eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank: rachunki oszczędnościowe MultiMax i MultiMax Aquarius
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 11. Data: 2007-06-05 13:45:04
    Temat: Re: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i Mu ltiMax Aquarius
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    > Ale to jest prawie w każdym banku jak wejdzie coś nowego i wydaje mi
    > się, że wynika to braku przepływu informacji. No chyba, że grupowicze
    > są w gorącej wodzie kompani ;)

    Skoro klient zna dany produkt to pracownik banku nie ? Imo, zenada :)


    --
    Mithos


  • 12. Data: 2007-06-05 16:48:07
    Temat: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i MultiMax Aquarius
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > wyglada na to, ze juz dziala tylko po co ganiac do oddzialu lub umawiac sie
    > z kurierem? w mBanku wystarczyl 1 telefon i po wszystkim...

    Zalozenie w oddziale zajelo mi jakies 2 minuty (lacznie z przeczytaniem
    umowy). I juz mam :)


    --
    pozdrawiam
    Mithos


  • 13. Data: 2007-06-05 17:39:21
    Temat: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i MultiMax Aquarius
    Od: Michał Rolka <usenet@moje_nazwisko.info>

    Mithos pisze:

    >> wyglada na to, ze juz dziala tylko po co ganiac do oddzialu lub
    >> umawiac sie z kurierem? w mBanku wystarczyl 1 telefon i po wszystkim...
    >
    > Zalozenie w oddziale zajelo mi jakies 2 minuty (lacznie z przeczytaniem
    > umowy). I juz mam :)

    Mnie może 5 minut, bo to był dla panienki "pierwszy raz" z Multimaxem.
    Ale poradziła sobie szybko i sprawnie, jeszcze się nawzajem
    przetestowaliśmy ze znajomości oferty :)

    --
    Michał
    http://mrc.tychy.pl/ceny.paliw/


  • 14. Data: 2007-06-05 19:12:47
    Temat: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i MultiMax Aquarius
    Od: RobertS <b...@x...pl>


    > Mnie może 5 minut, bo to był dla panienki "pierwszy raz" z Multimaxem.
    > Ale poradziła sobie szybko i sprawnie, jeszcze się nawzajem
    > przetestowaliśmy ze znajomości oferty :)
    >
    a ja konto już mam chociaż mogę na nie tylko wpłacać, poczekam na
    kuriera, aż tak bardzo mi się nie spieszy...

    --
    pozdr.
    RobertS
    GG:32360


  • 15. Data: 2007-06-06 07:46:57
    Temat: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i Mu ltiMax Aquarius
    Od: "Mnemotechnik" <c...@g...SKASUJ-TO.pl>

    RobertS <b...@p...pl> napisał(a):

    > a z ciekawostek:
    > 1. tel. na multilinie - "eeee prosze chwile zaczekac" - po 15 min. wiszenia
    > na sluchawce odpuscilem sobie ;-(
    > 2. tel. na multilinie - "za 5 min. ktos do pana zadzwoni" - zadzwonili po
    > 5h i po weryfikacji zalozyla mi rachunek, nie bylo latwo, bo to konto bank
    > oferuje dopiero od poniedzialku i kobita nie wiedziala czy umowa kurierem,
    > w placowce czy moze listownie, stanelo na tym, ze kurier sie u mnie pojawi
    > w ciagu 4 dni roboczych, no zobaczymy ;-))
    >
    > pozdr.
    > RobertS
    >
    Z moich doświadczeń z dezinfolinią ukazuje się podobny smutny obraz.
    Pytanie: - Czy rachunek może być wspólny?
    Odpowiedź: eeee, sprawdzę... Nie, nic na ten temat nie mam. (Comment: na
    stronie informacyjnej Multi w opisie procedury otwierania jest o tym mowa -
    dwa dowody osobiste...)
    Pytanie: - Czy można zatem ustanowić pełnomocnika?
    Odpowiedź: eeee, sprawdzę... Nie, nic na ten temat nie mam.
    Pytanie: - Czyli nie można?
    Odpowiedź: Chyba nie...

    I do tego jeszcze trzeba się stawić w placówce lub czekać na przesyłkę
    dokumentów. I po co im to, skoro od lat mam u nich rachunek. Naprawdę nie
    rozumiem, po co im znowu moje dane, skoro je już mają... Proste subkonto, a
    tyle zachodu, że chyba raczej wolę przelać kasę na OKO w ING niż się z nimi
    wozić po oddziałach...

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 16. Data: 2007-06-06 09:52:17
    Temat: Re: Re: Re: Multibank: rachunki oszczędnościowe Mul tiMax i Mu ltiMax Aquarius
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 05 Jun 2007 15:45:04 +0200, Mithos napisał(a):

    > Bartosz 'xbart' Nowakowski wrote:
    >> Ale to jest prawie w każdym banku jak wejdzie coś nowego i wydaje mi
    >> się, że wynika to braku przepływu informacji. No chyba, że grupowicze
    >> są w gorącej wodzie kompani ;)
    >
    > Skoro klient zna dany produkt to pracownik banku nie ? Imo, zenada :)

    No dziwne, ale patrząc na ostatnie konto oszczędnościowe w Citi (fakt,
    że partyline coś wiedziało ale założyć w oddziale nie było można
    dopiero drugiego dnia ruszyło) i teraz to konto w Multi to wychodzi, że
    najciemniej pod latarnią.

    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1