  • 1. Data: 2004-05-06 10:34:07
    Temat: Multibank - przelew transgraniczny - jak długo trwa ?
    Od: "racoon" <r...@p...fm>

    Witam,

    Wpier krótki opis sprawy.
    Wysłałem do dostawcy z Francji przelew 19.04.2004r. z Multibanku.
    Przelew wyszedł 20.04.2004.Wszystkie dane zgodne z zaleceniem beneficjenta.
    Do dziś dostawca twierdzi, że środki do niego nie dotarły. (15 dni od daty
    zlecenia)

    A teraz krótkie pytania :) :
    - czy jest maksymalny czas określany dla banków dla skutecznego wykonania
    przelewu ?
    - czy jeśli dane przelewu były by wadliwe - wrócił by do dzisiaj ?
    - czy istnieje możliwość, że przelew "utnknął" u jednego z banku
    korespondentów ?

    Za niefachową terminologię z góry przepraszam.
    Wszelkie dodatkowe uwagi również mile widziane.

    Pozdrawiam
    Michał

  • 2. Data: 2004-05-06 10:41:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    racoon <r...@p...fm> wrote:
    > - czy istnieje możliwość, że przelew "utnknął" u jednego z banku
    > korespondentów ?

    najpewniej. Przelewy transgraniczne to sa nadal jak za krola Cwieczka
    niestety... (zwlaszcza jesli chodzi o jakis egzotyczny - czytaj maly bank)

    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-05-06 14:21:11
    Od: "KK" <krzykowal@_______WYT__NIJ_____poczta.gazeta.pl>

> [...]
    > - czy jeśli dane przelewu były by wadliwe - wrócił by do dzisiaj ?
    > - czy istnieje możliwość, że przelew "utnknął" u jednego z banku

    Mi przelew do NatWest (UK) szedł 2 dni. Bez telefonu na Multilinię się nie
    obejdzie - za dużo możliwości, żeby coś wymyśleć.

    pzdr
    KK