-
11. Data: 2004-03-12 14:07:40
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>
> Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w Gorzowie
> Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna obsluga
> kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze, znaja sie
> na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka, dyrektora
> tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi mojego
> konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
> towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie obaj.
> Pelna kultura.
To pisałem ja, Jarząbek Marian, pracownik bankowy II kategorii.
-
12. Data: 2004-03-12 14:07:50
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
R.Brandt wrote: (..........)
> poznac osobiscie p. Jarka, dyrektora tego oddzialu. Wszystkie
> formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi mojego konta, dokonywal
> on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa, towarzyszyl Pan
> Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie obaj. Pelna
> kultura.
(.....)
> Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims
> z rodziny pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym
> klientem, a poziom uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.
>
> Pozdrawiam
>
> RaFaL
czuję tu przeróbkę poniższego tekstu ;-)
*** blad ***
Jarząbek (do szafy): Czasem, aż oczy bolą patrzeć jak się przemęcza, dla naszego
klubu, prezes Ochudzki Ryszard, naszego klubu "Tęcza". Ciągle pracuje!
Wszystkiego przypilnuje i jeszcze inni, niektórzy wtykają mu szpilki. To nie
ludzie - to wilki! To mówiłem ja - Jarząbek Wacław, trener drugiej klasy. Niech
żyje nam prezes sto lat !!!
Jarząbek (do szafy): To jeszcze ja - Jarząbek Wacław, bo w zeszłym tygodniu nie
mówiłem, bo byłem chory. Mam zwolnienie. Łubu dubu, łubu dubu, niech żyje nam
prezes naszego klubu. Niech żyje nam. To śpiewałem ja - Jarząbek.
-
13. Data: 2004-03-12 15:14:03
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
Marcin Kasperski wrote:
>> Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu
>> w Gorzowie Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z
>> kompetentna obsluga kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni
>> a co najwazniejsze, znaja sie na tym co wykonuja. MIalem rowniez
>> okazje poznac osobiscie p. Jarka, dyrektora tego oddzialu. Wszystkie
>> formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi mojego konta, dokonywal
>> on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa, towarzyszyl
>> Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie obaj.
>> Pelna kultura.
>
> To pisałem ja, Jarząbek Marian, pracownik bankowy II kategorii.
widzę, że nie tylko mi się ten tekst przypomniał ;-))
*** blad ***
-
14. Data: 2004-03-12 19:39:16
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: "janke" <j...@p...onet.peel>
> Osobiscie nie zgodze sie z ani jednym zdaniem w wypowiedzi kolezanki,
autorki
> poczatkowego postu.
> Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w
Gorzowie
> Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna
obsluga
> kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze,
znaja sie
> na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka,
dyrektora
> tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi
mojego
> konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
> towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie
obaj.
> Pelna kultura. O statusie mojego wniosku zostalem poinformowany
telefonicznie,
> wlasnie nie z centrali a z oddzialu osobiscie przez Pana Jarka. Obiecal
i
> dotrzzymal slowa. Bylem tym faktem milo zaskoczony.
> Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims z
rodziny
> pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym klientem, a
poziom
> uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.
a język masz brązowy? taka wstęga brązowa wzdłuż?
tak mi się zdaje, panie Jarząbek...
z niesmakiem
janke
-
15. Data: 2004-03-12 21:44:05
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: r...@w...de
> > Osobiscie nie zgodze sie z ani jednym zdaniem w wypowiedzi kolezanki,
> autorki
> > poczatkowego postu.
> > Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w
> Gorzowie
> > Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna
> obsluga
> > kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze,
> znaja sie
> > na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka,
> dyrektora
> > tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi
> mojego
> > konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
> > towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie
> obaj.
> > Pelna kultura. O statusie mojego wniosku zostalem poinformowany
> telefonicznie,
> > wlasnie nie z centrali a z oddzialu osobiscie przez Pana Jarka. Obiecal
> i
> > dotrzzymal slowa. Bylem tym faktem milo zaskoczony.
> > Nie powiem, abym wplacal na moje konto miliony PLN, czy tez byl kims z
> rodziny
> > pracownikow. Nie, nie , nie.... jestem normalnym, szarym klientem, a
> poziom
> > uslug, ich jakosc jest naprawde na piatke.
