-
11. Data: 2004-11-03 10:00:28
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>
> przeciez z tego co wiem nie dostaniesz swistka z US jesli nie bedziesz
mial
> konta i kolko sie zamyka.
> Dlatego jest procedura w Multi taka ze otwieraja ci konto (pol aktywne),
> dostajesz potwierdzienie, lecisz
> do US i czekasz na swistek..
A jak sobie wyobrażasz prowadzenie działalności gospodarczej z ZABLOKOWANYM
kontem bankowym? US na wydanie świstka ma (o ile dobrze pamiętam) 30 dni (w
moim przypadku trwało to ponad 3 miesiące). Przez 30 dni nie mieć dostępu do
swoich pieniędzy? Hmm... a kontrahentom mówić grzecznie, żeby poczekali
cierpliwie aż mi konto odblokują? Nie moglem sobie na coś takiego pozwolić.
Poza tym... Informacja, informacja, informacja. Pani niedysponentka nie
poinformowała mnie, że mi konto zablokują. Gdybym wiedział, wcale bym się
nie bawił.
Brak możliwości używania normalnie konta przez pierwszy miesiąc
dyskwalifikuje je dla nowootwartych firm.
W Nordea wystarczyło oświadczenie, że dostarczę świstek w 30 dni. Kiedy się
okazało, że po 30 dniach świstka niet, napisałem drugie, że dostarczę jak
tylko otrzymam papierek z US. Wszystko gładko i bez zgrzytów.
Pozdrawiam
Zbyszek
-
12. Data: 2004-11-03 10:30:47
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>
> Skad taki pomysl? Przy dzialalnosci gospodarczej NIP i swistek jest taki
> sam jak ten, ktory sie dostaje przy pierwszej rejestracji w USie. Na
> dobra sprawe nie trzeba leciec do urzedu po nowy swistek, gdy ma sie
> stary. NIP osoby fizycznej jest staly tak samo jak PESEL.
Nie każdy trzyma powiadomienie o nadaniu NIP sprzed prawie 10 lat. NIP
owszem taki sam i na tej podstawie (podałem swój numer NIP) pani mi założyła
konto.
Poza tym w przypadku zakładania działalności przez więcej niż jedną osobę
(dawniej spółka cywilna) nadawany jest nowy NIP dla firmy.
pozdrawiam
Zbyszek
-
13. Data: 2004-11-03 11:00:46
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Zbyszek napisał:
> Nie każdy trzyma powiadomienie o nadaniu NIP sprzed prawie 10 lat. NIP
> owszem taki sam i na tej podstawie (podałem swój numer NIP) pani mi założyła
> konto.
OK, to faktycznie problem.
> Poza tym w przypadku zakładania działalności przez więcej niż jedną osobę
> (dawniej spółka cywilna) nadawany jest nowy NIP dla firmy.
No tak.
Bartol
-
14. Data: 2004-11-04 13:15:57
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: "Marcin Kozlowski" <s...@T...I.ZAMIEN.KRESKE.NA.KROPKE.wp_pl>
Użytkownik "Zbyszek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cmaa99$q81$1@atlantis.news.tpi.pl...
> A jak sobie wyobrażasz prowadzenie działalności gospodarczej z
ZABLOKOWANYM
> kontem bankowym? US na wydanie świstka ma (o ile dobrze pamiętam) 30 dni
(w
> moim przypadku trwało to ponad 3 miesiące).
ale ja nie mowie ze podejscie US czy banku jest normalne..
ja przez cos podobnego przechodzilem zakladacja konto dla S.C.
> Poza tym... Informacja, informacja, informacja. Pani niedysponentka nie
> poinformowała mnie, że mi konto zablokują. Gdybym wiedział, wcale bym się
> nie bawił.
ja jak przyszedlem otworzyc konto firmowe w Multi to niedysponentka
powiedziala
ze jesli nie mam jeszcze NIPu firmy, to powiedziala abym przyniosl NIP
osobisty,
znaczy potwierdzenie nadania.. a ja nie wiem czy w ogole tam jeszcze ten
swistek , tyle lat...
w innym wypadku powiedziala ze nie otworzy konto..
Skierowanie sie do kierowniczki oddzialu, rozwiazalo problem..
coz.. po prostu niedoinformowana niedysponentka..
> Brak możliwości używania normalnie konta przez pierwszy miesiąc
> dyskwalifikuje je dla nowootwartych firm.
prawda.. cos w tych procedurach powinni zmienic..
pozdro
SirmarK
-
15. Data: 2004-11-04 15:40:52
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>
Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> wrote:
> Ktoś w Multi chyba nie pomyślał, skoro klienci chcący kupić akcje obcego
> banku, są ważniejsi niż obecni klienci...
Nie minął tydzień, a sprawa ma swój dalszy ciąg.
W ciągu ostatnich 2 dni zostałem dwukrotnie przeproszony za zaistniałą
sytuację.
Co więcej - załatwiając przy okazji coś w Multi - obsłużono mnie
'priorytetowo'.
Ergo - niezależnie od całej sytuacji z ubiegłego tygodnia, tym razem muszę
pochwalić Multi. Za reakcję, za troskę o opinie klientów i za jakiekolwiek
działanie w trosce o lepszą obsługę, czego raczej trudno byłoby się
spodziewać po innych bankach...
Główna w tym zasługa pbb :)
--
Przemysław Maciuszko
-
16. Data: 2004-11-04 20:55:38
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
Użytkownik Marcin Kozlowski napisał:
> Skierowanie sie do kierowniczki oddzialu, rozwiazalo problem..
> coz.. po prostu niedoinformowana niedysponentka..
Ty to wszystko u kierowniczki zalatwiasz. Moze kierowniczki powinny
siedziec jako dysponentki? Klienci by sie nie frustrowali.
Bartol
-
17. Data: 2004-11-04 21:53:05
Temat: Re: Multibank - pierwszy zgrzyt...
Od: "Glenn" <g...@b...pl>
Bartol Partol wrote:
> Ty to wszystko u kierowniczki zalatwiasz. Moze kierowniczki powinny
> siedziec jako dysponentki? Klienci by sie nie frustrowali.
A niedoinformowane niedysponentki zgodnie z zasadą Dilberta wysłać do
miejsca, gdzie będą najmniej szkodzić - czyli do zarządu :D