  • 11. Data: 2002-06-06 19:24:36
    Temat: Re: KK w BPHPBK!
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Thu, 6 Jun 2002 15:06:17 +0200 "Jakub Sielewiesiuk"
    <k...@s...ifpan.edu.pl> wrote:

    > A ja sie wlasnie dowiedzialem (0801321321), ze do srebrnego Sez@ma

    Tylko po co komu srebrny Sez@m za 11 zl miesiecznie :-|
    Ja wole zaplacic 75 zl za karte :-)

    Szymon

  • 12. Data: 2002-06-08 01:56:22
    Od: Rosol Domowy <r...@p...onet.pl>

    W artykule <f...@4...com> Szymon Marjanski napisał(a):

    > Tylko po co komu srebrny Sez@m za 11 zl miesiecznie :-|
    > Ja wole zaplacic 75 zl za karte :-)

    wlasnie bral juz ktos wniosek jak jest z tym minimum formalnosci
    bo na MC z ING BS sie chyba nie doczekam a jesli w PBK BPH
    byloby podobnie jak w BZWBK tz. kwit + wnoisek i wszystko
    to bym sie wybral ale moze juz ktos byl ?

    MC na wakacje w sam raz :-) na taka karte od czasow sp. HB
    czekam.

  • 13. Data: 2002-06-09 08:43:47
    Temat: "Minimum formalnosci" [KK w BPHPBK!]
    Od: <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > to bym sie wybral ale moze juz ktos byl ?
    >
    > MC na wakacje w sam raz :-) na taka karte od czasow sp. HB

    Wnioski bedzie mozna brac od jutra. A "minimum formalnosci" wyglada tak:
    - wniosek
    - zasw. o zatrudnieniu i zarobkach (na druczku bankowym)
    - kopia umowy o prace (!)
    - wyciag z banku za ost. 3 miesiace (pelny! same wplywy nie wystarcza)
    - rachunek za telefon stacjonarny (zaplacony! - na poczcie???)
    Rzeczywiscie niewiele...

    Ja chyba jednak zaczekam na ING BSK - zapewniaja ze ma byc w czerwcu (pewnie 30-
    go ;). W sumie glupio byloby rzucac sie na pierwsza nawet bez porownania
    oferty. Tyle ze przydalaby sie akurat na wyjazd na wakacje...

  • 14. Data: 2002-06-09 11:47:53
    Temat: NO I WIEK..., wiek!!!
    Od: <k...@g...pl>

    Min. 26 lat w przypadku umowy o pracę i... 30 - jeśli DG!!!!

  • 15. Data: 2002-06-09 11:53:15
    Temat: Re: NO I WIEK..., wiek!!!
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    k...@g...pl wrote:

    > Min. 26 lat w przypadku umowy o pracę i... 30 - jeśli DG!!!!

    I jeszcze malutki cytacik z regulaminu: "1.Transakcje zagraniczne
    przeliczane są przez system Eurocard/MasterCard z waluty dokonania
    transakcji na walutę stosowaną w rozliczeniach z Bankiem, według kursu
    obowiązującego w dniu rozliczenia."

    Z czego wcale nie wynika, że jest to €. Może przeliczają przez ruble
    białoruskie?:-)

    pzdr

    Tomek

  • 16. Data: 2002-06-09 16:19:24
    Od: Rosol Domowy <r...@p...onet.pl>

    W artykule <3...@p...fm> Tomasz Staszewski napisał(a):

> [...]
    > obowiązującego w dniu rozliczenia."
    >
    > Z czego wcale nie wynika, że jest to €. Może przeliczają przez ruble

    Ja wczoraj przy okazji pobytu w makro zapyatłem w tamtejszym
    oddziale BPHPBK o te karty. Oczywiœcie nic o nich nie wiadomo
    Pani niedysponentka była miła ale zupełnie zaskoczona że jej
    bank będzie wydawał katy "takie jak City" bez konta :-)
    Więc pewnie macie rację że trzeba poczekać.

  • 17. Data: 2002-06-09 17:27:03
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sun, 9 Jun 2002 16:19:24 +0000 (UTC), Rosol Domowy
    <r...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >bank będzie wydawał katy "takie jak City" bez konta :-)
    >Więc pewnie macie rację że trzeba poczekać.

    Czyli wszystko w normie. Oddzialy jak zwykle nie wiedza nic o tym, co
    centrala juz zdazyla rozglosic w mediach.
    Ech...

    PGR

  • 18. Data: 2002-06-20 07:49:42
    Temat: Re: NO I WIEK..., wiek!!! było: KK w BPHPBK!
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli wszystko w normie. Oddzialy jak zwykle nie wiedza nic o tym, co
    > centrala juz zdazyla rozglosic w mediach.

    No złożyłem wniosek (jak zwykle się okazało, że robię coś pierwszy ;-) a
    dziś właśnie pojawił się w Sezamie podgląd karty ;-)

    --
    radar
    GG2458209

  • 19. Data: 2002-06-25 11:36:34
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Rosol Domowy" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

    niecałe 10, obniżyli ;-)
    polecam toip, w cenie obsługa Biura Maklerskiego
    no i podgląd karty...

    pierwsza gratis

  • 20. Data: 2002-06-25 11:37:48
    Temat: Re: "Minimum formalnosci" [KK w BPHPBK!]
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - wyciag z banku za ost. 3 miesiace (pelny! same wplywy nie wystarcza)
    > - rachunek za telefon stacjonarny (zaplacony! - na poczcie???)

    u mnie było tylko zaświadczenie o zarobkach (na druku bankowym) ale klientem
    jestem od dawna