  • 51. Data: 2010-05-20 14:52:05
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +17,92%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,43== -12,24%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  4,42== +149,71%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,68==      -32,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  3,59== +44,76%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,00== +3,25%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,80== -45,94%

    ZYSK NETTO    +17,92%,(WYNIK po 4,5 miesiach)

    Na wejsciu rowne wagi wszystkich spolek

    kroovka
    ------------------------

    Gdyby taka marna tendencja sie utrzymala do konca roku liniowo to zysk bylby
    nie 100% rocznie ale 47,8% rocznie.

    Ale wynik MUSI BYC 100% !! Ale wynik omawiamy i chwalimy dopiero po 31
    grydnia 2010. TO JEST PORTFEL ZAMYKANY PO ROKU!!!

    pozdrawiam i polecam ten portfel nadal.

  • 52. Data: 2010-05-20 16:36:15
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +17,92%
    Od: "kigam" <p...@g...com>

> [...]
    >
    > Ale wynik MUSI BYC 100% !! Ale wynik omawiamy i chwalimy dopiero po 31
    > grydnia 2010. TO JEST PORTFEL ZAMYKANY PO ROKU!!!

    Kroovka ja jestem twoim fanem, ale dlaczego w potfelu znalazło sie cos takiego
    jak Techmex.

  • 53. Data: 2010-05-20 17:45:34
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    kigam wrote:

    > Kroovka ja jestem twoim fanem, ale dlaczego w potfelu znalazło sie cos
    > takiego jak Techmex.

    Ktoś kiedyś obliczył, że największa stopa zwrotu jest na portfelu zbudowanym
    ze spółek śmieciowych. Bo kilka z nich co prawda upadnie ale będą takie co
    nabiją i 1000% zwrotu. Pewnie kroovka celuje w takie coś ;)

  • 54. Data: 2010-05-21 07:46:52
    Od: "kigam" <p...@g...com>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Ktoś kiedyś obliczył, że największa stopa zwrotu jest na portfelu zbudowanym
    > ze spółek śmieciowych. Bo kilka z nich co prawda upadnie ale będą takie co
    > nabiją i 1000% zwrotu. Pewnie kroovka celuje w takie coś ;)

    Właśnie, po co brać do portfela spółkę która ma już wyrok i duże szanse na
    glebę. Wyjaśnienie o kilkuset procentowym wzroście jest oczywiste ale
    rozjeżdża się z fundamentalnym podejściem jakie prezentuje kroovka np. na EEX.

  • 55. Data: 2010-05-21 13:02:24
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO jutro zaczne liczyc
    Od: k...@p...onet.pl

    po namowach powstaje najlepszy portfel do konca roku 2010:

    I PORTFEL NA 2010 ROK
> [...]
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  0,80==      -45,94%

    ZYSK NETTO    +17,92%,(WYNIK po 4,5 miesiach)

    II PORTFEL z jedna tylko spolka:
    EKO EXPORT cena zakupu 4,45 zl
    MWTRADE cena zakupu 6,40 zl

    tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk netto

    kroovka

    dalem sie skusic namowom i II portfel jakby ma wieksze wagi na obecne moje
    przewazone liczne spolki, te w przewadze portfelowej z powodu kryzysu.

  • 56. Data: 2010-05-21 13:30:30
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:
> [...]
    >
    > dalem sie skusic namowom i II portfel jakby ma wieksze wagi na obecne moje
    > przewazone liczne spolki, te w przewadze portfelowej z powodu kryzysu.

    Uwaga: w tym portfelu oczywiscie bede uwzglednial lacza wycemne EEX tez PP i
    nowej emisji po 3,20 PLN.

    Lawina informacji w EEX otwarta bo walcza o rynek gieldowy o dobry debiut.

    kroovka

  • 57. Data: 2010-05-21 15:49:25
    Od: flug70 <f...@p...onet.pl>

    k...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > nowej emisji po 3,20 PLN.
    >
    > Lawina informacji w EEX otwarta bo walcza o rynek gieldowy o dobry debiut.

    Twoj Orzel zanurkował :)?, że go zostawiles i nie wrzuciles do portfela?

    L.

  • 58. Data: 2010-05-21 21:42:18
    Od: leo leo <o...@g...com>

    No wlasnie, co z orlem ?

  • 59. Data: 2010-05-22 12:37:56
    Od: k...@p...onet.pl

    > No wlasnie, co z orlem ?
    A w ktorym miejscu w tym watku ORZEL znajdowal sie w ROCZNYM 2010 portfelu.

    Pomijam uwagi co do spolek gdzie istotny jest czas zakupu i czas wyjscia-wiec
    nie macmy tego watku.
    Sprzedaj Orzel i kup EEX i ciesz sie zyskami a nie smuc sie na orzel do konca
    roku, OK? nie sledze teraz juz spolki ORZEL wiec graj na niej dla wlasnej
    frajdy czy strachu.
    kroovka

  • 60. Data: 2010-05-23 10:25:17
    Od: ron <l...@g...com>

    Kupie eko i zarobie, a Ty ciesz sie razem ze mna z moich zyskow dzieki
    Tobie ;-)