  • 1. Data: 2006-09-16 14:12:00
    Temat: Multibank - wpłatomat - powtórka z rozrywki
    Od: Snoopy <g...@l...pl>

    Jest sobota, chciłem wplacic pieniadze, oczywiscie terminal nie dziala.
    Chcialem wyplacic w bankomacie obok - terminal nie moze zrealizowac
    zlecenia... Czy ktos jeszcze probowal wpalacic w oddziale na
    Domaniewskiej w Warszawie? Mam zamiar napisac reklamacje oraz kopie do
    gazet, bo sytuacja ma miejsce ktorys raz, a bank ma to tak samo w dupie.

    --
    Pozdrawiam ============= www.oldtimerfiat.club.prv.pl
    Grzesiek GG/TLEN: JEST www.funnyfox.org

  • 2. Data: 2006-09-17 10:00:09
    Temat: Re: Multibank - wpłatomat - powtórka z rozrywki
    Od: "John Cleese" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Snoopy" <g...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > w Warszawie? Mam zamiar napisac reklamacje oraz kopie do gazet, bo
    > sytuacja ma miejsce ktorys raz, a bank ma to tak samo w dupie.

    w olsztynie to samo

  • 3. Data: 2006-09-18 09:45:08
    Od: p...@g...com

    Snoopy napisał(a):
> [...]
    > Domaniewskiej w Warszawie? Mam zamiar napisac reklamacje oraz kopie do
    > gazet, bo sytuacja ma miejsce ktorys raz, a bank ma to tak samo w dupie.

    Niestety w Gdyni jest tak samo....

  • 4. Data: 2006-09-18 15:01:23
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Snoopy" <g...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Jest sobota, chciłem wplacic pieniadze, oczywiscie terminal nie dziala.

    Poznan tak samo . To norma niestety

  • 5. Data: 2006-09-18 15:55:48
    Od: "Piotr W" <t...@o...pl>

    Użytkownik "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> napisał w wiadomości