  • 1. Data: 2011-04-19 13:11:56
    Temat: Multikino oszukuje?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    Może temat nie do końca pasuje do tej grupy, ale co tam. Może
    mieliście podobną sytuację.

    Kupiłem online 2 bilety do kina. Cena 55 zł. Zapłaciłem online KK
    Mastercard z CITIBANKU. Dostałem maila z serwisu przelewy24.pl
    potwierdzającego kwotę 55 zł. Potem dostałem maila z moneybookers z
    info o kwocie 14.22 EUR. Ok, myślę sobie, jest jakiś łańcuszek ale
    suma sumarum, na KK powinno pojawić się 55 zł w transakcjach. Dziś
    patrzę na wyciąg a tam 58.92 zł. Jawne oszukiwanie klienta przez
    Multikino. Kupując bilety nie widziałem info, że zostanę dodatkowo
    obciążony. Mieliście podobnie?

  • 2. Data: 2011-04-19 13:44:04
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 19 Apr 2011 06:11:56 -0700 (PDT), Mariusz Machnio
    <m...@g...com> wrote:

    >Multikino. Kupując bilety nie widziałem info, że zostanę dodatkowo
    >obciążony. Mieliście podobnie?

    Ja się nie zdecydowałem na zakup on-line, bo w kasie jest taniej
    (kupowałem bilety rodzinne).
    A poza tym niedorzeczna wydała mi się idea, by płacić 2 złote za
    "dostawę", w ramach której trzeba wydrukować bilet na własnej
    drukarce, własnym tonerem, na własnym papierze (tak wiem, że można też
    odebrać MMSa i zamiast tonera użyć tusz :-).
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2011-04-19 17:30:14
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 19 Kwi, 15:11, Mariusz Machnio <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > patrzę na wyciąg a tam 58.92 zł. Jawne oszukiwanie klienta przez
    > Multikino. Kupując bilety nie widziałem info, że zostanę dodatkowo

    Zloz reklamacje w banku - zaplaciles za usluge 55 zl i tyle maja Ci z
    konta/karty sciagnac.

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2011-04-19 17:40:01
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > drukarce, własnym tonerem, na własnym papierze (tak wiem, że można też
    > odebrać MMSa i zamiast tonera użyć tusz :-).

    A w kasie po przyjściu do kina nie można odebrać? Koniecznie trzeba
    sobie drukować?

    --
    animka

  • 5. Data: 2011-04-19 17:46:22
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 19:40, animka pisze:
    > A w kasie po przyjściu do kina nie można odebrać? Koniecznie trzeba
    > sobie drukować?

    I jaki sens mialoby wtedy kupowanie przez internet?

  • 6. Data: 2011-04-19 17:47:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

> [...]
    > drukarce, własnym tonerem, na własnym papierze (tak wiem, że można też
    > odebrać MMSa i zamiast tonera użyć tusz :-).

    Hm, ja kupowalem kilka dni temu i za "dostawe" bylo 50gr. Pozniej
    dostalem smsa z linkiem na telefon, zapisalem sobie obrazek korzystajac
    z wifi (gdyby ktos sie czepial, ze trzeba za transfer zaplacic) i tyle -
    pokazalem obrazek na ekranie przy wchodzeniu, pan zeskanowal czytnikiem
    i git.

  • 7. Data: 2011-04-19 18:03:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2011-04-19 19:46, neoniusz pisze:

    > I jaki sens mialoby wtedy kupowanie przez internet?

    Pewność dobrego miejsca i uniknięcie ryzyka anulowania rezerwacji?

  • 8. Data: 2011-04-19 18:16:18
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 14:11, Mariusz Machnio wrote:
> [...]
    > patrzę na wyciąg a tam 58.92 zł. Jawne oszukiwanie klienta przez
    > Multikino. Kupując bilety nie widziałem info, że zostanę dodatkowo

    Zostałeś oszukany na 3.92zł Możesz z ciekawości napisać
    maila do nich z propozycją polubownego załatwienia sprawy i z pytaniem,
    czemu naciągają klientów.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 9. Data: 2011-04-19 18:27:48
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > I jaki sens mialoby wtedy kupowanie przez internet?

    Ogromny.
    Animka ma racje - "odbior osobisty w kinie" bylby najmniej upierdliwy.

  • 10. Data: 2011-04-19 18:43:22
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 19:27, Q wrote:

    > Ogromny.
    > Animka ma racje - "odbior osobisty w kinie" bylby najmniej upierdliwy.

    Nie łapię... Czyli po to kupujesz bilety przez internet, żeby mimo
    wszystko odstać swoje w kolejce do kasy? Czy myślisz o kasie
    VIP, specjalnie otwartej dla osób zamawiających przez internet?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel