  • 1. Data: 2010-05-03 18:29:21
    Temat: NTG. Głosowanie odnośnie strzałów.
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Chciałbym poznać koledzy waszą opinię odnośnie strzałów w lesie
    Smoleńskim.
    Jak koledzy uważacie, czy czy strzał z filmiku jest strzałem
    ostrzegającym w powietrze ?.

    SMOLEŃSK : Kolejny strzał ! [OPIS!]
    http://www.youtube.com/watch?v=PYMmhSb5Lhs&feature=p
    layer_embedded

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-05-03 19:58:43
    Temat: Re: NTG. Głosowanie odnośnie strzałów.
    Od: "root" <r...@v...pl>

    --
    A jakie są jeszcze ewentualności? Pytam, bo chciałbym poddać pod
    głosowanie

    Wyślij odpowiedź a jeśli będziesz miał szczęście, otrzymasz w nagrodę 1
    metr gumy do majtek abyś mógł sobie strzelić w łeb.

  • 3. Data: 2010-05-06 13:00:07

    Mon, 3 May 2010 11:29:21 -0700 (PDT), w
    oglegroups.com>, Endriu
    <a...@g...com> napisał(-a):