  • 11. Data: 2004-08-04 06:54:42
    Temat: Re: Multikonto Aquarius - zostać, czy nie...
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" napisał m. in.:

    > A może inny rachunek 'vipowski' w innym banku?

    Rachunek vipowski powinien się opierać w znacznej mierze na doradcy klienta.
    Przed podjęciem ostatecznej decyzji radzę poznać doradcę, sprawdzić jak
    wygląda obsługa klienta itd.

    Na grupie psioczy się ciągle na BPH, a dla mnie to najlepszy bank na polskim
    rynku. Moja opinia w dużej mierze zbudowana jest na osobowości i charyzmie
    mojego doradcy. Gdy zdarzyło mi się "utknąć" na końcu Polski, bez pieniędzy,
    karty do bankomatu i dowodu osobistego, doradca załatwił mi kasę i świat od
    razu stał się piękniejszy. To tylko jeden z przykładów. Wiwat BPH!

    Swego czasu zastanawiałem się nad Aquariusem, ale poza wyższymi niż za
    MultiKonto ja opłatami za rachunek nie zaoferowano w sumie nic. MultiBank
    tylko udaje że ma ofertę dla zamożnych i bardziej wymagających, jednak o
    obsłudze tej grupy klientów ma niewielkie pojęcie i chyba nawet nie ma
    ochoty aby się tego nauczyć.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler

  • 12. Data: 2004-08-04 07:31:34
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > MultiBank
    > tylko udaje że ma ofertę dla zamożnych i bardziej wymagających, jednak o
    > obsłudze tej grupy klientów ma niewielkie pojęcie i chyba nawet nie ma
    > ochoty aby się tego nauczyć.

    Pojęcie o obsłudze vip'ów w BRE jest ... i to duże. Mają jednen z najlepszych
    private bankingów. Więc ten argument jest chybiony. Na dodatek szefostwo aq
    pochodzi wlasnie z duzego BRE.

    Ja osobiście jestem baaardzo zadowolony z obsługi aqua. Porównanie mam m.in. do
    pekao, citigold, fortisa... Nie ma sie co ekscytować - prawdziwy vip zaczyna sie
    dla banku od 500tys. a tak naprawde od 1mln ;) Tak wiec te konta vip to raczej
    personal banking, niż private... :)

  • 13. Data: 2004-08-04 07:36:24
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Tia. O tych zmianach, to ja już słyszę jakoś tak... od roku?

    Ja też ;-//

    > Poza tym - moja ulubiona doradczyni nie pracuje już na Królewskiej, więc kij
    > im w oko :>

    Ja jestem w podobnej sytuacji. Jednak nie zmieniam na ja/my. Dam im jeszcze
    szanse ;) Dla 60zl nie chce mi sie robic zamieszania ;)

    --
    W.

  • 14. Data: 2004-08-04 07:37:20
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Ja osobiście jestem baaardzo zadowolony z obsługi aqua. Porównanie mam m.in. do

    Ja też... Tylko dlaczego zmieniła mi się ostatnio doradczyni i żaden z
    klientów nie został o tym poinformowany?

    > dla banku od 500tys. a tak naprawde od 1mln ;) Tak wiec te konta vip to raczej
    > personal banking, niż private... :)

    Mam porównanie do VIP-owskich rachunków w PEKAO i Multi, to przy nich
    pierwsza liga... :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2004-08-04 07:43:43
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Ja też... Tylko dlaczego zmieniła mi się ostatnio doradczyni i żaden z
    > klientów nie został o tym poinformowany?

    Może się jeszcze zrehabilituje - ten nowy doradca ;)
    Ps. podobno ma byc jakas nowy kanal komunikacji z doradcami aq.

    > Mam porównanie do VIP-owskich rachunków w PEKAO i Multi, to przy nich
    > pierwsza liga... :)

    :-))

    --
    W.

  • 16. Data: 2004-08-04 07:48:46
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Może się jeszcze zrehabilituje - ten nowy doradca ;)

    Wątpię... Dowiedziałem się o tym przypadkiem dzwoniąc na komórkę starej
    doradczyni. A w ogóle, to piętno dla MB, za to że maile wysyłane na konto
    starego doradcy idą w próżnię...

    > Ps. podobno ma byc jakas nowy kanal komunikacji z doradcami aq.

    Znaki dymne? :)
    Czat-sms? :)

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2004-08-04 10:48:54
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Użytkownik "~WD" napisał w wiadomości m.in:

> [...]
    najlepszych
    > private bankingów. Więc ten argument jest chybiony. Na dodatek szefostwo

    Zaraz, zaraz,... Nie napisałem ani jednego słowa o BRE; pisałem tylko o
    MultiBanku, a to-wbrew pozorom-zupełnie coś innego. Chętnie poznam zalety
    MultiPersonal i MultiPrivate Bankingu, ale proszę o konkrety, a nie
    marketingowe mydliny (rozpowszechniane przez MultiBank i jego wyznawców)
    przeznaczone dla chcących być nazywanymi VIPami.

