-
1. Data: 2003-05-22 20:45:58
Temat: Multibank - prosba o opinie userow
Od: e...@p...onet.pl
Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie Multibank.
Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z drugiej -
jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
(a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
chyba warta grzechu?
Dzieki za rady
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
2. Data: 2003-05-23 07:25:30
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>
22 May 2003 22:45:58 +0200 e...@p...onet.pl wrote:
> jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
Nie wiecej niz gdzie indziej. Rzeklbym mniej. I jak sie pojawia
problem to jest szybciej i lepiej rozwiazywany.
> Wiec jak: warto czy nie warto?
Warto. Ja testowalem PEKAO, WBK i KB, troche Citka. W Multi jest
najlepiej, choc nie idealnie (najmniejszy balagan).
Obsluga czasem taka sobie - bywa niezainteresowana, ale sa to
jednostkowe przypadki.
> Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
> czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
> chyba warta grzechu?
Karta jak kazda. Dziala dobrze. Limity mozna ustawiac (tu
ponadprzecietnie). Autosplata z konta. Dobra jest.
Szymon
-
3. Data: 2003-05-23 10:42:09
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: "Danio" <n...@s...com>
<e...@p...onet.pl> wrote in message
news:03ed.00000462.3ecd3706@newsgate.onet.pl...
> Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie
Multibank.
> Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
Sprawdz w archiwum, bylo tego sporo, szczegolnie pisali ci (ze mna
wlacznie), ktorzy wyniesli sie z Pekao SA. Tam to dopiero jest balagan. BTW.
wlasnie dostalem nowy numer do konta, ktore zamknalem 2 miesiace temu :-)))
> Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
> abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
> zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z
drugiej -
> jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i
niekomptencja
Dosc rzadko. A jak sie pojawia, to Multi reaguje, bo Multi, w odroznieniu od
wielu innych, czyta grupe i dostrzega zaangazowanie i kompetencje
grupowiczow jako klientow ;-)
Ostatnie posty potwierdzajace to znajdziesz a watku "Multi - niewinny
żarcik"
> (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
> rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
Warto, ja jestem zadowolony.
> Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc
od
> czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie)
jest
> chyba warta grzechu?
Jest.
Pozdrawiam,
--
Tomek
tomaszDOTdanieckiATwpDOTpl
-
4. Data: 2003-05-23 11:10:32
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>
Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał:
> Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
> czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie)
Nie każdy pracownik banku wie jakie będą zmiany:
http://www.prnews.pl/html.php/display?article=2510
-
5. Data: 2003-05-23 11:58:30
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>
czesc;
jako user podstawowy wielce: wplaty, wyplaty, przelewy moge sie tak
wypowiedziec:
1. milo;
2. wygodnie;
3. bezstresowo;
4. tanio;
a kanal tel. mozna miec caly czas zablokowany i traktowac to jako jego
zabezpieczenie.
Tak wiem w razie utraty kart jest wiecej zachodu, ale coz....
--
__________________________
Pozdrawiam i dziekuje
mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl
-
6. Data: 2003-05-23 14:54:22
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>
23 May 2003 11:58:30 GMT mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>
wrote:
> Tak wiem w razie utraty kart jest wiecej zachodu, ale coz....
Akurat w razie utraty karty to chyba mozesz nawet bez kanalu...
-
7. Data: 2003-05-30 21:08:51
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: 7/12 <v...@n...hoga.pl>
e...@p...onet.pl wrote:
> Mam prosbe: jako ze zamierzam wyniesc sie z ING rozwazam aktualnie Multibank.
> Czy ktos z doswiadczdenia moglby strescic wady i zalety?
> Z tego co sie zorientowalem po ich stronie i po grupie mam odczucia
> abmiwalentne. Z jednej strony dobra technologia (choc irytuje mnie slabe
> zabezpeicznie kanalu telefonicznego i karta kodow rodem z mbanku), z drugiej -
> jak czesto pojawiaja sie posty - jest tam chyba niezby balagan i niekomptencja
> (a na to jestm uczulony, bo msci sie do kwadratu w wypadku jakichs
> rzeczywistych problemow). Wiec jak: warto czy nie warto?
> Podobne pytanie odnosnie ich KK - za pol ceny i przeliczana w EUR (ponoc od
> czerwca - nota bene na grupie sie pisze, a w Mulit nikt o tym nie wie) jest
> chyba warta grzechu?
> Dzieki za rady
>
>
Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
udialu ludzi. Z udzialem ludzi (tych z Multilinii) niektore sprawy sie
troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc, ze
nie ma racji. Zazwyczaj ma kogo zapytac poza antena i wtedy niemozliwe
staje sie mozliwe. Trwa tylko troche dluzej i zasadniczo dziwnie
wyglada, ze to klient ma mowic osobie, ktora go obsluguje jak pracuje
ten bank.
Poza Multilinia w poszczegolnych dzialach banku pracuja chyba osoby z
wiekszym doswiadczeniem. Z kontaktow z biurem kredytow mam pozytywne
wrazenia.
Z placowkami nie mialem wiele kontaktu i uwazam to raczej za zalete
banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
niesatysfakcjonujace.
--
7/12
-
8. Data: 2003-05-30 22:51:15
Temat: Re: Multibank - prosba o opinie userow
Od: e...@p...onet.pl
> Multibank jest naprawde fajny w zakresie tego, co sie tam odbywa bez
> udialu ludzi.
czyli w sytuacjach standardowych, tak jak pisalem. wtedy w ogole na ogol lepiej
sprawdzaja sie automaty, nie ludzie (i stad pewnie m.in. popularnosc wszystkich
tych "wirtualnych"...)
> troche komplikuja. I z tym da sie zyc, ale trzeba najpierw dowiedziec
> sie (np z serwisu www, o ile informacje tam sa aktualne) jak bank
> powinien sie zachowac, a potem pracownikowi Multilinii wytlumaczyc,
po czym wystapic o zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. a przynajmniej o
wyplate przyslugujacego wynagrodznia ;-))
rzeczywiscie, to czesto najlepsza metoda i nie tylko w multi. tylko czy tak
zawsze bedzie i powinno byc???
> banku. Niestety te kontakty ktore mialem nalezy raczej uznac za
> niesatysfakcjonujace.
o to mniej wiecej mi chodzilo, dzieki
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl