  • 21. Data: 2008-10-19 10:19:24
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "Shivman" <s...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin" <u...@u...eu> napisał w wiadomości
    > Z wlasnego doswiadczenia reklamacja zalatwiana przez
    > PKO BP byla duzo szybciej, lepiej i przyjemniej
    > niz w mBanku.

    Z własnego doświadczenia wiem że PKO BP żeby coś załatwić trzeba stać w
    gigantycznych kolejkach.

    Adamek

  • 22. Data: 2008-10-19 11:20:25
    Od: "Marcin K." <m...@w...pl>

    Pewnego dnia ls napisał:
    > W moim przypadku całkowicie darmowe: przez ladnych pare lat
    > uzytkowania nie dolozylem do interesu ani zlotowki ...

    A zadnego PZ nie masz uruchomionego (1 zl/mies)?
    A w okresie kiedy przelewy zewnetrzne byly w mbanku po 0,50 zl tez zadnego
    przelewu poza mbank nie popelniles?
    nie zebym sie czepial. dla mnie tez to konto jest idealne, ale nie
    przesadzajmy ze przez pare lat "ani zlotowki" nie kosztowalo korzystanie z
    niego.

  • 23. Data: 2008-10-19 14:10:40
    Od: Tomek <d...@d...dd>

    Marcin K. pisze:

> [...]
    > nie zebym sie czepial. dla mnie tez to konto jest idealne, ale nie
    > przesadzajmy ze przez pare lat "ani zlotowki" nie kosztowalo korzystanie z

    PZ w mBanku jest darmowe

  • 24. Data: 2008-10-19 14:33:59
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 19 Oct 2008 16:10:40 +0200, Tomek wrote:

    > PZ w mBanku jest darmowe

    Nie jest.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 25. Data: 2008-10-19 15:52:28
    Od: Sanchez <s...@n...wp.pl>

    Marcin pisze:
> [...]
    >
    > Z wlasnego doswiadczenia reklamacja zalatwiana przez
    > PKO BP byla duzo szybciej, lepiej i przyjemniej

    W PKO BP trzeba jeszcze co nieco płacić za konto, dodatkowo za internet,
    za przelewy. Minusem też są kolejki w oddziałach. Zablokowali mi konto i
    nie poinformowali mnie o tym, dowiedziałem się o tym w sklepie jak karta
    nie chciała działać, (ale jak chcieli wciśnąć KK to wiedzieli gdzie
    dzwonić), a adres zameldowania zmieniali kilkakrotnie, bo w kółko był
    niewłaściwy... :) Ale ogólnie nie miałem powodów do narzekań.

  • 26. Data: 2008-10-19 16:47:56
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    MarekZ pisze:
    > Haczyka nie ma. Jednak to raczej jeden z mniej poważnych banków - jeżeli
    > myślisz o banku, który w przyszłości miałby być Twoim głównym bankiem, z
    > kredytami itp.,

    Zalezy, jak rozumiec "glowny bank". To moj glowny bank, a kredytu w nim
    nie planuje i nie bede planowal. Za to ma fajnego eMaklera, ktory na
    moje potrzeby wystarcza, darmowy dostep do SFI i fajne ubezpieczenia.

    Ma swoje wady - ma ich nawet sporo. Ale przy okreslonych potrzebach moze
    spokojnie dzialac jako "glowny bank" i to wcale nie na drobne. eMax+
    jest stosunkowo rozsadnie oprocentowany przy warunkach, ktore oferuja,
    zeby mozna tam trzymac wieksza gotowke. Kredytu jednak faktycznie bym u
    nich nie bral ;D

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 27. Data: 2008-10-19 16:50:11
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    sorden pisze:
    > Jeszcze mniejszym brak wplat/wyplat gotowkowych w walutach.

    Wyplaty sa - daja karty do walut od niedawna. Z wplatami gorzej.

  • 28. Data: 2008-10-19 16:53:39
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Shivman pisze:
    > To nie reklama :-)
    > Gdzie jest haczyk w tym banku?
    > NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    Jesli nie zamierzasz brac u nich kredytu, obslugiwac walut z wplatami i
    nie potrzebujesz wygodnej mozliwosci wplaty na konto (ja np. nie
    potrzebuje - ani razu przez ostatnie 7 lat uzywania banku nie mialem
    potrzeby nic do banku wplacic, wszystko przylatuje przelewami) to
    haczykow nie ma. Polecenia Zaplaty sa za 1zl/m-c, ale tez mozna nie
    uzywac. Machniecie kilku przelewow zdefiniowanych to kilka klikniec.
    Generalnie, do codziennego uzytkowania fajny bank :) Do rzeczy, gdzie
    przydala by sie mozliwosc kontaktu z czlowiekiem (kredyty) gorzej - sam
    nie probowalem, ale po historiach z archiwum grupy nie sprobuje. KK
    tutaj w watku Ci napisali, ze bez rewelacji - ale do codziennych
    wydatkow tez mnie nigdy nie zawiodla, a limit ma wystarczajacy.

  • 29. Data: 2008-10-19 17:03:42
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:

    > Nie jest.

    Zdaje sie, ze kosztuje 1zl, ale niezaleznie od ilosci obslugiwanych pz.
    Powinni reklamowac "PZ za zlotowke, kolejne gratis" ;)

  • 30. Data: 2008-10-19 17:07:07
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Mateusz Papiernik wrote:

    > Wyplaty sa - daja karty do walut od niedawna. Z wplatami gorzej.

    I mozna sobie wyplacic np. 100 dolarow ? Gdzie ?

    --
    in