  • 21. Data: 2009-06-15 07:46:49
    Temat: Re: NTG Interesujące zestawienie....
    Od: doniu <d...@g...com>

    On 15 Cze, 09:21, " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
    > Dieter <d...@a...pl> napisał(a):
    >
    > No a dlaczego Lukasz Tusk (20 letni tapicer) zostal wybrany na Posla RP?
    > Dlatego, ze taki madry i dobry?
    >
    > Komentarz bez sensu i nie na temat.
    > Czy znasz innego Jerzego Buzka, który w dodatku był premierem?
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/

    prblem w tym ze Ty juz sobie odpowiedziales i masz klapy na uszach,
    w zasadzie to nie masz uszu, tylko dziurki zapchane woskiem,
    OPEN YOUR MIND
    wartości będą wartościami niezależnie ile ludzi na nie zaglosuje bądź
    je opluje,
    zaprogramowales sie na te cyferki% i to jest Twoj problem

  • 22. Data: 2009-06-15 07:50:27
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Dokladnie to samo. Swiadczy to o glupocie wyborcow PIS i PO.

    Brak szacunku do samego siebie ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2009-06-15 07:59:47
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A w kazdych wyborach 150 przeróżnych Kamińskich?
    > Bo są tak mądrzy, jak polski europejski Kamiński od prezia?
    >
    > A Jerzy Gosiewski z listy pis na Mazurach - tak przystojny i dobry dla PKP
    > jak Edgar?

    A w USA ciągle jeszcze biją murzynów ?

  • 24. Data: 2009-06-15 08:28:38
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Komentarz jak najbardziej z sensem. Chodzilo mi o to, ze motloch nie glosuje
    na ludzi ale na nazwiska, nie wiedzac przy tym w ogole nawet tego jak na
    imie ma ich kandydat. Myslisz, ze gdyby w ostatnich wyborach wystartowala
    Doda, to mialaby gorszy wynik od Buzka? Watpie.

    Czy sądzisz, że PO pozwoliłaby sobie na wystawienie J.Buzka na pierwszym
    miejscu swojej listy gdyby był to tylko figurant a nie kandydat z szansami na
    odegranie większej roli w strukturach UE?
    No chyba, że Ty głosowałbyś na Dodę :-)

  • 25. Data: 2009-06-15 08:56:52
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > A w USA ciągle jeszcze biją murzynów ?

    Co nieprawda?
    (podpowiedź: 2-3 punkty, co do jednego nie mam pewności, chodzi o c)

    a) Jerzy Gosiewski z startował listy pis na Mazurach
    b) Edgar jest przystojny
    c) Edgar był dobry dla PKP
    d) przeróżni Kamińscy startowali w wyborach
    e) Łukasz Tusk jest mądry i dobry

    Co do murzynów byś się zdziwił niejednokroć.

  • 26. Data: 2009-06-15 10:05:35
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    Dieter pisze:
    > No a dlaczego Lukasz Tusk (20 letni tapicer) zostal wybrany na Posla RP?
    > Dlatego, ze taki madry i dobry?

    A Adam Kazimierz Marcinkiewicz, drukarz ze Śląska wszedł do europarlamentu.

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 27. Data: 2009-06-15 11:20:51
    Od: "Skiba" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Michalkiewicz podobnie jak Mikke Korwin Janusz to takie wentyle.
    Tymi wentylami wydostaje się powietrze z kół, którymi są nieszczęśnicy,
    którym się wydaje że są oryginalni:)
    Gdy powietrze ucieknie po wyborach, takie koła stają się flakami. Cały ten
    pojazd marki UPR na flakach nigdzie nie dojedzie, ale zawsze w okresie
    wyborów robi hałas. A niech sobie robi, przecież i tak telepie się w ogonie.

  • 28. Data: 2009-06-15 13:10:08
    Od: "Pafcik" <s...@s...pl>

    > Tylko nie napisz, że 98,9% głosujących nie ma racji a 1,1% głosujących na
    > UPR
    > rację posiada.

    masz odrobinę pojęcia o logice ?

    to wytłumacz co niby ma wspólnego "większość" z "racją"

    *hint. 500 lat temu "większość" uważała że Ziemia jest płaska
    150 lat temu "większość" wyśmiała odkrywcę bakterii - gdy zaczał tworzyc
    teorię wg której choroby są wywoływane przez "mikroskopijne żyjątka których
    nie widać gołym okiem" to oczywiście uznano go za wariata

    itd itd itd,

    bynajmniej nie twierdzę że większośc nigdy nie ma racji, tylko zastanawia
    mnie z jaką olbrzymią pewnością z góry zakładasz że jeśli większość w coś
    wierzy to musi być prawda