  • 11. Data: 2009-01-11 19:59:50
    Temat: Re: [Multibank] od listopada nie zwracają opłaty za prowadzenie konta
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bart" gkch8a$cap$...@n...wp.pl

    > A tak pozwalamy się okradać. Jeśli Multibank ma 500tys klientów, to gdyby każdego
    skroił na te 7zł (jak w moim przypadku) to już
    > ma 3,5mln

    Każden to wie. I banki to wiedzą, że zabranie tysiąca złotych spowoduje
    na pewno interwencje przeróżne, podczas gdy zabranie milionowi klientów
    po złotówce może ujść płazem, a daje przeca wcale niemała sumkę. :)

    Citi ma ponad milion kart krechowych, Lukas podobnie, więc zapewne nie
    połówką miliona, milionami należy liczyć oszukanych klientów Multi. :)

    I te kilka milionów może sobie bank poświęcić czy to na reklamę, czy na
    otworzenie kolejnego oddziału, czy na wakacje ,,zarządu''... Tymczasem
    konkurncja musi albo też kraść, albo poświęcić uczciwie zarobione pieniądze,
    a te są trudniejsze do uzyskania :) (więc pobłażanie doprowadza do sytuacji,
    w kórej każdy bank kadnie -- i uczciwy bank, aby żyć w nieuczciwym świecie,
    i nieuczciwy bank)

    > złotych. Uważam, że nie powinniśmy pozwolić im na obławianie się w taki sposób :)
    > Złóż im trzy oddzielne reklamacje i niech działają. Nie o kasę chodzi, a o zasady.
    Możesz im kazać przesłać należne pieniądze np.
    > na wośp :)

    Nie, no na WOŚP to raczej nie... :) Nie dlatego, iż jestem przeciwny
    leczeniu biednych dzieci, ale dlatego, że te dzieci (IMO) należy leczyć
    za pieniądze podatników. Wiem i rozumiem, że moje poglądy są nieludzkie
    (w sensie -- szatańskie) w dobie bezrobocia (bo leczenie z podatków
    powszechnych doprowadziłoby natychmiast do zwolnienia całej masy
    urzędników, których jedynym zadaniem jest selekcjonowanie/dzielenie
    Polaków na ,,UBezpieczonych'' i na ,,nieUBezpieczonych'') ale IMO
    nie stać na takie marnowanie, jakim są chore kasy itp. :)

    Ponadto dzisiejsze ,,prawo medyczne'' dzieli ludzi na tych, którzy wiedzą
    o tym, że leczenie im się należy z urzędu i na tych, którzy o tym nie widzą.
    Jednemu lekarz powie, że za badanie trzeba zapłacić (czasami nawet bez otrzymania
    paragonu -- tak mnie rok temu zbadano) a inny człowiek otrzyma to badanie za freeko,
    bo trafi na uczciwego lekarza, nie zaś na ,,biznesmana''.

    -=-

    IMO w Polsce każdy powinien mieć prawo do bezpłatnej opieki zdrowotnej, nie
    wliczając do niej na przykład zabiegów kosmetycznych typu powiększanie średnicy
    czy długości penisa. ;) (chyba, że zwiększanie tych rozmiarów ma służyć
    doprowadzeniu ciała (lub części ciała) do pełnienia normalnych, czyli
    typowych funkcji tegoż ciała) Rozumiem, że mielibyśmy wówczas problem
    z ,,imigracją'' medyczną, ale ponoć gość w dom -- Bóg w dom. :)
    (a my ponoć w zdecydowanej większości i gościnni jesteśmy, i Chrześcijańscy, i
    poBożni)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2009-01-11 22:12:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Bart" gkcgnv$brn$...@n...wp.pl

    > to pilnuj :) bo nie znasz dnia, ani godziny, kiedy opłaty przestaną być zwracane.

    Facet wypadł z okna, z piętnastego pietra... Leci, spada a po drodze ;)
    ludzie w oknach zaczepiają go pytaniami ,,jak leci?'', na co on im
    odpowiada ,,na razie wszystko w porządku''. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-01-12 18:37:15
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 11 Jan 2009 18:02:02 +0100, Michał Bartos wrote:

    > A czy przypadkiem nie jest tak, ze jesli reklamacja zostanie
    > zarejestrowana, to firma musi ja rozpatrzyc w ciagu 14 dni, a jesli tego
    > nie zrobi, to reklamacja automatycznie wg prawa jest uznana za
    > rozpatrzona pozytywnie?

    Nie, tego typu zapis (30 dni) jest chyba jedynie w prawie
    telekomunikacyjnym. Na pewno nie dotyczy banków (na szczęście dla mBanku
    ;-)).

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki