  • 11. Data: 2008-08-15 13:26:39
    Temat: Re: Multibank po zmianach
    Od: n...@g...com

    On 14 Sie, 12:48, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Nie. Loguję się do konta i na pierwszej stronie mam link 'szybki przelew'
    > klik i już zlecam przelew.

    No tak - w Multi musisz zrobić aż 2 kliknięcia, by zrobić przelew
    (klikasz nr rachunku > klikasz w "przelewy" i już)

    > W Nordea tak samo klik i już działam. Poza tym
    > Citi i Nordea ma coś takiego jak przelew zbiorczy o co też w Multi się
    > upominałem, ale z mizernymi efektami :/

    Zgłoś to jako "sugestię" na k...@m...pl z opisem jak to ma
    działać. Wbrew opiniom takie sugestie brane są pod uwagę, ale musisz
    uzbroić się w cierpliwość - każda zmiana wymaga mnóstwa pracy,
    pieniędzy, testów i biznesowego uzasadnienia. Bo jeśli się okaże, że
    wdrożenie będzie kosztować XXX zł, a zapotrzebowanie na tę usługę jest
    znikome to po co ją wprowadzać?

  • 12. Data: 2008-08-15 14:56:43
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 06:26:39 -0700 (PDT), n...@g...com
    wklepał(-a):

    >No tak - w Multi musisz zrobić aż 2 kliknięcia, by zrobić przelew
    >(klikasz nr rachunku > klikasz w "przelewy" i już)

    A dokładniej 3. :) Bo jak chce zrobić przelew jednorazowy, to dochodzi jedno
    kliknięcie.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 13. Data: 2008-08-15 17:51:57
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 06:26:39 -0700, newsletter4dvd napisał(a):

    > Zgłoś to jako "sugestię" na k...@m...pl z opisem jak to ma
    > działać. Wbrew opiniom takie sugestie brane są pod uwagę (...)

    Napisałem przecież, że się upominałem. Swego czasu robiłem naprawdę dużo
    przelewów i funkcja taka byłaby naprawdę przydatna. Teraz opłaty idą z
    citi-bp a Multi dawno zamknięte. Fakt, że niedawno w końcu zrobiło się
    tam w miarę świeżo i na czasie, ale u mnie duet mbank+nordea wypada o
    wiele, wiele lepiej i użyteczniej, także na razie nie ruszam.

    Xenocide

  • 14. Data: 2008-08-15 17:53:20
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Aug 2008 16:56:43 +0200, Sławomir Szyszło napisał(a):

    > A dokładniej 3. :) Bo jak chce zrobić przelew jednorazowy, to dochodzi
    > jedno kliknięcie.

    No właśnie a do tego musiałem płacić bodajże 10 PLN za konto My, więc
    kompletnie mi się to nie kalkulowało ;)

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-08-17 09:52:46
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 15 Sie, 19:53, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > No właśnie a do tego musiałem płacić bodajże 10 PLN za konto My, więc
    > kompletnie mi się to nie kalkulowało ;)

    Teraz konto MY jest bezpłatne, podobnie jak karty i przelewy o ile
    wpłacisz lub przelejesz na to konto 1500zł. Jeśli robisz dużo
    przelewów to wejście w moduł przelewy to 3 kliknięcia, później
    wykonywanie kolejnych przelewów to 1 kliknięcie. Myślę, że się
    czepiasz ;)

  • 16. Data: 2008-08-17 09:54:52
    Od: ";-))" <n...@g...com>

    On 15 Sie, 19:51, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > Napisałem przecież, że się upominałem.

    Tylko, że takich wniosków o zmianę musi być nieco więcej niż 1, bo
    kosztowne zmiany w systemie tylko po to by zadowolić 1 klienta nie
    przejdą ;)

  • 17. Data: 2008-08-18 06:47:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sun, 17 Aug 2008 02:52:46 -0700, ;-)) napisał(a):

> [...]
    > to wejście w moduł przelewy to 3 kliknięcia, później wykonywanie
    > kolejnych przelewów to 1 kliknięcie. Myślę, że się czepiasz ;)

    Tylko, że mnie *teraz* to już nie za bardzo dotyczy.

    Xenocide