>
> a język masz brązowy? taka wstęga brązowa wzdłuż?
> tak mi się zdaje, panie Jarząbek...
>
> z niesmakiem
> janke
Pies Wam du....pe lizal- Psy wieszac kazdy dzieciol potrafi. Wiecie jacy sa Ci
pracownicy ? G.. wiecie. Jednakze pofatygujcie sie...wypowiedzi posrednie sa w
niesmaku. I to ja mowilem... Jarzabek... wazniaki ze STOLEcy... pozal sie
boze...
Brazawy od smaku
RaFaL
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
16. Data: 2004-03-12 23:50:37
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ (bzdura !)
Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>
blad, mam nadzieję, że się nie obrazisz, ale podesłałem to na p.r.h.n i
mam nadzieję, że Panie Moderatorki to przepuszczą :>
Pozdrawiam,
K.
--
pl.rec.humor.najlepsze FAQ - http://prhn.faq.pl/
http://groups.google.com/groups?as_ugroup=pl.rec.hum
or.najlepsze
-
17. Data: 2004-03-13 08:50:00
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
Od: "ex pani z banku" <m...@o...pl>
> Bardzo mnie zafascynował Twój długi list Gazelko! Pracowałam kiedyś w
banku, na szczęście udało mi się zmienić branżę, z czego się niezmiernie
cieszę. Dlaczego? Dlatego, że miałam do czynienia właśnie z takimi osobami jak
Ty!Mimo starań i naprawdę morderczego tempa pracy przytrafiło mi się parę
naprawdę przykrych sytuacji, gdy klienci zrzucali na mnie całą swoją
frustrację za niepowodzenie w uzyskaniu kredytu , linii, itp. Zawsze jednak
zastanawiała mnie pewna prawidłowość w profilu tych klientów. Byli to ludzie,
którzy mieli "grzeszną przeszłość"w BIK-u, bądź podobnie jak i Ty próbowali
sobie sztucznie "pompować" konto, aby uzyskać większą kwotę kredytu lub
zwiększyć linię. Z tego co napisałaś jasno wynika, że zaliczasz się do tej
grupy klientów. Przemawia za tym jeszcze fakt, że jako przyczynę zachowania
się dyrektora podajesz jego złe nastawienie do jednego z pracowników tego
banku, który jest Twoim znajomym. Szkoda, że nie poszłaś dalej w swoich
dociekaniach i nie ostrzegłaś wszystkich ludzi, którzy np mają nieestetyczną
cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
żałosne!
Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
konta i wymyslać im tytułów. Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam
bardzo miło potraktowana zarówno przez Pana Jarosława jak i przez Panią Kasię.
Konkludując:mam dla Ciebie poradę na przyszłość. Nie wyręczaj swojego kolegi z
banku w regulowaniu jego prywatnych spraw na linii podwładny -przełożony. To
głupio wygląda, na tak poważnym forum. Śmierdzi dziecinadą i donosicielstwem
rodem z PRL-u. Pozdrawiam
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
18. Data: 2004-03-13 09:20:10
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
Od: Dentarg <d...@i...com>
On 13 Mar 2004 09:50:00 +0100, "ex pani z banku" <m...@o...pl>
wrote:
>zastanawiała mnie pewna prawidłowość w profilu tych klientów. Byli to ludzie,
>którzy mieli "grzeszną przeszłość"w BIK-u, bądź podobnie jak i Ty próbowali
>sobie sztucznie "pompować" konto, aby uzyskać większą kwotę kredytu lub
>zwiększyć linię. Z tego co napisałaś jasno wynika, że zaliczasz się do tej
>grupy klientów.
Jakoś nie mogłem takich wniosków wysnuć z listu Gazeli. Pisała
wyraźnie, że pensje dostaje na inne konto, a do Multi przelewała sobie
tylko część pensji. Chyba, że multi twierdzi, że kredyt daje tylko gdy
wpłaca się do nich wynagrodzenie prosto od pracodawcy ... wtedy to
multi ma rację.
>cerę lub odstające uszy, bo dyrektor tego nie toleruje. Kobieto, to naprawdę
>żałosne!
