  • 1. Data: 2012-08-28 21:44:58
    Temat: NIEnatychmiastowy z Synca
    Od: pwz <p...@o...eu>

    Witam!
    Krótko: jak długo idzie przelew "natychmiastowy" z Synca do BGŻOptima?
    Uciekam z gotówką ku lepszym warunkom, a tu ZONK - forsy ca. od godziny
    jak nie było, tak "nima"... Mam zacząć się nerwowo poruszać, czy
    spokojnie poczekać do jutrzejszych elixirów? ;-)
    pwz

  • 2. Data: 2012-08-28 22:49:29
    Temat: Re: NIEnatychmiastowy z Synca
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 28 Aug 2012 21:44:58 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
    > jak nie było, tak "nima"... Mam zacząć się nerwowo poruszać, czy
    > spokojnie poczekać do jutrzejszych elixirów? ;-)

    O ile mnie pamięć nie myli to było na grupie, że BGŻO do 22.00 działa z
    bluecash czy jakoś tak.

    --
    xbartx

  • 3. Data: 2012-08-28 22:56:09
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    Ja na sobie przetestowałem kiedyś i tylko do 17(od PON do PT) przelewy z BC do BGŻO
    przechodziły (ale i tak nie pojawiał się od razu..)

  • 4. Data: 2012-08-29 15:51:04
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2012-08-28 22:56, Michal Pl pisze:
    > Ja na sobie przetestowałem kiedyś i tylko do 17(od PON do PT) przelewy z BC do BGŻO
    przechodziły (ale i tak nie pojawiał się od razu..)

    Dzisiaj rano już było, wiec odetchnąłem, no ale jednak "natychmiast" to
    to nie było...
    pwz

  • 5. Data: 2012-08-31 09:52:24
    Od: Pablo <p...@g...com>

    > Dzisiaj rano już było, wiec odetchnąłem, no ale jednak "natychmiast" to
    > to nie było...
    > pwz

    i w przypadku wielu osob te przelewy nie sa natychmiastowe