  • 1. Data: 2003-06-09 20:38:10
    Temat: Multikarty
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Wlasnie sie dowiedzialem, ze juz od czerwca karty Multi sa przeliczane przez
    Euro.

    Zrodlo: MultiCzat.

    Moze ktos potwierdzic albo zaprzeczyc?

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 2. Data: 2003-06-09 20:50:31
    Temat: Odp: Multikarty
    Od: "Krzysztof Ozimek" <o...@1...pl>

    > Wlasnie sie dowiedzialem, ze juz od czerwca karty Multi sa przeliczane
> [...]

    Jest dokładnie tak jak mówisz, nie wiem dokładnie od kiedy, ale transakacje
    kartami Multibanku mają być rozliczane w euro z pominięciem dolara. Źródło:
    Multi Katowice

    pzdr.

    Krzysztof Ozimek
    ==================
    www.oceanracing.pl

  • 3. Data: 2003-06-09 21:00:16
    Temat: Re: Multikarty
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krzysztof Ozimek" <o...@1...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    transakacje
    > kartami Multibanku mają być rozliczane w euro z pominięciem dolara.

    Tylko, ze cos mi sie kojarzy, ze ktos tu ostatnio pisal o wrzesniu.

  • 4. Data: 2003-06-09 21:08:36
    Od: mierzwoj <mierzwoj@WYWAL_TOpoczta.onet.pl>

    > Tylko, ze cos mi sie kojarzy, ze ktos tu ostatnio pisal o wrzesniu.

    hej

    od 19 czerwca br.

    --
    Pozdrawiam i dziekuje