  • 11. Data: 2009-10-24 12:53:18
    Temat: Re: Multikonto AQ Intensive vs Citigold
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    news:hbup41$qjj$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > A dają na podstawie obrotu albo wpływów na rachunek albo salda rachunku?

    Mysle, ze to zalezy od kwoty i oczywiscie obowiazkowo dobry score w BIKu. W
    przypadku goldow jest wieksza elestycznosc niz w przypadku innych
    klientow...

    MK

  • 12. Data: 2009-10-24 12:58:08
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > To mówisz, że wystarczy że mi przeleci miesięcznie przez konto 12 tys
    > i już nie będę miał problemów z procedurami "osobom z DG dziękujemy"?
    > Wydaje mi się, że jednak nie.

    Jak bedziesz przelewal soebie z jednego konta na drugie tylko na jeden dzien
    to raczej nie bedzie to wystarczajace. Pewnie uchroni tylko przed oplata za
    prowadzenie.

    > Choćby kart kredytowych, czy kredytów "w karcie".

    Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam
    zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne
    mozliwosci...

    > A prowizja za założenie/odnowienie? :)

    1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

    MK

  • 13. Data: 2009-10-24 13:11:09
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości grup

    > Mysle, ze to zalezy od kwoty i oczywiscie obowiazkowo dobry score w BIKu.
    > W przypadku goldow jest wieksza elestycznosc niz w przypadku innych
    > klientow...

    BIkSco bliski maksymalnego ale widocznych limitów na ponad 1m. Obstawiam
    problemy w Citi w ramach procedur poza p/b.

    Prowizja 1,75% to jakiś horror ale oprocentowanie dobre.

  • 14. Data: 2009-10-24 15:44:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Jak bedziesz przelewal soebie z jednego konta na drugie tylko na jeden dzien
    > to raczej nie bedzie to wystarczajace. Pewnie uchroni tylko przed oplata za
    > prowadzenie.

    Nie muszę. Mam zarówno obroty jak i dochody wystarczająco wysokie by nie
    musieć tak kombinować. Rzecz w tym, że Citi zechciało mój wniosek
    o kredyt który _sami mi zaoferowali_ potraktować na zasadzie
    "nie damy panu. a powodu nie podamy bo w regulaminie stoi że
    nie musimy."

    To nie jest już w tym momencie kwestia minimalnie lepszych warunków,
    większej lub mniejszej biurokracji, tylko zaufania do banku. Może mi
    odpowiedzieć, że to z powodu krótkiego okresu posiadania DG, niewystarczającej
    zdolności, ale odpowiedź "nie bo nie" powoduje u mnie utratę zaufania
    do takiego banku.

    Citi tak zrobił. Multi nie.

    > Nawet nie wiem jakie jest teraz oprocentowanie na platynie, bo splacam
    > zawsze w terminie, ale po co korzystac z kredytu na karcie jak sa inne
    > mozliwosci...

    Bo np. kredyt w karcie mam ustalony na 9.9%, potrzebuję go na krótko
    i nie chcę płacić prowizji za przyznanie.

    > 1,75% ale mozna byc zwolnionym :).

    W AQ mam 0.8%, aczkolwiek nowe umowy chyba mają inny próg.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2009-10-24 15:52:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości grup

    > W AQ mam 0.8%, aczkolwiek nowe umowy chyba mają inny próg.

    Nowe umowy 1,2% ale na szczęście stare wznawiane albo aneksowane ciągle
    0,8%.

  • 16. Data: 2009-10-24 16:19:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Bo np. kredyt w karcie mam ustalony na 9.9%, potrzebuję go na krótko
    > i nie chcę płacić prowizji za przyznanie.

    No i ok. Skoro masz taka mozliwosc to z niej korzystasz. Najtansze pozyczki
    w wykorzystaniem KK to APR rzedu 6,25%. Nie mozna jednak powiedziec, ze to
    standardowa oferta. Pamietaj, ze 9,9 jest tylko przez pierwsze 12 m-cy. U
    mnie sie wlasnie konczy i zamierzam zamknac KK AQ. Konta sie juz pozbylem
    :).

    MK

  • 17. Data: 2009-10-24 16:27:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > mnie sie wlasnie konczy i zamierzam zamknac KK AQ. Konta sie juz pozbylem

    Następne pożyczki jakie mam zamiar zaciągnąć i tak są z serii "raty 0%" ;)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 18. Data: 2009-10-24 16:34:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Następne pożyczki jakie mam zamiar zaciągnąć i tak są z serii "raty 0%" ;)

    Nie ma pozyczek na 0%... zaplacisz zdyskontowane odsetki w cenie produktu
    :).

    MK

  • 19. Data: 2009-10-24 17:27:25
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-10-24, MK <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > Nie ma pozyczek na 0%... zaplacisz zdyskontowane odsetki w cenie produktu
    >:).

    Polityka marketowa zazwyczaj polegana obniżaniu cen kilku wybranych pozycji,
    a przenoszeniu kosztów na te pozostałe produkty. Haczyk polega na tym by
    wybrać te właściwe produkty. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2009-10-24 18:55:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Konto
    > oszczednosciowe w Citi to chyba 6,06%, taka reklama mignela mi przed
    > oczami.
    >
    > MK

    tak, ale to nie jest oferta dla klientów gold tylko dla wszystkich

    --
    pozdrawiam
    RobertS