-
31. Data: 2011-04-20 16:38:29
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: DooMiniK <f...@m...com>
On 19/04/2011 21:20, Q wrote:
> nokie 6610
No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel
-
32. Data: 2011-04-20 21:42:50
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: "Wielebny" <v...@o...pl>
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
wiadomości news:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...
> [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij się, czy aby na pewno
> "gdzieś kiedyś" nie wyraziłeś zgody na obciążanie w USD. Masz w ogóle
> konto na MB? Ja nie mam i nie chcę mieć, bo to po prostu złodzieje są i
> już...
Dokładnie o to chodzi.
Kolega ma - zapewne - założone konto na MoneyBookers. Może o tym nawet nie
wiedzieć, ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
ma opcji zmiany waluty konta (*) - prościej jest umrzeć i zmartwychwstać.
Mówię zupełnie poważnie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do końca
świata. Koniec kropka).
Przypuszczam, że odbyło się to mniej więcej tak:
(1) Zdeponował środki na koncie MoneyBookers przy użyciu KK (przewalutowanie
PLN->Euro)
(2) Zapłacił posiadanymi środkami na koncie MoneyBooker za bilet
(przewalutowanie Euro->PLN)
Dwukrotne przewalutowanie musi kosztować :) Oczywiście nie musiał być
świadom, że transakcaj przebiegła w ten sposób.
Ogólnie, z mojego osobistego punktu widzenia, MoneyBookers to tacy lepsi
wałkarze. Nie wiem czy doczytaliście, że jest opłata za nieuzywanie
(nielogowanie) do konta. W wysokości bodajże 2 PLN miesiecznie. Jak się im
poda numer karty to dupa zbita ryba. Ja się trzymam z daleka. Jak widze
MoneyBookers to albo zamykam stronę albo jak mi naprawdę, bardzo, ale to
bardzo zależy płace zwykłym przelewem.
W.
(*) żeby było ciekawiej, nie do końca wiem jak się wybiera walutę
rachunku..... chyba w wyniku losowania.
-
33. Data: 2011-04-20 23:14:51
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: "Q" <n...@s...pl>
> No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)
To byla mega nowosc - mialem ja kolo 2002/2003 -
- pamietam jeszcze te zawistne spojrzeznia "o, kolorowy wyswietlacz"
czy teksty "dasz wyslac mms'a?"...
A teraz? Telefon po dziadku :)
-
34. Data: 2011-04-21 21:08:00
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: DooMiniK <f...@m...com>
On 21/04/2011 00:14, Q wrote:
>> No już nie przesadzaj - 6610 może mieć 5-6lat ;-)
>
> To byla mega nowosc - mialem ja kolo 2002/2003 -
[...]
2004 najwcześniej ;-)
--
Dominik Siedlak (bachus)
bachus(at)post(dot)peel
-
35. Data: 2011-04-22 07:01:35
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>
On 20 Kwi, 23:42, "Wielebny" <v...@o...pl> wrote:
> U ytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisa w
> wiadomo cinews:iokm32$8u3$1@inews.gazeta.pl...
>
> > [*] I przestudiuj regulamin MoneyBrookers i upewnij si , czy aby na pewno
> > "gdzie kiedy " nie wyrazi e zgody na obci anie w USD. Masz w og le
> > konto na MB? Ja nie mam i nie chc mie , bo to po prostu z odzieje s i
> > ju ...
>
> Dok adnie o to chodzi.
>
> Kolega ma - zapewne - za o one konto na MoneyBookers. Mo e o tym nawet nie
> wiedzie , ale zapewne ma. Konto to jest zapewne w Euro (na MoneyBookers nie
> ma opcji zmiany waluty konta (*) - pro ciej jest umrze i zmartwychwsta .
> M wi zupe nie powa nie - jeden adres e-mail - jedna waluta. I tak do ko ca
> wiata. Koniec kropka).
>
> Przypuszczam, e odby o si to mniej wi cej tak:
>
> (1) Zdeponowa rodki na koncie MoneyBookers przy u yciu KK (przewalutowanie
> PLN->Euro)
>
> (2) Zap aci posiadanymi rodkami na koncie MoneyBooker za bilet
> (przewalutowanie Euro->PLN)
>
> Dwukrotne przewalutowanie musi kosztowa :) Oczywi cie nie musia by
> wiadom, e transakcaj przebieg a w ten spos b.
>
> Og lnie, z mojego osobistego punktu widzenia, MoneyBookers to tacy lepsi
> wa karze. Nie wiem czy doczytali cie, e jest op ata za nieuzywanie
> (nielogowanie) do konta. W wysoko ci bodaj e 2 PLN miesiecznie. Jak si im
> poda numer karty to dupa zbita ryba. Ja si trzymam z daleka. Jak widze
> MoneyBookers to albo zamykam stron albo jak mi naprawd , bardzo, ale to
> bardzo zale y p ace zwyk ym przelewem.
>
> W.
>
> (*) eby by o ciekawiej, nie do ko ca wiem jak si wybiera walut
> rachunku..... chyba w wyniku losowania.
Sprawa się wyjaśniła.
Dla jasności, nie mam konta w serwisie moneybookers.
Serwis przelewy24.pl wyjaśnił, że moneybookers niesłusznie rozliczył
moją transakcję w EUR, a powinien w PLN. Złożyli reklamację w MB.
Równolegle złożyłem reklamację w banku.
Dziś na konto KK wróciła sporna kwota.
Jak na polskie realia, reklamacje załatwione ekspresowo.
-
36. Data: 2011-04-22 13:34:13
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>
Mariusz Machnio pisze:
> Sprawa się wyjaśniła.
>
> Dla jasności, nie mam konta w serwisie moneybookers.
>
> Serwis przelewy24.pl wyjaśnił, że moneybookers niesłusznie rozliczył
> moją transakcję w EUR, a powinien w PLN. Złożyli reklamację w MB.
>
> Równolegle złożyłem reklamację w banku.
>
> Dziś na konto KK wróciła sporna kwota.
Myślę, że tymczasowo wróciła w wyniku złożenia reklamacji w Citi, a nie
w MB.
> Jak na polskie realia, reklamacje załatwione ekspresowo.
Bez obaw - jakby reklamację po miesiącu odrzucili, to pobraliby ponownie
i pewnie jeszcze z odsetkami...
--
MiCHA
-
37. Data: 2011-05-10 09:35:53
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: Mariusz Machnio <m...@g...com>
On 20 Kwi, 08:59, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
> Dnia Tue, 19 Apr 2011 21:26:18 +0200, neoniusz napisał(a):
>
> >> 2. Jak połączyć w jedną transakcję KK Citibank, przelewy24.pl oraz...
> >> Moneybookers??? Czy oni obsługująMultikino?
>
> >http://www.multikino.pl/pl/kup-bilet/i kliknij "Formy platnosci" Nie
> > mam pojecia skad sie u autora watku wzial Moneybookers. To jest grubymi
> > nicmi szyte
>
> A ja o tym wcześniej słyszałem i się nawet zainteresowałem, i nawet
> wczoraj specjalnie przeszedłem tę procedurę. No więc jest tak, że jeśli
> wybierzesz płatność kartą, to idzie via Moneybookers.
>
> Prawdę mówiąc równocześnie przypomniałem sobie, że założyłem kiedyś tam
> konto -- i je od razu zamknąłem :)
>
> --
> :-) Olgierd
> Lege Artis ==http://olgierd.bblog.pl
Po raz kolejny kupiłem bilety online do Multikina płacąc kartą
kredytową MasterCard wydaną przez CITI. PO RAZ KOLEJNY transakcja
została rozliczona w EUR przez MoneyBookers z którego korzysta serwis
przelewy24.pl, który realizuje transkacje dla Multikina.
Zatem, mój pierwszy przypadek nie był jakiś odosobniony, sytuacja się
powtarza.
Teraz pytania:
1. Czy tak się dzieje tylko dla kart wydanych przez CITI?
2. Czy tak się dzieje tylko dla kart w systemie MasterCard?
Mam jeszczę VISĘ z CITI ale jakoś nie mam już chęci aby sprawdzać, jak
by to zostało rozliczone.
-
38. Data: 2011-05-10 23:10:56
Temat: Re: Multikino oszukuje?
Od: MrMrooz <z...@g...pl>
On 10 Maj, 11:35, Mariusz Machnio <m...@g...com> wrote:
> Po raz kolejny kupiłem bilety online do Multikina płacąc kartą
> kredytową MasterCard wydaną przez CITI. PO RAZ KOLEJNY transakcja
> została rozliczona w EUR przez MoneyBookers z którego korzysta serwis
> przelewy24.pl, który realizuje transkacje dla Multikina.
>
> Zatem, mój pierwszy przypadek nie był jakiś odosobniony, sytuacja się
> powtarza.
>
> Teraz pytania:
> 1. Czy tak się dzieje tylko dla kart wydanych przez CITI?
> 2. Czy tak się dzieje tylko dla kart w systemie MasterCard?
>
> Mam jeszczę VISĘ z CITI ale jakoś nie mam już chęci aby sprawdzać, jak
> by to zostało rozliczone.
Przeszukałem historię na Citowej Visie - i w styczniu dostałem
obciążenie w zł na kwotę jaką płaciłem w multikinie, w opisie mam:
'MB*MONEYBOOKERS.COM MONEYBOOKERS GB'
To chyba mastercardowy bug
Pozdrawiam
Michał M