  • 1. Data: 2004-05-31 17:19:31
    Temat: Musze przelać do banku w Niemczech ok 3000 euro..
    Od: yabby <y...@g...pl>

    Jeszcze nigdy nie przeprowadzalem takiej operacji.Jak to teraz wyglada
    po wejsciu do Unii ? czy musze sobie zalozyc konto dewizowe w obojetne
    jakim banku i stamtad dokonać przelewu , czy moge to wykonac przy pomocy
    jakiegos banku intenetowego ? Prosze o porady .Zalezy mi rowniez
    oczywiscie na jak najnizszej oplacie za taka transakcje :)
    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2004-06-01 06:56:07
    Temat: Re: Musze przelać do banku w Niemczech ok 3000 euro..
    Od: "Szef" <k...@c...poznan.pl>

> [...]
    > jakiegos banku intenetowego ? Prosze o porady .Zalezy mi rowniez
    > oczywiscie na jak najnizszej oplacie za taka transakcje :)

    Najtaniej wg mnie jest w PKO BP, gdy robisz tzw. Eurotransfer
    i placisz ryczalt 45 zlociszy.
    Z banku internetowego to tylko - wprowadzil BZWBK (internetowy
    SWIFT), ale moim zdaniem oplaty - zniechecaja.
    Wprowadzili to dopiero 17.05.2004, wiec sami jeszcze chyba dobrze
    nie wiedza, jak to funkcjonuje.
    Pozdr

  • 3. Data: 2004-06-01 07:25:07
    Temat: Re: Musze przela?? do banku w Niemczech ok 3000 euro..
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Szef <k...@c...poznan.pl> wrote:

    > Z banku internetowego to tylko - wprowadzil BZWBK (internetowy
    > SWIFT), ale moim zdaniem oplaty - zniechecaja.

    Multibank, Nordea, Kredyt Bank - gdzieniegdzie może być taniej niż te
    45 PLN, sprawdź tabele korespondentów, żeby ten bank w Niemczech był
    korespondentem.

    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl
    http://www.miernik.ctnet.pl/

  • 4. Data: 2004-06-01 09:17:53
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Najtaniej wg mnie jest w PKO BP, gdy robisz tzw. Eurotransfer
    > i placisz ryczalt 45 zlociszy.

    To nie jest najtaniej. To może być najtaniej, jeżeli bank gdzie wysyłasz nie
    jest bankiem-korespondentem, z którego wysyłasz.

    > Z banku internetowego to tylko - wprowadzil BZWBK (internetowy
    > SWIFT), ale moim zdaniem oplaty - zniechecaja.

    Nie tylko BZWBK - Nordea, Multi, Kredyt, Millenium
    W Multi przelew do banku, który jest ich korespondentem kosztuje ok. 20 PLN
    .

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 5. Data: 2004-06-01 15:15:19
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:

> [...]

    BTW: Czy to jest SHA czy OUR?

> [...]
    >
    > Nie tylko BZWBK - Nordea, Multi, Kredyt, Millenium
    > W Multi przelew do banku, który jest ich korespondentem kosztuje ok. 20 PLN

    6 PLN + 0.25% min 20 PLN, dla 3000 EUR 42 PLN.

    W Nordei 5 PLN + 0.25% min 10 PLN czyli wychodzi 41 PLN.

    Ale to jest wszystko SHA.

  • 6. Data: 2004-06-01 19:36:34
    Od: yabby <y...@g...pl>

    > 6 PLN + 0.25% min 20 PLN, dla 3000 EUR 42 PLN.
    >
    > W Nordei 5 PLN + 0.25% min 10 PLN czyli wychodzi 41 PLN.

    Serdecznie wszystkim dziękuje..:) Jeszcze tylko musze sprawdzić co to
    znaczy bank-korespondent ..:] Pozdrawiam wszystkich YaBBy

  • 7. Data: 2004-06-02 10:20:17
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Dnia 2004-06-01, Miernik napisał/a/o:

    > BTW: Czy to jest SHA czy OUR?

    > 6 PLN + 0.25% min 20 PLN, dla 3000 EUR 42 PLN.
    >
    > W Nordei 5 PLN + 0.25% min 10 PLN czyli wychodzi 41 PLN.
    >
    > Ale to jest wszystko SHA.

    No ale niemieckie Banki nie moga obrac prowizji za przelew ze strefy
    Euro? Ciekawe, jak to wygląda w praktyce.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2004-06-03 15:00:31
    Od: "pw" <p...@v...pl>

> [...]
    > jakiegos banku intenetowego ? Prosze o porady .Zalezy mi rowniez
    > oczywiscie na jak najnizszej oplacie za taka transakcje  :)
    Wystarczy, że masz rachunek w PLN i dostęp przez BZWBK24, a stamtąd możesz
    przelewać pieniążki w świat.

  • 9. Data: 2004-06-03 15:13:11
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wystarczy, że masz rachunek w PLN i dostęp przez BZWBK24, a stamtąd możesz
    > przelewać pieniążki w świat.

    To już się naprawdę staje nudne :-(

    inetnum: 195.20.110.0 - 195.20.111.255
    netname: BZWBK-AS