Dla mnie żałosne jest to co wynika z listu Gazeli, że oddział nie daje
jej kasy, bo nie, a centrala daje z pocałowaniem w łapkę ... czyż to
nie dziwne ?
>Jestem akurat klientką Multibanku, mam tam kredyt hipoteczny. Dopełnienie
>formalności i jego uruchomienie nastąpiło szybko i bezproblemowo, co
>niezmiernie mnie ucieszyło i zdziwiło. Nie musiałam robić przelewów z konta na
>konta i wymyslać im tytułów.
A kto tak robił ? Gazela nic o czymś takim nie pisała, ale z tego co
ja zrozumiałem to wpłacała na konto zdeklarowaną kwotę (a nawet
więcej), IMHO nie ważne jest skąd się tą kwotę wpłaca ... nie pisała
też jakoby wypłacałą tą kasę zaraz w bankomacie i wpłacała jeszcze raz
"popmując" konto. Z jej listu wynikało, że spełniała kryteria jakich
żądał bank do dania kredytu, szczególnie ze centrala multi dała jej
kredyt bez problemu ... więc coś chyba nie tak.
>Sytuacja była jasna i czytelna.Co więcej byłam
>bardzo miło potraktowana zarówno przez Pana Jarosława jak i przez Panią Kasię.
A ja w moim banku jestem dobrze traktowany przez Panią Gienie i Pana
Zenka, co nie zmienia faktu że jak przychodzi Pan Bronek to go
traktują źle ... ale argument.
>Konkludując:mam dla Ciebie poradę na przyszłość. Nie wyręczaj swojego kolegi z
>banku w regulowaniu jego prywatnych spraw na linii podwładny -przełożony. To
>głupio wygląda, na tak poważnym forum. Śmierdzi dziecinadą i donosicielstwem
Akurat tu się zgodzę, pisanie o stosunkach między pracownikami
oddziału banku, wymieniając ich z imion i pisząc który to oddział jest
nie fair ... ale czy to forum jest poważne, to wątpliwa sprawa ;).
pzdr,
Dentarg
--
Moje CV online - http://dentarg.it64.com
Warcraft2 - http://warcraft2.it64.com
-
19. Data: 2004-03-13 11:12:40
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/
Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
Użytkownik "Marcin Kasperski" <M...@s...com.pl> napisał w
wiadomości news:87d67ib1lf.fsf@cauchy.softax.local...
> > Juz od dluzszego czasu jestem klientem Multibanku i rowniez oddzialu w
Gorzowie
> > Wielkopolskim. Zawsze spotykalem i spotykam sie tam z kompetentna
obsluga
> > kleintow. Sluza oni rada, sa mili i sympatyczni a co najwazniejsze,
znaja sie
> > na tym co wykonuja. MIalem rowniez okazje poznac osobiscie p. Jarka,
dyrektora
> > tego oddzialu. Wszystkie formalnosci, ktore byly konieczne do obslugi
mojego
> > konta, dokonywal on wlasnie. Przy skladaniu wniosku o karte kredytowa,
> > towarzyszyl Pan Krzysztof. On rowniez podpisywal moj wniosek. Wlasciwie
obaj.
> > Pelna kultura.
>
> To pisałem ja, Jarząbek Marian, pracownik bankowy II kategorii.
Lol, identyczne skojarzenia :))
Pozdrawiam,
Washko
-
20. Data: 2004-03-14 01:00:12
Temat: Re: Multibank totalny absurd :-/ Żałosne
Od: "KK" <n...@n...com>
"Dentarg" <d...@i...com> wrote in message
news:32k550lnu2apoqtmq133iomc1pk3msre9s@4ax.com...
> Dla mnie żałosne jest to co wynika z listu Gazeli, że oddział nie daje
> jej kasy, bo nie, a centrala daje z pocałowaniem w łapkę ... czyż to
> nie dziwne ?
Ja mam tylko jedną bardzo istotną uwagę. Proponuję nie zakładać
_automatycznie_ że osoby tu skarżące się piszą prawdę. Zdarzało się, że
niektóre listy tutaj szykanujące jakieś konkretne osoby, zdarzenia w bankach
(różnych) zostały w większości wyssane z palca - a powodowane głównie chęcią
zemsty na banku za swoje własne problemy.
pzdr
KK