  • 1. Data: 2004-10-08 08:06:37
    Temat: Multibank - zbieram opinie.
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)>

    Prosilbym o opinie na temat Multibanku. Chodzi zwlaszcza o informacje na
    temat :
    - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale wiadomo,
    ze praktka moze wygladac inaczej ),
    - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,
    - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,
    - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),
    - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    Moze ktos jest posiadaczem konta Aquarius i ma jakis wlasne spostrzezenia ?
    Przede wszystkim czy jest zadowolony i czy warto ?

    Ile czasu trwa otwarcie konta ?

    Ewentualnie moze ktos takze, ma kredy hipoteczny w Multibanku ? Takze bylbym
    wdzieczny za opinie na ten temat.

    I oczywiscie bede wdzieczny za opinie wlasne tych osob co maja konta w
    Multibanku.

    pozdrawiam
    --
    Mithos
    m...@o...No.More.Spam.(pl)

  • 2. Data: 2004-10-08 08:23:39
    Temat: Re: Multibank - zbieram opinie.
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.(pl)> wrote:
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale
    > wiadomo, ze praktka moze wygladac inaczej ),

    Bardzo dobra. Serwis rozbudowany

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Jak sie trafi. Ja tam wole unikac jak moge.

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    tak

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    Euronet i BZ WBK - psuja sie tak jak inne? ;)

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    Oprocentowanie dosc wysokie z nowa konkurencja. Super obsluga przez inet,
    zalaczone ubezpieczenie w cenie. Jestem b zadowolony.
    Wada - nie widac blokad przez WAP :)

    > Ile czasu trwa otwarcie konta ?

    W placowce chwile - poczta juz troche czasu zejdzie

    > Ewentualnie moze ktos takze, ma kredy hipoteczny w Multibanku ? Takze
    > bylbym wdzieczny za opinie na ten temat.

    odsylam do archiwum :)

    > I oczywiscie bede wdzieczny za opinie wlasne tych osob co maja konta w
    > Multibanku.

    Moje glowne konto. A mam ich kilka.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-08 08:27:24
    Od: Dudus <t...@w...plUSUN>

    Dnia 2004-10-08 10:06, Użytkownik Mithos napisał:
> [...]
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale wiadomo,
    Nie narzekam, a w porownaniu do ING to wrecz cudowna funkcjonalnosc :-)

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,
    Obsluga bardzo mila, co do kompetencji to roznie to bywa:-) Ilosc wizyt
    w oddziale przy zakladaniu limitu zblizala sie do 10:-)

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,
    Jak sie nie trzeba pod czyms podpisac to wystarcza telefon.

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),
    Euronet wspierany siecia BZ WBK, akurat wczoraj byl problem, ale raczej
    nie narzekam.

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).
    Nie posiadam.

    > Moze ktos jest posiadaczem konta Aquarius i ma jakis wlasne spostrzezenia ?
    > Przede wszystkim czy jest zadowolony i czy warto ?
    Mam konto My wiec na temat Aquarius sie nie bede wypowiadal.

    > Ile czasu trwa otwarcie konta ?
    W oddziale jakies 15 minut (nie patrzylem na zegarek :-)

  • 4. Data: 2004-10-08 10:19:02
    Od: LLL <l...@l...pl>

    Mithos wrote:
> [...]
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale wiadomo,

    serwis internetowy jest moim zdaniem bardzo dobry. Na razie nie
    stwierdzilem, aby czegos mi brakowalo. moja ocena: 5

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Obsluga bardzo mila ale kompetencje na roznym poziomie. Po kilku
    wizytach zorientowalem sie z ktorymi pracownikami najlepiej rozmawiac, a
    ktorych unikac ;-)
    W moim oddziale na trzech pracownikow, z ktorymi mialem kontakt, jedna
    osoba miala pewne braki w wiedzy z zakresu bardziej zaawansowanych
    operacji i generalnie wykonywala wszystko bardzo wolno. Co do
    pozostalych dwoch osob nie mam zastrzezen - doskonala znajomosc oferty i
    procedur, wychodzenie z inicjatywa w sytuacjach wymagajacych porady.

    Wg mnie ogolna jakosc obslugi to 4+ a kompetencje pracownikow 4-

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    Zalezy jakie sprawy zalatwiasz :-) Umowe o redyt itp. na pewno trzeba
    podpisac osobiscie w oddziale. Po aktywacji rachunku i wszystkich uslug
    z ktorych bedziesz korzystal, raczej rzadko zajdzie potrzeba wizyty w
    oddziale.

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    Duzym plusem jest mozliwosc bezplatnego korzystania z dwoch duzych
    sieci, wiec w przypadku awarii jednej z nich, mozna dosc latwo znalezc
    bankomat drugiej (przynajmniej w duzych miastach)

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,

    nie mam doswiadczen z ich kk

    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    KOnkurencyjnosc: w porownaniu do bankow internetowych Multi wypada
    slabiutko (wysokie oplaty za prowadzenie r-ku). Biorac pod uwage
    "marmurowe" banki sprawa wyglada duzo lepiej. Oplaty porownywalne ze
    znanymi mi bankami, ale jakosc obslugi i serwis netwy zdecydowanie lepsze.

