  • 11. Data: 2002-01-25 17:10:08
    Temat: Re: Multiport ZAJEB****
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ Radosław Popławski <r...@a...net.pl> ]

    >Już wiem -- w bardzo kijowy sposób.
    >1) Dodać Inteligo (pojawi się z loginem 1).
    >2) Załadować te 8MB (8 MEGABJTÓW!!) appleta (a podobno to applet 300kB
    >w BPH jest wielgachny) - z Ameryki/Europy (pozdrawiam abonentów
    >szybkich łącz TPSA :/).

    To nie jest applet, tylko zwyczajna aplikacja. Do jej uruchomienia
    potrzebujesz Java Web Start (700K, jeżeli masz maszynę wirtualną
    Javy). Sama aplikacja zajmuje właśnie ok. 2M.

    Powinieneś się cieszyć, że AMG wybrało właśnie tę technologię, bo
    przynajmniej nie musisz się już martwić o instalowanie aktualnych
    wersji (jeżeli np. w WBK lub Inteligo coś się zmieni).

    >3) Uruchomić to dziadostwo.
    >4) Dziadostwo ściągnie 2MB (!!!) upgrade'u.
    >5) Skonfigurować Inteligo przy pomocy tego narzędzia.
    >
    >Ogólnie silny konkurent do tytułu Złotej Maliny Roku, niestety.
    >Oczywiście wszystko wolno, długo i ogólnie źle... (applet od kilku
    >minut wisi z napisem "rozpoczął się process agregacji...").

    Jak masz kiepskie łącze... Sorry Gregory, ale jak decydujesz się na
    dostęp do rachunków przez internet, to wypadałoby ten internet mieć ;)

    --
    Łukasz Kowalczyk
    w...@r...pl

  • 12. Data: 2002-01-25 17:16:39
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Jak masz kiepskie łącze... Sorry Gregory, ale jak decydujesz się na
    > dostęp do rachunków przez internet, to wypadałoby ten internet mieć ;)

    Ale narazie ta aplikacja do dupy jest - ja nic nie moge sciagnac - bierze mi
    e-maxa x 2 pokazuje (nazwe + numer rachunku - nic wiecej).
    Nie pokazuje Multibanku.
    WBK pobiera dane ale pobrac nie moze - do czego to sluzy to nie wiem

  • 13. Data: 2002-01-25 18:19:58
    Od: "Tomek Kulesza" <r...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Ale narazie ta aplikacja do dupy jest - ja nic nie moge sciagnac - bierze
    mi
    > e-maxa x 2 pokazuje (nazwe + numer rachunku - nic wiecej).
    > Nie pokazuje Multibanku.

    Mi Multi pokazuje, ale nie pokazuje wszystkich lokat (tylko najmlodsza -
    albo najmniejsza, nie wiem :-) )

    > WBK pobiera dane ale pobrac nie moze - do czego to sluzy to nie wiem

    Tomek

  • 14. Data: 2002-01-28 18:15:44
    Od: <j...@p...onet.pl>

    > No wlasnie to oprogramowanie jakies badziewiaskie jest - tez nie potrafie...
    >

    > Moim zdaniem jest tp spowodowane brakiem możliwości zintegrowania kont z
    różnych banków ze względu na inne banki. Jak podpisza odpowiednie umowy i
    dogadają się pomiędzy sobą to pewnie pójdzie już łatwiej. Jak na razie chodzą
    dwa banki MultiBank i mBank.