  • 1. Data: 2009-10-23 20:55:29
    Temat: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki
    zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?

    czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-23 21:11:57
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup
    > jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki
    > zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?
    >
    > czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

    Ja bym był za Aq.

    Lepsza onlajnowość, integracja z elementarną usługą maklerską.

  • 3. Data: 2009-10-24 09:18:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-23, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    [...]

    > jak w temacie, które lepsze zakładając że klient spełnia warunki
    > zwalniające z opłaty (49,50 zł w Multi i 99,95 zł w Citi)?
    >
    > czy jest jakaś alternatywa dla ww.?

    Jak dla mnie, Aquarius:
    - dużo lepszy serwis transakcyjny
    - Citi nie lubi osób z DG

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2009-10-24 10:27:30
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 24.10.09 11:18, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2009-10-23, RobertS<b...@x...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Jak dla mnie, Aquarius:
    > - dużo lepszy serwis transakcyjny
    > - Citi nie lubi osób z DG

    A w czym się objawia to nielubienie?

    W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
    Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

    --
    Pete

  • 5. Data: 2009-10-24 11:22:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Pete" <n...@n...com> napisał w wiadomości

    > W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
    > Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

    Dokladnie. Jak ktos korzysta z operacji w oddzialach to tez wszystkie sa
    gratis. IMHO przewaga Multi jest internetowy serwis transakcyjny.

    MK

  • 6. Data: 2009-10-24 11:35:20
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-24, Pete <n...@n...com> wrote:

    [...]

    > A w czym się objawia to nielubienie?

    Tym, że uzyskanie produktu kredytowego jest niezwykle trudne.

    > W sumie wiele zależy też od tego, czego oczekuje autor.
    > Citi ma np. darmowe przelewy SEPA.

    A Multi lepsze oprocentowanie dla Aquariusowców.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2009-10-24 11:40:58
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Tym, że uzyskanie produktu kredytowego jest niezwykle trudne.

    Dla klienta goldowego?

    > A Multi lepsze oprocentowanie dla Aquariusowców.

    Oprocentowanie czego? Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7
    dni w miesiacu to 0% :). Oprocentowanie lokat jest negocjowalne, wiec raczej
    nie nalezy sprawdzac zwyklej tabeli oprocentowania. Konto oszczednosciowe w
    Citi to chyba 6,06%, taka reklama mignela mi przed oczami.

    MK

  • 8. Data: 2009-10-24 11:46:02
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Oprocentowanie czego? Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7

    A dają na podstawie obrotu albo wpływów na rachunek albo salda rachunku?

  • 9. Data: 2009-10-24 12:24:00
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Dla klienta goldowego?

    To mówisz, że wystarczy że mi przeleci miesięcznie przez konto 12 tys
    i już nie będę miał problemów z procedurami "osobom z DG dziękujemy"?
    Wydaje mi się, że jednak nie.

    > Oprocentowanie czego?

    Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".

    > Overdraft dla golda ponizej 11%, jak korzystasz do 7 dni
    > w miesiacu to 0% :).

    A prowizja za założenie/odnowienie? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2009-10-24 12:44:27
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 24.10.09 13:46, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > A dają na podstawie obrotu albo wpływów na rachunek albo salda rachunku?

    Nie wiem jak teraz, ale przed kryzysem dawali "na piekne oczy". I to dla
    konta Citione Direct.

    --
    Pete