  • 1. Data: 2002-09-01 10:20:30
    Temat: NOM / BRE Bank / Bank Handlowy - NOM zmienia bank !?
    Od: s...@p...onet.pl

    Cześć,

    Nie czy zauważyliście, że NOM zmienił bank. Jest to chyba spowodowane aferą z
    numerem rozliczeniowym BRE o którym dyskutowaliśmy jakiś czas temu.
    Na fakturze mam dane Banku Handloweo:

    10301380-502344-749
    Bank Handlowy w Warszawie SA
    BH BPOK/Olsztyn

    BRE słono zapłaciło za błąd!

  • 2. Data: 2002-09-01 10:37:30
    Temat: Re: NOM / BRE Bank / Bank Handlowy - NOM zmienia bank !?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > aferą z numerem rozliczeniowym BRE o którym dyskutowaliśmy jakiś czas
    > temu. Na fakturze mam dane Banku Handloweo:

    Zauważyliśmy - u mnie to samo. Uważajcie, jeśli macie (jak ja) taką
    płatność już zdefiniowaną, aby nie wpłacić na stare konto.

    > BRE słono zapłaciło za błąd!
    To nic w porównaniu z beztroską, z jaką NOM zniechęca klientów
    utrudniając jak tylko może zawieranie umów i korzystanie ze swoich
    usług. Bardzo kuriozalne podejście do biznesu. Ale to już NTG.