  • 1. Data: 2010-12-30 21:56:41
    Temat: [NTG] Do Charliego - Zakajew...
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    A taką formułkę znalazłem na pl.misc.samochody .
    To nawiązanie do dyskusji z Charliem odnośnie Zakajewa....

    [...]
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

    [...]"

    to by dużo tłumaczyło :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-12-30 22:07:19
    Temat: Re: [NTG] Do Charliego - Zakajew...
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A taką formułkę znalazłem na pl.misc.samochody .
    > To nawiązanie do dyskusji z Charliem odnośnie Zakajewa....
    >
    > [...]
    > --
    > Pozdrowienia, Waldek Godel
    > Co to jest tradycja? Tradycja co jest coś ekstra. Chodzi o to że jak my im
    > wydamy Zakajewa to oni nam muszą oddać samolot. Właśnie na zasadzie tej
    > tradycji.. to stara tradycja. Jeszcze od początku.. lotnictwa.
    > Ekstradycja.
    >
    > [...]"
    >
    > to by dużo tłumaczyło :).

    To Miś, a nie Waldek:)

  • 3. Data: 2011-01-10 22:04:20
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Widzę, że takich "prostych" transakcji możliwych do zrealizowanie jest
    więcej....

    Jak związek ma Gross z wizami do USA?
    http://nczas.home.pl/publicystyka/jak-zwiazek-ma-gro
    ss-z-wizami-do-usa/

    "[...] Chodzi o przyczynę, dla której ciągle Polaków obowiązują wizy do
    Stanów Zjednoczonych. Otóż zdaniem naszego informatora, tajemnicą
    waszyngtońskiego poliszynela jest to, iż ten problem jest ściśle powiązany z
    żądaniem wypłaty haraczu za mienie pożydowskie. Pewne środowiska, nadzwyczaj
    wpływowe w amerykańskim odpowiedniku Ministerstwa Spraw Zagranicznych, tak
    długo będą blokowały zniesienie wiz, jak długo albo haracz nie zostanie
    wypłacony, albo owa blokada nie zostanie z jakichś ważniejszych przyczyn
    zniesiona. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/