  • 1. Data: 2006-01-19 07:50:01
    Temat: Multibank - pozytywny szok.
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Po różnych starciach z ING BSK, zdecydowałem się na otwarcie rachunków
    walutowych w Multibanku (i od razu, na wstępie, dodam, że pracownikiem
    BRE nie jestem ;> ).
    Oferta wyglądała bardzo interesująco, brak opłat za prowadzenie, dostęp
    do kont poprzez internet (czego brakowało w ING), możliwość (w każdym
    razie teoretyczna) dokonywania zewnętrznych przelewów na rachunek (do
    czego ING się nie stosowało - ale tym zajmie się GINB).
    W związku z tym, że ING miał identyczny jak Multi zapis w regulaminie
    (tzn, przelew na rachunek walutowy innej waluty, niż ta, w jakiej
    prowadzone jest konto powinien zostać przewalutowany - Śląski te
    przelewy, wbrew temu, co napisali w regulaminie, odrzuca), postanowiłem
    to sprawdzić. Od razu po otwarciu (zostałem poinformowany, że rachunki
    nie są aktywne w pełni, tzn, mogę dokonywać na nie jedynie wpłat)
    postanowiłem dokonać dwóch przelewów - po jednym na rachunek Euro i USD.
    W tak zwanym międzyczasie przelałem również jednemu z grupowiczów
    (testowo) jakąś tam kwotę.
    No i się zaczęło :)
    Przelewy na moje konto zostały zaksięgowane, zaś ten, przelany nie do
    mnie wrócił do mnie - tak wyglądała część wtórnika elixirowego

    11402017,10600076,"Test","","ZWROT-NUMER RACHUNKU NIEZGODNY Z
    BR|ZMIENIEM|DATA PRZELEWU ŹRÓDŁOWEGO 130106","51200601132303801",""

    (co to za komunikat - "rachunek niezgodny z brzmieniem"??).

    Zrobiłem więc ponownie przelew na własny rachunek EURO, i (co dziwne),
    także otrzymałem zwrot:

    "ZWROT-RACHUNEK NIEAKTYWNY|DATA
    PRZELEWU ŹRÓDŁOWEGO 160106","51200601162617053",""

    Zaskoczony tym, złożyłem reklamację na multilince. I tu zaczął się ten
    właśnie szok :)
    Ponieważ dzień wcześniej próbowałem złożyć na infolinii śląskiego
    podobną reklamację, byłem przekonany, że odeślą mnie do oddziału,
    oddział nie będzie wiedział o co chodzi, odeśle na infolinię itp.
    Zdziwiłem się (pozytywnie!). Przede wszystkim zostałem przeproszony za
    zaistniałą sytuację (mała rzecz, a jakże cieszy!) i próbowano przy mnie
    (od razu!) wyjaśnić tą sprawę z Departamentem Rachunkowości. Ponieważ to
    się nie udało, przemiła multilinka przyjęła ode mnie reklamację,
    przedyktowała jej treść, na końcu zapytała, czy życzę sobie odpowiedź
    listowną, czy wystarczy telefoniczna (a śląski wygonił mnie do oddziału)
    - poprosiłem o telefon.
    Miłym zaskoczeniem (znów pozytywnym) był dzisiejszy telefon (10 minut
    przed napisaniem tych wypocin) z działu reklamacji z informacją, że
    sprawa została przekazana komu trzeba, dodatkowo, jeśli zależy mi na
    czasie, to mogę nie czekać na umowy przesłane pocztą, tylko iść do
    oddziału (oczywiście podano mi ich adresy) i ją tam podpisać.
    Jestem pod ogromnym wrażeniem zarówno kompetencji, jak i sposobu
    przeprowadzania rozmów przez pracowników Multi (wszyscy, co było
    słychać, byli uśmiechnięci i chętni do pomocy).
    To tyle, co chciałem napisać :)

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 2. Data: 2006-01-19 23:05:15
    Temat: Re: Multibank - pozytywny szok.
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin Nowakowski" <m...@U...net.pl> wrote in message
    > Po różnych starciach z ING BSK, zdecydowałem się na otwarcie rachunków
    > walutowych w Multibanku (i od razu, na wstępie, dodam, że pracownikiem
    > BRE nie jestem ;> ).

    Wiemy, wiemy...

    > To tyle, co chciałem napisać :)

    A nie chcialbys dodac "Szkoda, ze nie ma tak w BPH :(" ;)

    MK

  • 3. Data: 2006-01-20 08:08:50
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-20 00:05, osobnik MK stwierdził, iż:
    > A nie chcialbys dodac "Szkoda, ze nie ma tak w BPH :(" ;)

    Nie. Z BPH problemów nie miałem do tej pory (poza kilkoma przy konwersji
    starego sez@ma na nowego).
    Te zaczepki to jakaś próba odreagowania po ostatnich zwolnieniach
    grupowych w Citi, czy też po zmianie kadry menedżerskiej, która odeszła
    do Getinu?

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-01-20 17:41:47
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Nie. Z BPH problemów nie miałem do tej pory (poza kilkoma przy konwersji
    > starego sez@ma na nowego).

    Szczesciarz z Ciebie, bo wiele innych osob sie tu skarzy na bph.

    > Te zaczepki to jakaś próba odreagowania po ostatnich zwolnieniach
    > grupowych w Citi, czy też po zmianie kadry menedżerskiej, która odeszła
    > do Getinu?

    O jakich zaczepkach mowa? Czyzby taka nerwowosc byla spowodowana mozliwoscia
    merge'u z Pekao i prawdopodobnymi zwolnieniami grupowymi? ;)

    MK

  • 5. Data: 2006-01-20 20:08:32
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2006-01-20 18:41, osobnik MK stwierdził, iż:
    > Szczesciarz z Ciebie, bo wiele innych osob sie tu skarzy na bph.

    Tak, jak na kilka innych banków.

    > O jakich zaczepkach mowa? Czyzby taka nerwowosc byla spowodowana mozliwoscia
    > merge'u z Pekao i prawdopodobnymi zwolnieniami grupowymi? ;)

    Przynudzasz.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 6. Data: 2006-01-21 18:14:52
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > przeprowadzania rozmów przez pracowników Multi (wszyscy, co było
    > słychać, byli uśmiechnięci i chętni do pomocy).

    To ja chciałem się dołączyć do wazeliny, dla Pani obsługującej Aquariusa
    w Arkadii. W okresie poświątecznym udało się nam tam załatwić zmianę rodzaju
    rachunku, chociaż nie ułatwiliśmy tej procedury :)
    A wszystko odbyło się w miłej atmosferze i ekspresowo.

    --
    Przemysław Maciuszko