eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 13

  • 1. Data: 2009-01-10 19:58:57
    Temat: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Witam

    Widziałem, że temat już się wcześniej pojawiał, ale ciekaw jestem, jak
    tamte sprawy się zakończyły.
    Mi Multibank pobrał opłatę za prowadzenie konta na przełomie 10 i 11
    2008. Ok. 20 listopada złożyłem reklamację, która do dziś nie doczekała
    się rozpatrzenia. Ponoć została podpięta do jakiejś większej reklamacji,
    co oznacza, że spora grupa osób została w ten sposób potraktowana.
    Pod koniec grudnia zadzwoniłem ponownie i moja reklamacja miała zostać
    przesłana indywidualnie do grupy zajmującej się tematem. I nadal nic.

    Dodam, że późniejsze i jedną wcześniejszą opłatę zwrócili.

    pozdrawiam

    Bartek


  • 2. Data: 2009-01-10 21:21:02
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 10 Jan 2009 20:58:57 +0100, Bart wrote:

    > Dodam, że późniejsze i jedną wcześniejszą opłatę zwrócili.

    To w końcu od listopada (jak piszesz w temacie) czy tylko w listopadzie
    (skoro późniejsze zwrócili)?

    U mnie wszystko jest ok. Konto Ja, taryfa Active.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki


  • 3. Data: 2009-01-10 21:26:29
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Bart" gkaum1$ear$...@n...wp.pl

    > Widziałem, że temat już się wcześniej pojawiał, ale ciekaw jestem, jak tamte sprawy
    się zakończyły.
    > Mi Multibank pobrał opłatę za prowadzenie konta na przełomie 10 i 11 2008. Ok. 20
    listopada złożyłem reklamację, która do dziś nie
    > doczekała się rozpatrzenia. Ponoć została podpięta do jakiejś większej reklamacji,
    co oznacza, że spora grupa osób została w ten
    > sposób potraktowana.
    > Pod koniec grudnia zadzwoniłem ponownie i moja reklamacja miała zostać przesłana
    indywidualnie do grupy zajmującej się tematem. I
    > nadal nic.

    Mnie ten bank skasował:

    -- 2 złote za kartę bankomatową (której nie było) wbrew TOiP
    -- 3 złote za sprawdzenie salda w swoim/ich bankomacie
    zgodnie z TOiP, ale wbrew zdrowemu rozsądkowi
    -- 3 złote i 50 groszy za prowadzenie rachunku wbrew TOiP

    I uważam, że na tym powinna skończyć się nasza (moja z tym bankiem)
    współpraca na tak zwane zawsze. :) Nie reklamowałem skasowania za
    prowadzenie rachunku. (skasowania, albo raczej niezwrócenia tej opłaty)

    Mam 2 konta w Eurobanku do wpłacania makulatury oraz jeden wpłatomat mBankowy.
    I tyle chyba powinno mi starczyć. Awaryjnie mogę wpłacić w BGZ, ale to trochę
    bezsensowne rozwiązanie. :) Jest jeszcze wpłatomat Nordei, ale też dla mnie
    bezsensowny, choć całodobowy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 4. Data: 2009-01-11 10:13:18
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Mokrzycki napisał:
    > On Sat, 10 Jan 2009 20:58:57 +0100, Bart wrote:
    >
    >> Dodam, że późniejsze i jedną wcześniejszą opłatę zwrócili.
    >
    > To w końcu od listopada (jak piszesz w temacie) czy tylko w listopadzie
    > (skoro późniejsze zwrócili)?
    Od listopada walczę o tamtą opłatę. Miałem na myśli to, że w listopadzie
    pobrali, w list. złożyłem reklamację i od tamtego czasu nie ma
    odpowiedzi na reklamację, ani zwrotu kasy.

    >
    > U mnie wszystko jest ok. Konto Ja, taryfa Active.
    >

    to pilnuj :) bo nie znasz dnia, ani godziny, kiedy opłaty przestaną być
    zwracane.

    pozdrawiam


  • 5. Data: 2009-01-11 10:22:01
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Bart <b...@w...pl>

    > I uważam, że na tym powinna skończyć się nasza (moja z tym bankiem)
    > współpraca na tak zwane zawsze. :) Nie reklamowałem skasowania za
    > prowadzenie rachunku. (skasowania, albo raczej niezwrócenia tej opłaty)

    a ja uważam, że należy reklamować i walczyć o swoje. Skoro patałachy
    zrobiły sobie bank, to niech teraz odczują koszty swoich niedoróbek.
    Zatkanie się banku tysiącami reklamacji w końcu wymusiłoby należną
    obsługę klienta.
    A tak pozwalamy się okradać. Jeśli Multibank ma 500tys klientów, to
    gdyby każdego skroił na te 7zł (jak w moim przypadku) to już ma 3,5mln
    złotych. Uważam, że nie powinniśmy pozwolić im na obławianie się w taki
    sposób :)
    Złóż im trzy oddzielne reklamacje i niech działają. Nie o kasę chodzi, a
    o zasady. Możesz im kazać przesłać należne pieniądze np. na wośp :)


  • 6. Data: 2009-01-11 14:57:34
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "Paul" <USUŃTOpaul@gazeta.pl>

    ja mialem tak samo...
    Nie oddali kasy za prowadzenie rachunku chyba w pazdzierniku. Napisalem
    reklamacje i oddali.

    paul



  • 7. Data: 2009-01-11 16:49:10
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Bart <b...@w...pl>

    Użytkownik Paul napisał:
    > ja mialem tak samo...
    > Nie oddali kasy za prowadzenie rachunku chyba w pazdzierniku. Napisalem
    > reklamacje i oddali.
    >
    > paul
    >
    >
    Wygląda na to, że trzeba na papierze zgłosić, bo w Multibanku
    telefoniczne reklamacje są rejestrowane, ale nikt ich nie rozpatruje.
    Złożyłbym pisemną, ale nie chce mi się specjalnie po to iść do banku.
    Złożę przy okazji :)

    Bartek


  • 8. Data: 2009-01-11 17:02:02
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: Michał Bartos <U...@p...pl>

    Bart wrote:
    > Wygląda na to, że trzeba na papierze zgłosić, bo w Multibanku
    > telefoniczne reklamacje są rejestrowane, ale nikt ich nie rozpatruje.
    > Złożyłbym pisemną, ale nie chce mi się specjalnie po to iść do banku.
    > Złożę przy okazji :)
    >
    > Bartek

    A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie
    zarejestrowana, to firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli tego
    nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za
    rozpatrzona pozytywnie?

    Pozdrawiam,

    --
    Michal Bartos


  • 9. Data: 2009-01-11 18:58:45
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "n...@o...eu" <n...@o...eu>

    > Wygląda na to, że trzeba na papierze zgłosić, bo w Multibanku
    > telefoniczne reklamacje są rejestrowane, ale nikt ich nie rozpatruje.
    > Złożyłbym pisemną, ale nie chce mi się specjalnie po to iść do banku.
    > Złożę przy okazji :)

    zadzwoniłem, zareklamowałem, zwrócili.
    więcej sytuacja się nie powtórzyła.


  • 10. Data: 2009-01-11 19:43:01
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Michał Bartos" 496a260e$...@n...home.net.pl

    > A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie zarejestrowana, to
    firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli
    > tego nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za rozpatrzona
    pozytywnie?

    Jeśli powołujesz się na jakieś prawo, to powiedz, gdzie to prawo jest ,,ogłoszone''.
    I aby było jasne -- nie bronie Multi, a jedynie zauważam, że powoływanie się na
    prawo jest dopiero wówczas skuteczne (może być skuteczne) gdy znamy prawo, na
    które się powołujemy.

    Mnie po prostu nie chce się babrać w łajnie i myślę, że bankierzy modlą się
    o to, aby ludzie nie reklamowali tego rodzaju spraw, że tak to delikatnie ujmę.

    Ostatecznie mogę zareklamować swoje 2 złote (sprzed paru lat, więc raczej czasu
    wiele nie mam) i 3.5 sprzed paru miesięcy.

    -=-

    Inna sprawa, że gdy BZ WBK rozpatrywał reklamacje, uznawałem ów bank za dobry,
    aż w pewnym momencie bank skasował mi 38 złotych. Trochę jak w ruletce: Gdy
    klient zareklamuje, należy reklamację rozpatrzyć i chwilę po tym zabrać mu
    dwakroć więcej, prosząc o reklamację, która w razie czego zostanie oczywiście
    rozpatrzona pozytywnie (mam na to obietnicę bankierki) a następnie zostanie
    dopełniona ;) skasowaniem stosowniejszym -- niejako milcząco bank powie swemu
    szanownemu ;) klientowi: ,,odechce się ci, ty patałachu jeden, ;) pisania
    reklamacji''. :)

    -=-

    Tak czy siak wcześniej czy później klient (szanowny lub nie) zauważy, że po prostu
    łajnem nie należy się bawić. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1