  • 11. Data: 2002-10-18 10:36:16
    Temat: Re: Multibank - nietypowy PIN
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Wed, 16 Oct 2002 22:47:51 +0200, El Marcin napisał(a):
    >bzdura !! wystarczy,że jakiś dres zauważy że koles wciska 4 razy tą samą
    >liczbe w bankomacie albo na stacji ... da mu w łeb za rogiem i po kasie !!!
    >wywal tą karte i nie słuchaj amatorów

    A kto jest taki głupi że wklepuje PIN tak by widział to KTOKOLWIEK
    postronny?

    Ja ZAWSZE zasłaniam klawiaturę bankomatu portfelem/drugą ręką... Tak trudno
    na to wpaść?

    A jeśli mam płacić w sklepie, to nigdy nie płacę kartą do której wymagany
    jest PIN.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 12. Data: 2002-10-18 11:03:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    n...@p...onet.pl <m...@i...net.pl> wrote:
    > kod skladajacy sie z czterech takich samych cyfr! Nie trzeba dlugo
    > tlumaczyc, ze poslugiwanie sie taka "wyszukana" sekwencja cyfr bezpieczne
    > nie jest.

    A dlaczego niby???

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2002-10-18 13:58:02
    Od: <c...@p...onet.pl>

    > A jeśli mam płacić w sklepie, to nigdy nie płacę kartą do której wymagany
    > jest PIN.

    a jak koleś ma jedną kartę to co wtedy ?
    marcin

  • 14. Data: 2002-10-18 20:10:09
    Temat: Re: Multibank - nietypowy PIN - ROZWIAZANIE
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Da dlaczego? przedstaw dowód, że 4444 jest mniej bezpieczne niż 1234
    > albo 5647.

    Hmmm...... trudno przedstawic niezbity dowod. Moim zdaniem jednak
    wystukanie 4 jednakowych cyfr wymaga wciskania klawisza jednym tylko palcem,
    co IMHO nie jest takie trudne do podejrzenia.
    Zreszta zadaj sobie pytanie czy chcialbys miec taki PIN???? ;) Ja nie!

    Jednakze, abstrahujac od powyzszego musze poinformowac, ze dzis dzwoniono do
    mnie z Multibanku z informacja, ze otrzymam _bezplatny_ duplikat karty!!!
    Oczywiscie, takie rozwiazanie jest dla mnie jak najbardziej
    satysfakcjonujace. Najwyrazniej moje argumenty kogos przekonaly. W zwiazku
    z tym stwierdzam, ze sila marketingowa usenetu jest jednak potezna ;)

    Pozdrawiam,

    MIK

  • 15. Data: 2002-10-18 20:22:36
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    In news:aoppo7$q1n$1@news.tpi.pl, Użytkownik wrote:

    > Hmmm...... trudno przedstawic niezbity dowod. Moim zdaniem jednak
    > wystukanie 4 jednakowych cyfr wymaga wciskania klawisza jednym tylko
    > palcem, co IMHO nie jest takie trudne do podejrzenia.

    Wiekszosc ludzi wstukuje wszelkie PINy jednym palcem.
    Wystarczy zaslonic reke druga reka i mozna innymi palcami markowac
    wpisywanie miedzy wlasciwymi wpisaniami. Pocwicz w domu na telefonie kilka
    razy i gotowe.

    > Zreszta zadaj sobie pytanie czy chcialbys miec taki PIN???? ;)
    Ja bardzo :)
    Szkoda, ze nie moge go od Ciebie kupic za pare zlotych, bo kupilbym.

> [...]
    > duplikat karty!!! Oczywiscie, takie rozwiazanie jest dla mnie jak
    > najbardziej satysfakcjonujace. Najwyrazniej moje argumenty kogos
    Niekoniecznie argumetny - po prostu zdecydowali sie spelnic zyczenie
    klienta, tak powinno byc (w kazdym banku :))

    Zycze Ci, zeby Ci sie nic nie powtorzylo w tym nowym PINie :)

  • 16. Data: 2002-10-19 11:17:07
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 18 Oct 2002 22:10:09 +0200),
    <n...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Hmmm...... trudno przedstawic niezbity dowod. Moim zdaniem jednak
    >wystukanie 4 jednakowych cyfr wymaga wciskania klawisza jednym tylko palcem,
    >co IMHO nie jest takie trudne do podejrzenia.

    No to udawaj, że wpisujesz coś więcej. Możesz udawać, że naciskasz
    nawet 20 klawiszy, a tylko 4 dokładnie :-)

    >Zreszta zadaj sobie pytanie czy chcialbys miec taki PIN???? ;)

    Chciałbym -- miałbym mniej do pamiętania...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert