eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultikino oszukuje?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 38

  • 31. Data: 2011-04-20 16:38:29
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 19/04/2011 21:20, Q wrote:
    > nokie 6610

    No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel


  • 32. Data: 2011-04-20 21:42:50
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: "Wielebny" <v...@o...pl>


    Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...

    > [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij się, czy aby na pewno
    > "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w ogóle
    > konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje są i
    > już...

    Dokładnie o to chodzi.

    Kolega ma - zapewne - założone konto na MoneyBookers. Może o tym nawet nie
    wiedzieć, ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
    ma opcji zmiany waluty konta (*) - prościej jest umrzeć i zmartwychwstać.
    Mówię zupełnie poważnie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do końca
    świata. Koniec kropka).

    Przypuszczam, że odbyło się to mniej więcej tak:

    (1) Zdeponował środki na koncie MoneyBookers przy użyciu KK (przewalutowanie
    PLN->Euro)

    (2) Zapłacił posiadanymi środkami na koncie MoneyBooker za bilet
    (przewalutowanie Euro->PLN)

    Dwukrotne przewalutowanie musi kosztować :) Oczywiście nie musiał być
    świadom, że transakcaj przebiegła w ten sposób.

    Ogólnie, z mojego osobistego punktu widzenia, MoneyBookers to tacy lepsi
    wałkarze. Nie wiem czy doczytaliście, że jest opłata za nieuzywanie
    (nielogowanie) do konta. W wysokości bodajże 2 PLN miesiecznie. Jak się im
    poda numer karty to dupa zbita ryba. Ja się trzymam z daleka. Jak widze
    MoneyBookers to albo zamykam stronę albo jak mi naprawdę, bardzo, ale to
    bardzo zależy płace zwykłym przelewem.

    W.

    (*) żeby było ciekawiej, nie do końca wiem jak się wybiera walutę
    rachunku..... chyba w wyniku losowania.



  • 33. Data: 2011-04-20 23:14:51
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)

    To byla mega nowosc - mialem ja kolo 2002/2003 -
    - pamietam jeszcze te zawistne spojrzeznia "o, kolorowy wyswietlacz"
    czy teksty "dasz wyslac mms'a?"...
    A teraz? Telefon po dziadku :)


  • 34. Data: 2011-04-21 21:08:00
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 21/04/2011 00:14, Q wrote:
    >> No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)
    >
    > To byla mega nowosc - mialem ja kolo 2002/2003 -
    [...]
    2004 najwcześniej ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel


  • 35. Data: 2011-04-22 07:01:35
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 23:42, "Wielebny" <v...@o...pl> wrote:
    > U ytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisa w
    > wiadomo cinews:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > > [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij si , czy aby na pewno
    > > "gdzie kiedy " nie wyrazi e zgody na obci anie w USD. Masz w og le
    > > konto na MB? Ja nie mam i nie chc mie , bo to po prostu z odzieje s i
    > > ju ...
    >
    > Dok adnie o to chodzi.
    >
    > Kolega ma - zapewne - za o one konto na MoneyBookers. Mo e o tym nawet nie
    > wiedzie , ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
    > ma opcji zmiany waluty konta (*) - pro ciej jest umrze i zmartwychwsta .
    > M wi zupe nie powa nie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do ko ca
    > wiata. Koniec kropka).
    >
    > Przypuszczam, e odby o si to mniej wi cej tak:
    >
    > (1) Zdeponowa rodki na koncie MoneyBookers przy u yciu KK (przewalutowanie
    > PLN->Euro)
    >
    > (2) Zap aci posiadanymi rodkami na koncie MoneyBooker za bilet
    > (przewalutowanie Euro->PLN)
    >
    > Dwukrotne przewalutowanie musi kosztowa :) Oczywi cie nie musia by
    > wiadom, e transakcaj przebieg a w ten spos b.
    >
    > Og lnie, z mojego osobistego punktu widzenia, MoneyBookers to tacy lepsi
    > wa karze. Nie wiem czy doczytali cie, e jest op ata za nieuzywanie
    > (nielogowanie) do konta. W wysoko ci bodaj e 2 PLN miesiecznie. Jak si im
    > poda numer karty to dupa zbita ryba. Ja si trzymam z daleka. Jak widze
    > MoneyBookers to albo zamykam stron albo jak mi naprawd , bardzo, ale to
    > bardzo zale y p ace zwyk ym przelewem.
    >
    > W.
    >
    > (*) eby by o ciekawiej, nie do ko ca wiem jak si wybiera walut
    > rachunku..... chyba w wyniku losowania.

