  • 41. Data: 2009-08-01 20:20:58
    Temat: Re: NIEREGULARNE odkładanieNIEOBOWIĄZKOWE na emeryturę
    Od: "Mariusz" <e...@n...op.pl>

    Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości

    > - czasem gwarancja zysku (ja mam)

    > - czasem mozliwosc doinwestowania na jeszcze korzystniejszych warunkach w
    > przypadku naglego przyplywu wolnej gotowki (tez mam)

    to jeszcze napisz, co to jest konkretnie.

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 42. Data: 2009-08-01 20:31:50
    Od: "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl>

    Mariusz wrote:
    | Użytkownik "Kenny" <kenny333[nasz przodek]o2.pl> napisał w wiadomości

    | to jeszcze napisz, co to jest konkretnie.

    Polisa na zycie i dozycie AIG Amplico Life - Senior.

    Watpie zeby ten konkretny produkt jeszcze sprzedawali, ale moze bedzie cos
    podobnego.

    Watkotworcy raczej nie zainteresuje, bo to jest to "kretynskie tysiac coś
    rocznie"... :)

    --
    Wojtek
    Pozdrowienia

  • 43. Data: 2009-08-01 21:07:15
    Od: k...@o...pl

    > Watkotworcy raczej nie zainteresuje, bo to jest to "kretynskie tysiac coś
    > rocznie"... :)

    kretyńskie jest moim zdaniem wymuszanie rocznego trybu płacenia składki.

    Uzasadnienie: nie wyobrażam sobie żeby ktoś ciułał odkładał z miesiąca na
    miesiąc ileś tam stówek aby raz w roku wpłacić do AIG na polisę. Efekt żadania
    rocznej składki a nie miesięcznej jest taki, że wskutek polityki AIG ludzie są
    wg mnie niedoubezpieczeni bo wpłacają raz w roku tylko te pieniądze które im
    zostają w bieżącym miesiącu.

    Przypuszczam, że jeśli ktoś np. zarabia 10.000zł netto miesiecznie a wydaje
    8.500zł to agent nie namówi go na np. 700zł składki miesiecznej (bo nie może, w
    AIG nie ma takiej) ani na 1500 kwartalnej (bo na te nie godzi sie klient) ale
    jedynie na 1.500zł składki rocznej. W ten sposób AIG dba żeby agent mało zarobił
    a klient miał niższą emeryture niż możliwa.

    IMO jeśli ktoś chce odkładać nie tylko to co mu zbywa nie tylko jakiś konkretny
    ułamek swoich dochodów (a wg mnie rozsądny czlowiek powinien odkładać na polise
    minimum 10-12% dochodów netto) to prosi o składki kwartalne i od razu sie zraża
    tym że chcą mu ukraść 10% za nic, za "łaskawe" udostępnienie składki kwartalnej

  • 44. Data: 2009-08-01 22:12:57
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Uzasadnienie: nie wyobrażam sobie żeby ktoś ciułał odkładał z miesiąca na
    > miesiąc ileś tam stówek aby raz w roku wpłacić do AIG na polisę. Efekt
    > żadania

    Albo ktoś żyje po amerykańsku na kredyt, albo ciuła
    Ja np. ciułam, komasuję w banku
    Płatności stałe np. z polis ubezpieczeniowych płacą się same jako polecenia
    zapłaty.
    Mi nie chciałoby się o tym pamiętać i latać do okienka.
    Ostatnio zawiódł mnie abonament RTV, bo coś zmieniono, i wieloletni samograj
    nie zadziałał.

  • 45. Data: 2009-08-01 22:21:00
    Temat: Re: NIEREGULARNE odkĹ&#65533;adanieNIEOBOWIÄ&#65533;ZKOWE naemeryturÄ&#65533;
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Użytkownik wrote:

    > ja już młodzieżą nie jestem, ale zapytam: czy mi wolno wpłacić
    > do IKE więcej niż "zarobiłem" w danym roku?

    Skoro jesteś pełnoletni to ciebie ograniczenie nie dotyczy.
    Zalecam lekturę ustawy o IKE. Albo zlecenie tego prawnikowi.

    Nie wiem o czym piszesz.

  • 46. Data: 2009-08-01 22:28:49
    Od: Animka <animka@to...nie.ja.wp.pl>

    k...@o...pl pisze:

> [...]
    > wg mnie niedoubezpieczeni bo wpłacają raz w roku tylko te pieniądze które im

    Przecież ten AIG to już upadły bank.

    --
    animka

  • 47. Data: 2009-08-02 08:12:57
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "Animka" <animka@to...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Przecież ten AIG to już upadły bank.

    AIG Bank Polska nie upadł.

    AIG Amplico Life to nie bank, to towarzystwo ubezpieczeniowe, które także
    nie upadło.

  • 48. Data: 2009-08-02 10:16:59
    Od: k...@o...pl

    > AIG Bank Polska nie upadł.
    >
    > AIG Amplico Life to nie bank, to towarzystwo ubezpieczeniowe,
    > które także nie upadło.

    to prawda, ale coś gdzieś ktoś usłyszy i powtarza :)

    ostatnio słyszałem 'rewelacje' o upadku ING i to się
    prawie zgadza. Po pierwsze "aż" dwie literki poprawne :)
    po drugie koleś pomylił upadłość z zagrożeniem upadłością

  • 49. Data: 2009-08-05 06:46:24
    Temat: Re: NIEREGULARNEodkÄą&#65533;adanieNIEOBOWIĂ&#65533;&#65533;ZKOWE naemeryturĂ&#65533;&#65533;
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia Sat, 1 Aug 2009 20:58:42 +0200, Bogdan B. napisał(a):

    > Ja się chętnie założę o duże pieniądze że podatek Belki nigdy nie zostanie
    > zniesiony - i to jest mój plan emerytalny ;-)

    I tu kolega ma całkowitą rację :(

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex: