  • 1. Data: 2004-12-03 13:15:51
    Temat: Multibank promocja
    Od: "osze" <k...@w...pl>

    Witam
    http://www.bankier.pl/100/

    Czy ktos korzystał z tej promocji jest sens się połaszczyć na to 100 zł
    posiadam konto w m banku i interesuje mnie w sumie tylko te 100 zł. Można po
    ich otrzymaniu szybko zamknąc konto czy jest coś pisane "małymi literkami"
    Pozdrawim
    osze

  • 2. Data: 2004-12-04 15:19:52
    Temat: Re: Multibank promocja
    Od: "| m o []" <_...@n...o2.pl>

    Użytkownik "osze" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po
    > ich otrzymaniu szybko zamknąc konto czy jest coś pisane "małymi literkami"

    to po co je otwierać jak amsz zaraz zamykać?

    zrby dostać 100zł?

    hiehe
    typowy przykład polaczka- cwaniaczka

  • 3. Data: 2004-12-04 17:38:36
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <coskme$17fj$1@node3.news.atman.pl>, | m o [] wrote:
    > Użytkownik "osze" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > to po co je otwierać jak amsz zaraz zamykać?
    >
    > zrby dostać 100zł?
    >
    > hiehe
    > typowy przykład polaczka- cwaniaczka

    Na archetyp polaczka-cwaniaczka to ja jestem wyczulona jak mało kto,
    ale tu wącham, wącham i nic nie czuję. Mógłbyś objaśnić?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 4. Data: 2004-12-04 17:42:21
    Od: "Marcin" <w...@n...com>

    Witam

    Użytkownik "| m o []" <_...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > to po co je otwierać jak amsz zaraz zamykać?
    >
    > zrby dostać 100zł?
    >
    > hiehe
    > typowy przykład polaczka- cwaniaczka

    Albo zle przygotowana promocja. Czy kots mysli, ze ludzie
    z wiekszymi pieniedzmi rzuca sie na takie promocje? Przeniosa
    polecenia zaplaty, kredyty, karty kredytowe dla 100 pln?
    Przeciez to normalne, ze z takich promocji skorzystaja glownie
    ludzie, dla ktorych 100 pln
    to znaczaca kwota...

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 5. Data: 2004-12-07 08:40:19
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Na archetyp polaczka-cwaniaczka to ja jestem wyczulona jak mało kto,
    > ale tu wącham, wącham i nic nie czuję. Mógłbyś objaśnić?

    Z braku jakiejkolwiek twojej odpowiedzi podzielę się z tobą swoją
    teorią: otworzyłeś w tym banku konto, gdy nie było takiej promocji, a
    teraz (polaczkowa) złość cię bierze, że nowym dają po 100 zł. Racja?

  • 6. Data: 2004-12-07 19:13:56
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > polecenia zaplaty, kredyty, karty kredytowe dla 100 pln?
    > Przeciez to normalne, ze z takich promocji skorzystaja glownie

    Cześć.
    Właśnie ludzie bogaci częściej wykorzystują takie drobne okazje. Biedni się
    wstydzą, że zostaną posądzeni, że są biedni. Potwierdzają to nie tylko
    psycholodzy (przynajmniej z tego co pamiętam z zajęć), ale też sprzedawcy,
    którzy twierdzą, że w sklepach targują się częściej i mocniej bogaci niż
    biedni...
    Pozdrawiam
    owp

  • 7. Data: 2004-12-07 19:53:00
    Temat: Re: Multibank promocja (OT)
    Od: "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl>

    "| m o []" <_...@n...o2.pl> wrote in message

    > to po co je otwierać jak amsz zaraz zamykać?
    > zrby dostać 100zł?
    > hiehe
    > typowy przykład polaczka- cwaniaczka
    Cwaniaczek? Może trochę, ale jeśli nazwiemy go przedsiębiorczym zabrzmi
    lepiej, a też nie będzie przekłamania. Wolimy być cwaniaczkami czy ćwokami?
    (wybaczcie język) Do większości społeczeństwa nic nie dociera, myślenie boli
    ludzi. Nie piętnujmy cwaniactwa, na prawdę są gorsze rzeczy.
    Inteligentny człowiek analizuje oferty jakie się mu składa, i jeśli
    skorzystanie z nich wydaje się atrakcyjne o korzysta. Jak kupujecie 2 pasty
    w cenie 1 to też się zastanawiacie czy przypadkiem producent nie traci?

    Pozdrawiam!
    Artur A. Surowiec
    "Przedsiębiorczość głupku!"

  • 8. Data: 2004-12-10 23:02:15
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Artur A. Surowiec" <a...@s...waw.pl> skribis:

    >Jak kupujecie 2 pasty
    >w cenie 1 to też się zastanawiacie czy przypadkiem producent nie traci?

    Nie, bo zazwyczaj jak daja dwie pasty za cene jednej, to za ta cene 1
    pasty mozna kupic 3 innej marki :)

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<