  • 11. Data: 2009-06-15 06:57:41
    Temat: Re: NTG Interesujące zestawienie....
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:h14nc4$37d$1@inews.gazeta.pl...
    > No a dlaczego Lukasz Tusk (20 letni tapicer) zostal wybrany na Posla RP?
    > Dlatego, ze taki madry i dobry?

    A w kazdych wyborach 150 przeróżnych Kamińskich?
    Bo są tak mądrzy, jak polski europejski Kamiński od prezia?

    A Jerzy Gosiewski z listy pis na Mazurach - tak przystojny i dobry dla PKP
    jak Edgar?

  • 12. Data: 2009-06-15 06:59:59
    Temat: Re: NTG Interesuj?ce zestawienie....
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Dieter wrote:

    > No a dlaczego Lukasz Tusk (20 letni tapicer) zostal wybrany na Posla RP?
    > Dlatego, ze taki madry i dobry?
    >
    > D.

    Dlatego, że tacy mądrzy i dobrzy są jego wyborcy. Nasi kochani rodacy i
    sąsiedzi, których jest większość.

  • 13. Data: 2009-06-15 07:01:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Dokladnie to samo. Swiadczy to o glupocie wyborcow PIS i PO.

    D.

  • 14. Data: 2009-06-15 07:07:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    > Dokladnie to samo. Swiadczy to o glupocie wyborcow PIS i PO.

    Hibner, Biernacki itd wszyscy po prostu to robią celowo.
    A tylko oficer BOR Jarosław czy tam Lech Kaczyński padł z tego powodu, nie
    awansował.

  • 15. Data: 2009-06-15 07:21:08
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    No a dlaczego Lukasz Tusk (20 letni tapicer) zostal wybrany na Posla RP?
    Dlatego, ze taki madry i dobry?

    Komentarz bez sensu i nie na temat.
    Czy znasz innego Jerzego Buzka, który w dodatku był premierem?

  • 16. Data: 2009-06-15 07:31:47
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Miało nie byc o polityce - pardon ....
    >
    > Eurowybory - ci którzy weszli i inni....
    > http://prawica.net/node/17238
    >
    > Ponieważ sam sobie strzelasz w kolano wobec tego odpowiedz na pytanie:
    > dlaczego były premier J.Buzek zyskał najwięcej głosów ze wszystkich
    > kandydatów
    > do Parlamentu Europejskiego?
    > Dlaczego nie wszedł ani jeden kandydat UPR?
    >
    > Tylko nie napisz, że 98,9% głosujących nie ma racji a 1,1% głosujących na
    > UPR
    >rację posiada.

    Nie no, kolego Sławku z ciebie to jest prowokator....

    1) Prawda , to akurat "leży akurtat tam, gdzie leży" i wynik wyborów w
    takich czy innych głosowaniach tego nie zmienią ....
    Kto "miał rację" to przyszłość pokaże.....

    2) Po drugie: Polacy w 100% wybrali UE z całymi tego (dobrymi i złymi)
    konsekwencjami....

    Młotek na przebierańców

    "[...] I tak, brnąc od sukcesu do sukcesu, dobrniemy do jesieni, kiedy to -
    według niesprawdzonych, ale coraz bardziej prawdopodobnych informacji -
    zostanie podjęta próba wprowadzenia w życie traktatu lizbońskiego, bez
    względu na to, czy będzie ratyfikowany, czy nie. Chodzi o to, że Niemcom też
    kończą się i pieniądze i cierpliwość, bo chciałyby, żeby wieloletnie
    inwestowanie w tak zwaną europejską integrację zaczęło im wreszcie przynosić
    korzyści polityczne i inne.[....]".

    Porządek panuje w Warszawie

    "[...] Dlatego też ten wynik wyborów do Parlamentu Europejskiego w Polsce
    jest ważnym sygnałem również dla zagranicy, przede wszystkim - dla
    kierownika politycznego Unii Europejskiej, czyli Niemiec. Jeżeli Platforma
    Obywatelska uzyskuje najlepszy wynik wyborczy niemal nazajutrz po deklaracji
    CDU CSU, domagającej się nie tylko potępienia wypędzeń, ale również -
    przywrócenia praw, to znaczy, że nie trzeba się specjalnie krępować przy
    kolejnym eskalowaniu żądań i zaostrzaniu tak zwanej polityki historycznej.
    [...]".

    A konsekwencje te zostaną nam w odpowiednim czasie "objawione" ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 17. Data: 2009-06-15 07:31:52
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

  • 18. Data: 2009-06-15 07:36:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]

    1) Prawda , to akurat "leży akurtat tam, gdzie leży" i wynik wyborów w
    takich czy innych głosowaniach tego nie zmienią ....
    Kto "miał rację" - przyszłość da odpowiedź na to pytanie ......

  • 19. Data: 2009-06-15 07:41:25
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > również - przywrócenia praw, to znaczy, że nie trzeba się specjalnie
    > krępować przy kolejnym eskalowaniu żądań i zaostrzaniu tak zwanej polityki

    Sorry, tych dwóch bliźniaczych postów chciałem nie wysyłac, aby zaoszczędzić
    wam kolejnych dwóch cytatów z Michalkiewicza.
    Niestetty jakiś błąd sie wkradł i poszły .... pardon

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2009-06-15 07:46:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Komentarz jak najbardziej z sensem. Chodzilo mi o to, ze motloch nie glosuje
    na ludzi ale na nazwiska, nie wiedzac przy tym w ogole nawet tego jak na
    imie ma ich kandydat. Myslisz, ze gdyby w ostatnich wyborach wystartowala
    Doda, to mialaby gorszy wynik od Buzka? Watpie.

    D.