  • 41. Data: 2002-07-14 17:43:43
    Temat: Re: Mylleniumm; bank z piekła rodem
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Z ciekawosci spytam masz moze Millepensje?
    Niestety ;-(
    Ale już niedługo... ;-))

    > Ostatnio opracowalem niezly patent na ten rachunek. Otoz jak wiesz przy
    > Millepensji kazdy miesiac musi byc pokryty pensja. Inaczej w nastepnym
    mies.
    > system odbiera Ci debet jesli nie bylo pokrycia. Nieraz pracodawca sie
    > spoznia i zamiast wyplacic w ostatnim dniu mies. pensja moze przejsc 1
    dnia
    > nastepnego miesiaca. (...)
    Nie łatwiej zmienić bank????? Albo przynajmniej rachunek na Unikonto?
    Ja tam swoje wynagrodzenie przenoszę gdzieś indziej a zostawiam u nich tylko
    VC - teraz z pakietem ubezpieczeń jest to (jak dla mnie) bardzo fajna karta
    ;-))

    pzdr
    jazzoo

  • 42. Data: 2002-07-14 17:45:48
    Od: ".:jazoo:." <j...@i...pl>

    > Mi to jeden mily pan na Lukowskiej zalatwil tak ze zaniosle mu dekleracje
    > ile zarabiam, oni sobie zmiejszyli to o 33% i taki mam staly limit.. nie
    > wazne czy mam 2 pensje w misiacu a w nastepnym nic czy nie 8-))
    A nie jest to przypadkiem inny rachunek (nie MillePensja)???
    W przypadku MillePensji debet sie automatycznie obniza, jak przyjdzie Ci
    mniejsza kasa niz zadeklarowales, jak nie przyjdzie nic... to tez nic sie
    nie
    odnowi ;-((

    jazzoo

  • 43. Data: 2002-07-14 22:30:11
    Od: Adam Obszynski <a...@f...pl>

    On Sun, 14 Jul 2002 19:45:48 +0200, ".:jazoo:." <j...@i...pl> wrote:

> [...]
    >mniejsza kasa niz zadeklarowales, jak nie przyjdzie nic... to tez nic sie

    Jest to milepensja... na 100% 8-)
    Poszedlem pomarudzilem... i pan wpadl na pomysl ze moze mi tak pomoc... i
    pomogl -))

    dodam ze wczesniej w PEkao SA mialem identycznie... i glupole nawet czekow
    nie chcieli mi wydac bo mam nie terminowe wplaty 8-(((

  • 44. Data: 2002-07-15 18:55:46
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) writes:

    > I ja mam sie jeszcze z mojej pragi telepac do jakiejs kasy? Chyba
    > zartujesz, prawda?

    No coz. Niestety nie mam takiej uslugi, by przynosili mi pieniadze do
    np. domu. Jak bankomat sie nie nadaje, to musze jechac do oddzialu -
    na szczescie mam tu kilka niedaleko.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator