  • 1. Data: 2011-07-21 18:08:33
    Temat: Re: Opinia kroovki nt obecnej sytuacji na EEX
    Od: k...@p...onet.pl

    > Statek tonie?
    "Kapitan i kroovka schodza ostatni :-)"

    ALE nie ma takiej potrzeby. Nakarmiliśmy fundusze po 7,20 zl ilością 1 miliona
    akcji i jako ciekawostka bili sie by dostac po 7,20.

    Potem zrealizowano kolejną sprzedaż, ale zacznie ważniejszą:
    cena 10 groszy tylko wynikałaz przepisów na rynku regulowanym, nie można
    PRZYDZIELAĆ akcji za darmo za WAZNE ZASŁUGI.
    Zatem ileś tam setek tysiecy akcji w EkoExporcie przeliczono na tyle a tyle
    tysięcy ton surowej mokrej mikrosfery.

    Nadal widzac komunikaty spółki to jest ważna tajemnica biznesowa, choć pewnie
    KNF czy inna instytucja ma już taką wiedzę.

    Ta transakcja , czyli związanie się z Zagraniczym Inwestorem Surowcowym, jest
    wg mnie od czasu powstania spółki najważniejsza decyzja od czasu wejscia na
    rynek regulowany. TO KLUCZOWY ETAP ZDOMINOWANIA RYNKU STANÓW ZJEDNOCZONYCH
    EUROPY. To że mali" inwestorzy (ale z szacunkim mali!!!) tego nie zrozumieli
    to ich strata. Zyskały teraz tylko Fundusze te od 7,20, bo powolutku, z
    premedytacją, kosztem małolapitałowych Inwestorów napelniaja każdego dnia
    swoje zasoby. Mając pod sobą spółki daleko powiazane nie muszą informować
    pewnie o przekroczeniu 5% w EkoExportie - to taki "folklor" naszego rynku.

    Za te "akcje po 10 groszy", co spowodowało takie spustoszenie na kursie EEX -
    głupie spustoszenie, bo wynikające z niezrozumienia core biznesu i pokonania
    ostatniej bariery rozwoju spolki, w postaci zapewnienia ogromnych, skrajnie
    tanich ilości surowca mikrosferowewego. Zreszta w ten sposób wycięto w pień
    paru konkurentów, którzy stracili to pole dostaw!!

    Co bedzie dalej?

    Nie mielismy takich planów, ale każdego dia gdy wpadnie ok 1 tys akcji ok 6 zl
    to nie tracimy i rolujemy inne akcjew akcje EEX. Jk dlugo to potrwa?

    Mysle - i dlatego to piszę, sprowokowany pytaniem, że ten bines "taniości sie
    kończy. Pewnie jutro lub może nawet skonczył się dzisiaj?? ok 7,22 ktoś już to
    przetestował.

    Kolejne komunikaty ze spółki - jeśli teraz nadejdą, pozwolą nie robić w trabę
    tradycyjnych od roku czy dwu lat inwestorow. A Fundusze (niestety dla nich)
    będą musiały kupować coraz drożej.

    Prognoza zysku netto i przepływów pieniadza jest zaawansowana prawie pod sufit.
    Czy ktoś ma ochotę to podliczyć i tu podać
    Moge i ja, ale będzie opinia że coś sugeruję na siłę. Już nie ma takiej
    potrzeby, bo komunikty i ich wysyp był dobitny. Stad tez weszly te
    fundusze...i koło i zamyka...

    A sprawa tych przydzielonych akcji ( ustawiających splkę na marży nawet od 50%
    do 60% dla wybranych wyrobów, zresztą, stablizowanych lockupem blokujacym
    handel nimi na tak dugo!!! pozwolił przez ostatnie dni funduszom bawić się
    naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie obronił.

    kroovka

  • 2. Data: 2011-07-22 11:14:01
    Od: bird <n...@a...pl>

    W dniu 2011/07/21 20:08, k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie obronił.

    Dzięki za odpowiedź, obroty troche przeczą angażowaniu fundów obecnie,
    mi to wygląda raczej na odwrót kapitału od spółki,zakupy tylko z lewej
    strony jak się ktoś podstawi. Z prawej praktycznie nikt nie bierze tak
    do wzrostów raczej sie nie wróci, jedyna nadzieja we wzroście
    zainteresowania po kolejnych dobrych informacjach bo spółka już jest
    mocno przeceniona.

    hough

  • 3. Data: 2011-10-12 20:25:11
    Temat: NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    bawić się naszym kosztem. Sądzę, że wystarczy tej paranoi. Rynek się właśnie

    O DALEJ
    Ano, ile moglem dokupilem a teraz jedziemy bez trzymanki na 7,20, to obudzi
    Fundusze gluche jak zwykle i dalej na 12 zlotyh.

    kroovka

  • 4. Data: 2011-10-12 20:26:34
    Temat: Re: NIC DODA (ć), NIC (Dodzie) UJĄĆ, par buch, koła w ruch....
    Od: k...@p...onet.pl

    12 złotycccch
    krooooovka

  • 5. Data: 2011-10-12 20:28:33
    Od: Kamikaze <m...@p...fm>

    k...@p...onet.pl zamuczał :
    > 12 złotycccch

    Milion pincet dwa dziewińcet

  • 6. Data: 2011-10-13 06:04:03
    Od: k...@p...onet.pl

    12 złotycccch

    Milion pincet dwa dziewińcet
    Żarty na bok:

    - pomysł s k u p u w ł a s n y ch a k c j i

    z powodów nadwyżek az tak dużych po wynikach 2011 (ponad 7 milionow zl...chyba
    (bo tak bedzie po zweryfikowaniu wynikow za wrzesień)jest rzucony w sieci i
    chyba ma sens dla zwiększena wartosci jednej akcji skokowo. Tym bardziej ze
    nastepny rok będzie z kasą (pewnie kolo 10 mln zl lub wiecej...) i zatem
    nadwyżką podobny problem. Wynika to obecnie ze zbyt taniego wlasnego surowca i
    nadmiarem "bud nisa" czy kogoś tam..., do sprzedania.

    kroovka
    GRUPA PSW tez przrabia podobny problem (okolo 7 mln z, z moze nawet 8 mln zl)
    ale robi to poprzez dziwne przesuniecia decyzji co z pieniadzmi i raczej
    kluczy wokół własnego ogona... CNBC dzisiaj moze da na to odpowiedź.... Jeśli
    Redaktor zapamięta co ma pytać..:-)

  • 7. Data: 2011-10-14 11:45:56
    Temat: Jest ponad 6 zlotych-nastepny wpis dla EEX ponad 7 zlotych
    Od: k...@p...onet.pl

    kroovka

  • 8. Data: 2011-10-17 09:13:47
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl>

    Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną
    zwałką.

    --
    Jan Werbiński

  • 9. Data: 2011-10-17 11:03:56
    Od: k...@p...onet.pl

    Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną
    zwałką.

    Jan Werbiński
    =====================================
    Niewiarygodne , jaka żelazna głowa.

    Że też Tacy nadal w historii ewolucji nie wygaśli :-)
    Nie mam na to wpływu, ślepe uliczki w dziejach inwestowania sa nadal modne.

    strażacka kroovka z Bielska

  • 10. Data: 2011-10-17 18:11:42
    Od: "Rafi" <robby99@WYPIERNICZ_TOwp.pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Myślę, że teraz jest dobra okazja aby wyskoczyć ze śmiecia przed kolejną
    > zwałką.

    To wyskocz i płyń bo nudzisz...