  • 5. Data: 2004-10-08 11:38:32
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)> napisał w wiadomości
> [...]
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale

    Obsluga przez net najlepsza z jaka mialem do czynienia w polskich bankach.

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Bardzo mile i ladne dziewczyny. Poziom kompetencji tak-sobie, ale chyba
    generalnie jednak nieco powyzej przecietnej. Ogolnie rzecz biorac minusy
    Multi to sztywne procedury i koszmarna POWOLNOSC.

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    Teoretycznie wiekszosc mozna przez telefon.

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    OK.

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    Uzywam debetowej VC. Nie ma sie do czego przyczepic.

    > Ile czasu trwa otwarcie konta ?

    Do pol godziny.

    > Ewentualnie moze ktos takze, ma kredy hipoteczny w Multibanku ? Takze
    > bylbym
    > wdzieczny za opinie na ten temat.

    Mam WWJ. produkt drogi ale bardzo dobry. Obsluga WWJ-ota jako takiego, bez
    zastrzezen. Przyznanie jak zwykle w Multi - POOOWOOOOLNE.

    marekz

  • 6. Data: 2004-10-08 11:43:30
    Od: "Misiek" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > "marmurowe" banki sprawa wyglada duzo lepiej. Oplaty porownywalne ze
    > znanymi mi bankami, ale jakosc obslugi i serwis netwy zdecydowanie lepsze.
    Heh? Jakie wysokie opłaty? 5zł (konto+karta) to tak dużo? Przelewy są darmowe -
    a w mBanku 0,50, Inteligo 0,99...
    IMHO nie jest to drogie konto.

    Michał

  • 7. Data: 2004-10-08 16:31:31
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.(pl)> wrote in message
> [...]
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale

    Zero problemow.

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Bylo pare wpadek, ale (patrz nizej)

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    W zasadzie wszystko.

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    Z moich obserwacji wynika, ze awaryjnosc Euronetu jest dosyc niska.

    > I oczywiscie bede wdzieczny za opinie wlasne tych osob co maja konta w
    > Multibanku.

    W stosunku do mnie mieli jedna wpadke, ale w koncu wszystko zostalo
    zalatwione tak jak tego chcialem.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 8. Data: 2004-10-08 17:58:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

> [...]
    > temat :
    > - ubslugi via internet ( sprawdzilem demo, wyglada przyzwoicie ale wiadomo,

    Działa bez zarzutu. Korzystam od lutego 2004

    > - obslugi w oddzialach, kompetencji pracownikow,

    Katowicki przy ul. Powstańców kompetentna obsługa i bardzo sympatyczna

    > - czy mozna zalatwic wiekszosc spraw przez telefon/internet ?,

    Można

    > - dzialania bankomatow ( awaryjnosc ? ),

    Multibank nie ma własnych bankomatów. Korzysta z Euronetu. Awaryjność się
    zdarza niestety. Albo "błąd podajnika" albo "problem z szufladą" albo inne
    kwiatki. Był taki okres, że przez tydzień bankomat był czynny może 1 dzień

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    Działa bez zarzutu, ubezpieczenie za symboliczną złotówkę

    > Ile czasu trwa otwarcie konta ?

    Od strzału w oddziale

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 9. Data: 2004-10-08 18:01:00
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

> [...]

    > - jakosci KK ( zwykla Visa Classic starczy ) oprocentowanie,
    > konkurencyjnosc, jakies ukryte wady ( niewidoczne na poczatku ? ).

    Działa bez zarzutu, ubezpieczenie za symboliczną złotówkę. Używam zwykłej
    debetówki Visa Classic. Kredytowe strasznie drogie i potężne wymagania.
    Dałem sobie spokój

  • 10. Data: 2004-10-10 13:38:08
    Od: "MMMKKK" <a...@o...pl>

    Szanowni Państwo
    Zapraszam do odwiedzenia i założenia konta przez moją stronę.
    http://www.bankier.pl/sp/kulak1
    Wystarczy kliknąć na powyższy link.
    Otrzymają państwo konto w jednym z dwóch renomowanym banków Mbanku lub
    Multibank.
    Oraz korzyść majątkową w postaci: Multibank(20 zł), Mbank(5zł).
    Jest możliwość skorzystania z innych usług finansowych.
    Dziękuje
    Maciej Kulak
    k...@p...fm

    Instrukcja:
    1.Kliknąć na podwyższy link
    2.Wybrać zainteresowany produkt bankowy.
    3 Kliknąć wypełnianie wniosku
    4.Wpisać w pierwszym polu Imię i Nazwisko
    5 wypełnić wniosek
    6. Po założeniu konta i przysłaniu dokumentów z Banku trzeba zacząć używać
    konta .
    7. W tedy wypłacie prowizje 100% pewności .