  • 1. Data: 2009-12-29 22:12:07
    Temat: NEW CONNECT teraz ma byc nie innowacyjny ale dla spolek w upadlosci
    Od: k...@p...onet.pl

    Dotad spolki wywalano na podwojny fixing a teraz popsujemy kolejny rynek-kiedys
    moglsmy byc dumni ze mamy NC duzy i silny rynek europejski, a teraz bedzie to
    rynek spolek w upadlosci.....chyba ze TV znowu klamie....
    Nie mam nic przeciwko temu by takie spolki wyszly z klopotow ale NC MA BYC DLA
    SPOLEK INNOWACYJNYCH I AMBITNYCH W NOWYCH INNOWACYJNYCH TECHNOLOGIACH!!!

    PROTESTUJE

    kroovka

    oczekuje poparcie lub sprostowania idei utworzenia NC.

  • 2. Data: 2009-12-29 22:39:02
    Od: macieks <m...@g...com>

    On 29 Gru, 23:12, k...@p...onet.pl wrote:
> [...]
    >
    > PROTESTUJE
    >
    > kroovka
    >
    > oczekuje poparcie lub sprostowania idei utworzenia NC.

    Dopóki nie ma FWNCH10 i innych ONCO0...pochodnych, mogą takie upadłe
    tam leżeć i zdychać :)
    I tak rodzynki z NC trafią wcześniej czy później na GPW.

    Swoje udało się zarobić, ale czekam na jakąś korektę na READGENE. Taki
    mój typ, profil spółki mi się podoba.

  • 3. Data: 2009-12-30 12:59:20
    Od: Maciej Wawrzynczuk <m...@t...aster.pl>

    On Tue, 29 Dec 2009 23:12:07 +0100, kroovka wrote:

> [...]
    >

    > PROTESTUJE
    >
    > kroovka
    >
    > oczekuje poparcie lub sprostowania idei utworzenia NC.

    Tak jakoś już jest na świecie, że innowacyjność wiąże się z ryzykiem. :)
    Napisz do czego konkretnie pijesz, bo że TV kłamie to wiadomo już od
    kilkudziesięciu lat.

  • 4. Data: 2009-12-30 19:48:52
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "macieks" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]

    >I tak rodzynki z NC trafią wcześniej czy później na GPW.

    >Swoje udało się zarobić, ale czekam na jakąś korektę na READGENE. Taki

    To byloby cos (FW/O) :)

  • 5. Data: 2010-08-26 05:46:44
    Temat: pl bizness w upadlosci
    Od: k...@p...onet.pl