  • 1. Data: 2008-08-02 15:51:03
    Temat: Multibank - taryfa Activ
    Od: t...@g...com

    witam

    zastanawiam sie jak uniknac oplaty za konto ktora wynosi 7 pln, mozna
    jej uniknac majac wplyw na konto min 1500 pln, tzn ze moge to wplacic
    i nastepnego dnia przelac spowrotem na inne konto?

  • 2. Data: 2008-08-02 17:59:44
    Temat: Re: Multibank - taryfa Activ
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@g...com pisze:
    > zastanawiam sie jak uniknac oplaty za konto ktora wynosi 7 pln, mozna
    > jej uniknac majac wplyw na konto min 1500 pln, tzn ze moge to wplacic
    > i nastepnego dnia przelac spowrotem na inne konto?

    AFAIK tak. U mnie to wyglada tak, ze jednego dnia zabieraja 7 PLN, a
    nastepnego oddaja (wplywy ponad 1,5k PLN).

    W sumie jak dla mnie rewelacja :) Swietne konto, rewelacyjny podglad i
    wszystko darmowe.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-08-02 18:28:17
    Od: t...@g...com

    On 2 Sie, 18:59, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > nastepnego oddaja (wplywy ponad 1,5k PLN).
    >
    > W sumie jak dla mnie rewelacja :) Swietne konto, rewelacyjny podglad i

    ale moge przelac z konta dajmy na to mbank jednego dnia a potem
    przelac sobie z powrotem np dzien później? i zwrócą opłate czy tez
    caly czas na koncie musi byc te 1,5k?

  • 4. Data: 2008-08-02 18:39:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-08-02, t...@g...com <t...@g...com> wrote:

    [...]

    > ale moge przelac z konta dajmy na to mbank jednego dnia a potem
    > przelac sobie z powrotem np dzien później? i zwrócą opłate czy tez
    > caly czas na koncie musi byc te 1,5k?

    Nie musi być. Liczą się wpływy, nie saldo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2008-08-02 18:51:20
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:
    > ale moge przelac z konta dajmy na to mbank jednego dnia a potem
    > przelac sobie z powrotem np dzien później? i zwrócą opłate czy tez
    > caly czas na koncie musi byc te 1,5k?

    A nie myślisz o taryfie Comfort?
    Skoro masz zamiar płacić tą kartą, to jeżeli obrót minimum 500 zł też nie
    masz opłat.

  • 6. Data: 2008-08-02 19:18:58
    Od: t...@g...com

    On 2 Sie, 19:51, "Bogdan B." <b...@w...pl> wrote:

    > A nie myślisz o taryfie Comfort?
    > Skoro masz zamiar płacić tą kartą, to jeżeli obrót minimum 500 zł też nie
    > masz opłat.

    łatwiej wplacic na chwie 1,5 k niz wyrobic obrot platnosci 500pln

  • 7. Data: 2008-08-02 20:07:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    t...@g...com a...@z...goo
    glegroups.com

    > zastanawiam sie jak uniknac oplaty za konto ktora wynosi 7 pln, mozna
    > jej uniknac majac wplyw na konto min 1500 pln, tzn ze moge to wplacic
    > i nastepnego dnia przelac spowrotem na inne konto?

    Po co następnego? Możesz tego samego -- zdrowy na umyśle
    tak zrobi, bo to konto nie jest oprocentowane. :)

    Ja akurat rozstaję się z Multi i będzie mi brakowało możliwości wpłacania poprzez
    wpłatomaty. Zauważyłem też, że w Multi oprocentowane nieco drgnęło -- 5.65% czy
    jakoś podobnie. Ale czasu nie można ani cofnąć, ani nawet zatrzymać -- IMO złapano
    mnie w celowo zastawioną pułapkę, a tego co najmniej nie lubię, dlatego
    wypowiedziałem
    umowę o prowadzenie konta. :)

    Jeśli nie masz co z tymi pieniędzmi uczynić przez ten jeden dzień -- przynajmniej
    przelej je na konto oszczędzające. Możesz raz w miesiącu z niego przelać.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2008-08-02 23:26:26
    Od: t...@g...com

    On 2 Sie, 21:07, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > t...@g...com a...@z...goo
    glegroups.com

> [...]
    > .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    ja planuje multibank gdyz zalezy mi na karcie kredytowej pod lokate i
    dobrym podglądzie przez net