    Sprawa się wyjaśniła.

    Dla jasności, nie mam konta w serwisie moneybookers.

    Serwis przelewy24.pl wyjaśnił, że moneybookers niesłusznie rozliczył
    moją transakcję w EUR, a powinien w PLN. Złożyli reklamację w MB.

    Równolegle złożyłem reklamację w banku.

    Dziś na konto KK wróciła sporna kwota.

    Jak na polskie realia, reklamacje załatwione ekspresowo.


  • 36. Data: 2011-04-22 13:34:13
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Mariusz Machnio pisze:

    > Sprawa się wyjaśniła.
    >
    > Dla jasności, nie mam konta w serwisie moneybookers.
    >
    > Serwis przelewy24.pl wyjaśnił, że moneybookers niesłusznie rozliczył
    > moją transakcję w EUR, a powinien w PLN. Złożyli reklamację w MB.
    >
    > Równolegle złożyłem reklamację w banku.
    >
    > Dziś na konto KK wróciła sporna kwota.

    Myślę, że tymczasowo wróciła w wyniku złożenia reklamacji w Citi, a nie
    w MB.

    > Jak na polskie realia, reklamacje załatwione ekspresowo.

    Bez obaw - jakby reklamację po miesiącu odrzucili, to pobraliby ponownie
    i pewnie jeszcze z odsetkami...

    --
    MiCHA


  • 37. Data: 2011-05-10 09:35:53
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>

    On 20 Kwi, 08:59, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:26:18 +0200, neoniusz napisał(a):
    >
    > >> 2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
    > >> Moneybookers??? Czy oni obsługująMultikino?
    >
    > >http://www.multikino.pl/pl/kup-bilet/i kliknij "Formy platnosci" Nie
    > > mam pojecia skad sie u autora watku wzial Moneybookers. To jest grubymi
    > > nicmi szyte
    >
    > A ja o tym wcześniej słyszałem i się nawet zainteresowałem, i nawet
    > wczoraj specjalnie przeszedłem tę procedurę. No więc jest tak, że jeśli
    > wybierzesz płatność kartą, to idzie via Moneybookers.
    >
    > Prawdę mówiąc równocześnie przypomniałem sobie, że założyłem kiedyś tam
    > konto -- i je od razu zamknąłem :)
    >
    > --
    > :-) Olgierd
    > Lege Artis ==http://olgierd.bblog.pl

    Po raz kolejny kupiłem bilety online do Multikina płacąc kartą
    kredytową MasterCard wydaną przez CITI. PO RAZ KOLEJNY transakcja
    została rozliczona w EUR przez MoneyBookers z którego korzysta serwis
    przelewy24.pl, który realizuje transkacje dla Multikina.

    Zatem, mój pierwszy przypadek nie był jakiś odosobniony, sytuacja się
    powtarza.

    Teraz pytania:
    1. Czy tak się dzieje tylko dla kart wydanych przez CITI?
    2. Czy tak się dzieje tylko dla kart w systemie MasterCard?

    Mam jeszczę VISĘ z CITI ale jakoś nie mam już chęci aby sprawdzać, jak
    by to zostało rozliczone.


  • 38. Data: 2011-05-10 23:10:56
    Temat: Re: Multikino oszukuje?
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On 10 Maj, 11:35, Mariusz Machnio <m...@g...com> wrote:
    > Po raz kolejny kupiłem bilety online do Multikina płacąc kartą
    > kredytową MasterCard wydaną przez CITI. PO RAZ KOLEJNY transakcja
    > została rozliczona w EUR przez MoneyBookers z którego korzysta serwis
    > przelewy24.pl, który realizuje transkacje dla Multikina.
    >
    > Zatem, mój pierwszy przypadek nie był jakiś odosobniony, sytuacja się
    > powtarza.
    >
    > Teraz pytania:
    > 1. Czy tak się dzieje tylko dla kart wydanych przez CITI?
    > 2. Czy tak się dzieje tylko dla kart w systemie MasterCard?
    >
    > Mam jeszczę VISĘ z CITI ale jakoś nie mam już chęci aby sprawdzać, jak
    > by to zostało rozliczone.
    Przeszukałem historię na Citowej Visie - i w styczniu dostałem
    obciążenie w zł na kwotę jaką płaciłem w multikinie, w opisie mam:
    'MB*MONEYBOOKERS.COM MONEYBOOKERS GB'

    To chyba mastercardowy bug

    Pozdrawiam
    Michał M

strony : 1 ... 3 . [ 4 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1