    Multi Pozdrawiam ;)
    Adam Gentler

  • 18. Data: 2004-08-04 11:02:40
    Od: "sotch " <s...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> napisał(a):
    > Ja też... Tylko dlaczego zmieniła mi się ostatnio doradczyni i żaden z
    > klientów nie został o tym poinformowany?

    IMO taki brak działania potwierdza tezę, że instytucja tzw. doradcy jest
    ściemnieniem.
    Ja też ze zdziwieniem zaglądając na stronę klubu aq zauważyłem, że zmienił
    się doradca na Królewskiej ;)
    Prawde mówiąc, to z dotychczasowej współpracy z p. A. pamiętam dwa momenty.
    1) jak sprzedawała mi aq - super miło
    2) jak poprosiłem o specjalną ofertę na kk i miałem kilka pytań dotyczących
    planów - to ja pana umówię z koleżanką, która się zajmuje tymi sprawami
    [przypominam - doradca klienta].
    BTW w trakcie spotkania z koleżanką p. A. wyszło takie oto kuriozum:
    specjalnej oferty na kk to ja dla pana nie mam (chciałem bezterminowe
    zwolnienie z opłat za wydanie i użytkowanie), ale tutaj mamy taką promocję,
    że wydamy panu kartę za darmo, ale musi pan wypełnić kwit i podstemplować u
    pracodawcy (wysokość wynagrodzenia). Mówię, że wysokość wpływów mogą sobie
    obejrzeć w systemie.
    I tutaj [uwaga!] usłyszałem: osoba, która podejmuje decyzje o zwolnieniu z
    opłat _nie ma_ dostępu do systemu i po to ten kwit.
    Podziękowałem i nadal korzystam z kk BZWBK.

    Też się mocno zastanawiam na downgrade z aq.

    pzdr,
    s.

  • 19. Data: 2004-08-04 11:12:51
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    > Zaraz, zaraz,... Nie napisałem ani jednego słowa o BRE; pisałem tylko o
    > MultiBanku, a to-wbrew pozorom-zupełnie coś innego.

    A ja napisalem, ze to tylko opakowanie inne, ale ludzie Ci sami.

    > Chętnie poznam zalety
    > MultiPersonal i MultiPrivate Bankingu, ale proszę o konkrety, a nie

    Sądzac po Twoim ostatnim poście, to chyba Ty pochodzisz jakos emocjonalnie do
    banku: "Wiwat BPH!". Po drugie multi - nie ma kont typu - private banking (te
    prowadzi bre). Jesli ktos chce prawdziwej obslugi VIP, a nie vip to powinien
    wybrac wlasnie jedno z tych kont (jest ich troche) - ale jak juz napisalem
    wymagaja tam spelnienia określonych warunków.

    Ponadto napisalem, ze wszystkie te konta "vip" to jest to samo - wyższa opłata i
    "doradztwo". Aha - personal i private to nie to samo. Wydaje mi sie, ze nazwa
    "personal" jest bardziej trafna od vip. To przeciez sa zwykle konta z dodatkowa
    pseudo indywidualna obsługą (a nie doradztwem).

    Dlatego tez - nie ma co sie emocjonować :) Jednemu odpowiada dana oferta - a
    drugiemu nie. I tyle.

    --
    W.

  • 20. Data: 2004-08-04 12:41:45
    Od: "Adam Gentler" <a...@n...bankier.pl>

    Dziękuję za rzeczowe uwagi.

    Co do "Wiwat BPH!" to rzeczywiście zostałem bardzo mile zaskoczony, a przez
    to podszedłem do tematu emocjonalnie. Niech ktoś sobie wyobrazi co to znaczy
    szybko zorganizować gotówkę dla klienta będącego na końcu Polski, nie
    mającego dowodu osobistego i karty bankomatowej.

    Wracając do podstawowego tematu - moim zdaniem, można przykładowo (i
    wybiórczo) porównać oferty banków w następujący sposób:
    1. Grupa personal banking:
    Eurokonto VIP - Aquarius - Personal Banking BPH (niezależnie od rodzaju
    konta!) - Pakiet Złoty Forts Banku - CitiOne (?)
    2. Grupa private banking:
    Eurokonto Prestiż - brak MultiOferty - Konto Osobiste Private Banking BPH -
    Pakiet Platynowy Fortis Banku - CitiGold
    Obydwie grupy często są mylone, co prowadzi do wielu nieporozumień.

    Pozdrawiam.
    Adam Gentler