  • 1. Data: 2002-10-10 09:42:05
    Temat: Multibank - pierwsze spotkanie - negatywnie
    Od: "Grzegorz E. Mucha" <g...@p...pl>

    Wkurzony na swój bank i zachęcony sympatyczną stroną Multibanku i ich ofertą
    poszedłem wczoraj do oddziału w Krakowie (wreszcie otwarty) otworzyć
    rachunek. Myślę sobie załatwię wszystko bez problemu bo to dobry bank ale
    Po kolei, najpierw zapytałem na infolinii co potrzebne jest do otworzenia
    rachunku - dowód osobisty, a żeby otrzymać linię kredytową - wyciąg bankowy
    za ostatnie 6 msc. Pobiegłem do oddziału uzbrojony w dokumenty, wziąłem
    nawet umowę o pracę, a nuż się przyda. Zaczynamy, opowiadam o swoich
    potrzebach, wybieram konto "ja" i za chwilę mówię jeszcze, że chciałby
    również limit kredytowy w rachunku, powiedzmy 3K (czyli moje 1-miesieczne
    wpływy na rachunek) i tu konsternacja, Pan ogląda mój wyciąg bankowy i mówi:
    ale tu raz czy drugi ma Pan na rachunku saldo (-) 500 zł ? No pewnie od tego
    jest limit kredytowy w rachunku, żeby raz na czas z niego skorzystać. Ale
    Pan mówi, sorki ale może robi Pan niedopuszczalne debety ? Musi Pan iść do
    swojego banku i poprosić o "Opinię bankową nt swojego rachunku" Opinię
    Bankową ! Mam wyciągnąć pismo z Citibanku ? jak o tym pomyślałem to od razu
    mi się odechciało otwierać rachunek. Pan był miły i powiedział, że zapyta
    jescze dyrektora ale dyrektor nie zmienił decyzji - musi być opinia bankowa
    lub inne pismo z banku - dla 3K kredytu. Co jak bym chciał 18K ?
    Co ciekawe nie zapytali nawet czy mógłbym poczekać kilka miesięcy, aż zaczną
    wpływać moje dochody, nie interesowało ich również, że wyraźnie zaznaczyłem
    na wstępie rozmowy, że chcę przelać na rachunek 10K uzbieranych cięzko
    osczędności co 3 przekracza wartość limitu kredytowego.
    Musi byc opinia i koniec.
    Więc tak jak stałem, wyszedłem. Prędko nie wrócę.
    --
    GM

  • 2. Data: 2002-10-10 11:00:49
    Temat: Re: Multibank - pierwsze spotkanie - negatywnie
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Grzegorz E. Mucha" <g...@p...pl> napisał w wiadomości

    [...]
> [...]
    bankowa
    > lub inne pismo z banku - dla 3K kredytu. Co jak bym chciał 18K ?

    Też przenosiłem konto z Citi do Multi. Wszystkie formalności załatwiłem
    przez multilinię. Przy wpływach podobnych do Twoich i częstym utrzymywaniu
    salda ujemnego dostałem bez problemu 6 krotność miesięcznych wpływów :)
    Historię z Citi dałem z 12 miesięcy. A opinię bankową dostaniesz w Citi bez
    problemu, nie robią problemów.

    Reasumując spróbuj jeszcze raz, ale przez multilinię.

    pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2002-10-10 12:02:03
    Od: i...@w...pl

    > Reasumując spróbuj jeszcze raz, ale przez multilinię.
    >
    > pozdrawiam,
    > Piotr

    a może spróbuj okazać w Multi umowę o kredyt odnawialny z CITI...może wtedy
    zobaczą, że to nie były niedozwolone debety.

    pzdr.
    cougar

  • 4. Data: 2002-10-11 11:55:53
    Od: d...@p...onet.pl

    <CIACH>
    > Musi byc opinia i koniec.
    Oj nie przesadzaj, jasne ze wymagaja opini z poprzedniego banku, jesli
    chcesz przeniesc linie kredytowa odrazu przy otwarciu konta. Jesli masz tylko
    historie z rachunku, to skad niby MultiBank ma widziec, ze nie robiles nie
    dozowlonych przekroczen debetu itp. itd. Po to sa wlasnie opinie o Twoim
    rachunku. A co myslales, ze na Twoje "ladne oczy" dostaniesz kredyt ? ;-)

    Ja tez dokladnie w Krakowie, wszystko co trzeba bylo przynioslem
    (opinia+historia) i wszystko zostalo zalatwione w ciagu tygodnia,
    milo latwo i przyjemnie.
    Moze Panowie z obslugi sa troche jeszcze niezbyt "wyrobieni", ale naprawde
    sie staraja.

    > Więc tak jak stałem, wyszedłem. Prędko nie wrócę.
    No coz, Citi rulez ;-))

    Pozdrawiam Dracor.

  • 5. Data: 2002-10-11 16:40:40
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>