  • 11. Data: 2002-06-21 11:08:38
    Temat: [OT]Re: Multibank - skarga
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:aeur69$bsl$1@news.tpi.pl...
    > którzy nie potrafią pisać, czytać, ale do składania pretensji to są
    > pierwsi...
    - to tak dla porzadku: przed slowem 'ktorzy' przecinek ;-)

    > Mamusia ci dzisiaj mleczka nie podała na śnadanie ze masz taki zły
    > nastrój???
    - po wyrazie sniadanie, przecinek ;-)
    > Nie odpisuj cioto... rzygac mi sie chce jak czytam Twoje posty....

    To nie czytaj. A jak juz odpisujesz to odpisuj pod postem.
    PLONK

    Przemek

  • 12. Data: 2002-06-21 11:21:15
    Temat: Re: Multibank - skarga
    Od: "mgr Krzysztof Maria Bąk" <j...@p...onet.pl>

    > Matko co za lalusie!!!!

    Z ciebie pierdolony twardzielu ma młodzież brać przykład ?
    Szkoda, że cię nie znam, bo "ryży" rozpierdolił by ci ci tą niewyparzoną
    mordę

  • 13. Data: 2002-06-21 12:21:22
    Od: "lipa" <f...@p...pl>

    > Matko co za lalusie!!!!

    Matko, co za bezmózgowy mięśniak
    Ochyda!

  • 14. Data: 2002-06-21 13:22:18
    Od: "Wojciech Świeczyński" <s...@N...poczta.gazeta.pl>

    Richard <R...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nastrój???
    >
    > Nie odpisuj cioto... rzygac mi sie chce jak czytam Twoje posty....

    Jak to ktoś kiedyś powiedział: na chuj mi rozum skoro mam dres ...

  • 15. Data: 2002-06-21 14:06:21
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

    > Matko co za lalusie!!!!
    >

    > Użytkownik "hosi" <h...@W...pl> napisał w wiadomości

    Całkiem do twarzy Ci w tym dresie kolego.

    Widzisz na tej grupie nikt nie lubi chamstwa

    i każdy pisze na temat. Jeśli posiada stosowna informację,

    bądź wiedze to dzieli się nią z innymi - na tym polega

    zasada działania tej grupy. Wiec zrobisz nam wielką

    przysługę ja więcej nie będziemy musieli czytać twoich komentarzy.

  • 16. Data: 2002-06-21 14:09:04
    Od: "morfeusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > zdolnosci kredytowej) zaproponowal spotkanie oddziale w Warszawie przy ul.
    > Krolewskiej na godz. 18.
    >
    > Przychodze o tej porze do banku i mowie ze bylem umowiony na ta godzine
    > No wiec pan z okienka (informacji) wzkazuje mi kolejke do jednego z boxow.
    > A tam widze czekajacych juz kilka osob - wiec pytam jak dlugo trzeba
    czekac

    > No i ktos mi odpowiada ze trudno ocenic, ale dosc dlugo
    > Pomnozylem dosc dlugo x liczbe osob i wyszlem z banku
    >
    > Sadzilem ze jezeli ktos umawia mnie na konkretna godz. to oznacza to
    > konkretna godzine a nie stanie w kolejce.

    Niestety ja rowniez z tym sie spotkalem.
    We Wroclawiu czasami trzeba czekac godzine lub dluzej , zeby dopchac sie do
    boxu .
    Miejmy nadzieje, ze cos z tym zrobia bo jak narazie ludzie strasznie sie
    denerwuja z tym czekaniem.

    Pozdrawiam.

  • 17. Data: 2002-06-21 16:09:27
    Od: "minik" <m...@m...net>

    A ty sie q*** naucz interpunkcji patafanie. Za kogo ty sie masz, ze obrazasz
    innych?

  • 18. Data: 2002-06-21 16:11:06
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Co? Golarka padla? A moze dres ci sie podarl?

  • 19. Data: 2002-06-21 21:52:42
    Od: "Krzysiek Stefański" <s...@n...netscape.com>

    > Mamusia ci dzisiaj mleczka nie podała na śnadanie ze masz taki zły
    > nastrój???
    >
    > Nie odpisuj cioto... rzygac mi sie chce jak czytam Twoje posty....

    jestes glupi jak but z lewj nogi

  • 20. Data: 2002-06-22 09:15:55
    Od: "NatiNatiUgango" <k...@s...pl>

> [...]
    > nastrój???
    >
    > Nie odpisuj cioto... rzygac mi sie chce jak czytam Twoje posty....

    Człowieku, piszesz ze konto w Multi masz dopiero od 6 dni wiec NIE MASZ
    PRAWA zabierać głosu, w tak ordynarny sposób, w tej sprawie...

    Mam nadzieje, że VE jest jedyną rzeczą, która MB sprawnie dla Ciebie
    załatwił...!

    Wyjątkowo nie pozdrawiam!

    Nati