ale moze ktos przerabial.

    Mam dzialajace polecenie zaplaty w BZWBK - chce zamienic na inny bank.
    wyslalem do Ideii nowy odcinek z nowego banku z prosba o wykasowanie
    poprzedniego.

    Wyslany listem poleconym, 2 czerwca - niby jeszcze nie doszedl. System
    pobral ze starego jeszcze banku....

    W systemie MultiBank nie maja, ale BRE tak ;) Czyli trzeba im mowic, ze to
    BRE Bank ;)))
    ech, a sie przestraszylem

    Najgorsze jest to, ze nie ma z kim tam pogadac, bo kazdy mowi cos innego...

  • 3. Data: 2002-06-14 18:39:15
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > eee jak zwykle w Ideii sa tak doinformowani, ze hej.
    > 3 raz nie chce mi sie do nich dzwonic, ale moze ktos przerabial.

    [...]
> [...]
    > BRE Bank ;)))
    > ech, a sie przestraszylem
    >
    > Najgorsze jest to, ze nie ma z kim tam pogadac, bo kazdy mowi cos

    Ciebie nie powinno interesowac co mowi Idea, a to co podaje bank. Polecenie
    zaplaty nie jest oparte na umowach wierzyciel<>bank dluznika, a jest to po
    prostu porozumienie miedzy bankami. Bank przystepuje do porozumienia i
    udostepnia swoim klientom DD [w zakresie jaki uwaza za stosowne]. wiec jesli
    bank udostepnia klienowi usluge DD to bedzie ona dzialac u kazdego
    wierzyciela [ktorego bank przystapil do porozumienia]. Nie moze byc tak, ze
    u wierzyciela DD z jednego banku bedzie dzialac, a z innego nie.

    Maciej

  • 4. Data: 2002-06-14 22:50:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > [...]

    W tpsa jest to samo trzeba im powtorzyc pare razy, ze to BRE Bank i jest ok.
    BTW oni wszyscy jacys nieszczesliwi sa, bo na wydruku PZ z multi maja BRE
    Bank, OBD... Juz brak mi na nich sil :((
    Ps. Era (chyba), Plus, tpsa maja konta w BHW, ktory obsluguje PZ
    pzd

  • 5. Data: 2002-06-15 09:11:05
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    > Pytanie - czy komus sie udalo??? :)))
    > No i czy ktos wie, czy Multibank ma podpisana umowe z ERA, UPC i TPSA???

    Jeżeli Multibank oferuje PZ (DD) to będzie działać, bo są to umowy
    międzybankowe i ERA, UPC, TPSA nie mają tutaj nic do gadania.
    Osobiście nie znam aktualnej oferty Multibanku ale skoro oficjalnie działa
    PZ to składaj papiery i muszą Ci to przyjąć.

    P.S. Nie dzwoń do BOKu to tam ludzie mało wiedzą o bankowości. Ja musiałem
    im udowadniać, że mogę ustanowić stałe obciążenie karty VE Inteligo, a oni
    usilnie tweordzili, że to nie możliwe, bo to jest VE i działa wyłąćznie w
    środowisku elektronicznym. Nie przemawiało do nich to, że mogłem doładować
    POPa przez obciążanie karty płatniczej poprzez telefon, czyli bez
    konieczności użycia kanału elektronicznego.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-06-15 12:56:51
    Od: "Student Press, Karol Waszak" <k...@s...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    > Bank, OBD... Juz brak mi na nich sil :((
    > Ps. Era (chyba), Plus, tpsa maja konta w BHW, ktory obsluguje PZ

    A Idea ma konta w BRE Banku ;)

    Nati