  • 11. Data: 2011-04-19 18:51:25
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 20:43, DooMiniK pisze:

    > Nie łapię... Czyli po to kupujesz bilety przez internet, żeby mimo
    > wszystko odstać swoje w kolejce do kasy?

    No wlasnie. Szczegolnie, ze kiedys juz byl motyw z odbieraniem
    rezerwacji przez internet, ale mozna je bylo odbierac 15 min przed
    seansem, czyli obowiazkowo ogladanie cudownych reklam.
    A tak kupuje sobie bilet przez internet, przychodze 20 min po planowanym
    rozpoczeciu filmu, nie stoje w zadnej kolejce, pokazuje zdjecie na
    telefonie i wchodze sobie bez stresu.

  • 12. Data: 2011-04-19 18:59:45
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mariusz Machnio pisze:

    > Kupiłem online 2 bilety do kina. Cena 55 zł. Zapłaciłem online KK
    > Mastercard z CITIBANKU. Dostałem maila z serwisu przelewy24.pl
    > potwierdzającego kwotę 55 zł. Potem dostałem maila z moneybookers z
    > info o kwocie 14.22 EUR. Ok, myślę sobie, jest jakiś łańcuszek ale
    > suma sumarum, na KK powinno pojawić się 55 zł w transakcjach. Dziś
    > patrzę na wyciąg a tam 58.92 zł. Jawne oszukiwanie klienta przez
    > Multikino. Kupując bilety nie widziałem info, że zostanę dodatkowo
    > obciążony. Mieliście podobnie?

    Nie mieliśmy, ale słyszeliśmy. :-)
    W każdym razie - właściwa droga to reklamacja w banku ("Nigdy nie
    wykonywałem operacji na taką kwotę u tego sprzedawcy."). Jako że bank to
    Citi - raczej nie powinno być problemu[*].

    [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij się, czy aby na
    pewno "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w
    ogóle konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje
    są i już...

    --
    MiCHA

  • 13. Data: 2011-04-19 19:01:18
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > A tak kupuje sobie bilet przez internet, przychodze 20 min po planowanym
    > rozpoczeciu filmu, nie stoje w zadnej kolejce, pokazuje zdjecie na

    Macie racje - obowiazkowe stawiennictwo 15 minut przed filmem
    czy stanie w kolejce jest w jakims tam sensie debilne.
    Po prostu byloby fajnie jakby byl ten 3 kanal.
    Sam mam znajomych, ktorzy maja komputer + internet,
    ale bez drukarki a komorki z ekranami 120x120 @ 4k barw.

    Swoja droga wchodzenie na jakis adres tez zajmuje troche czasu -
    - juz lepiej (szybciej), zeby wyslali mms'a z odpowiednim kodem.

    Nie mowie, ze jest do bani, tylko, ze mozna to zrobic lepiej (dla kinomana).

  • 14. Data: 2011-04-19 19:10:36
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 21:01, Q pisze:
    > ale bez drukarki a komorki z ekranami 120x120 @ 4k barw.

    QRcode:

    http://altconnect.pl/portal/images/products/mobileid
    /pl/qrcode.png

    nie potrzebuje super telefonu do wyswietlenia :)

  • 15. Data: 2011-04-19 19:18:20
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 2011-04-19 20:59, Przemyslaw Kwiatkowski pisze:
> [...]

    > pewno "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w
    > ogóle konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje

    A mnie ciekawią 2 rzeczy:
    1. Jak opisany problem i wątek (droższe bilety online) mają się do tego:
    http://multikino.pl/pl/polecamy/bilety-online-tansze
    -niz-w-kasach/
    2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
    Moneybookers??? Czy oni obsługują Multikino?
    3. Dlaczego pytasz autora o to, czy ma tam konto, skoro płacił KK?

    Poważnie pytam, bo jestem ciekaw tematu.

    Michał

  • 16. Data: 2011-04-19 19:18:50
    Od: Michal <m...@n...org>

    W dniu 2011-04-19 21:18, Michal pisze:

> [...]

    > Moneybookers??? Czy oni obsługują Multikino?
    > 3. Dlaczego pytasz autora o to, czy ma tam konto, skoro płacił KK?

    I tym samym mnie ciekawią konkretnie 3 rzeczy ;)

  • 17. Data: 2011-04-19 19:19:48
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 21:10, neoniusz pisze:

    > QRcode:
    >
    > http://altconnect.pl/portal/images/products/mobileid
    /pl/qrcode.png

    > nie potrzebuje super telefonu do wyswietlenia :)

    A zeby byc dokladnym, to multikino uzywa data matrix, czyli jeszcze
    prosciej:

    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/
    e/e8/Datamatrix.svg/96px-Datamatrix.svg.png

  • 18. Data: 2011-04-19 19:26:18
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-04-19 21:18, Michal pisze:
    > A mnie ciekawią 2 rzeczy:
    > 1. Jak opisany problem i wątek (droższe bilety online) mają się do tego:
    > http://multikino.pl/pl/polecamy/bilety-online-tansze
    -niz-w-kasach/

    http://media.multikino.pl/cinema_database/images/cin
    ema_images/cenyBiletow_krakow_v3.png

    > 2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
    > Moneybookers??? Czy oni obsługują Multikino?

    http://www.multikino.pl/pl/kup-bilet/
    i kliknij "Formy platnosci"
    Nie mam pojecia skad sie u autora watku wzial Moneybookers. To jest
    grubymi nicmi szyte ;)

  • 19. Data: 2011-04-19 19:35:55
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    neoniusz napisał(a):
> [...]
    >
    > http://www.multikino.pl/pl/kup-bilet/
    > i kliknij "Formy platnosci"
    > Nie mam pojecia skad sie u autora watku wzial Moneybookers. To jest

    moze placil karta prepaid MC moneyboookers, ktora ma wydana w EUR?

  • 20. Data: 2011-04-19 19:41:28
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-19 19:46, neoniusz pisze:

    > I jaki sens mialoby wtedy kupowanie przez internet?

    Taki sam jak rezerwacja. Potem idziesz i bez kolejki odbierasz.
    A tak w ogóle to w kinach nie ma teraz kolejek do kasy. Przynajmniej tu
    gdzie mieszkam, bo kin jest dużo.

    --
    animka