  • 31. Data: 2008-10-19 17:14:35
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    sorden pisze:

    > I mozna sobie wyplacic np. 100 dolarow ? Gdzie ?

    Tylko euro i chyba funty

  • 32. Data: 2008-10-19 18:05:36
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    krzysztofsf pisze:
    > Tylko euro i chyba funty

    Tak, na razie EUR i GBP - ale USD pewnie za chwile dolaczy.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    Projektowanie i realizacja witryn WWW

  • 33. Data: 2008-10-19 18:09:57
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-19, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    > Tylko euro i chyba funty

    W Polsce? To powtórzę - gdzie? :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 34. Data: 2008-10-19 19:05:16
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 19 paź 2008 o 21:58 GMT, Szymon napisał(a):

    > W przypadku konta koniecznosc stalych wplywow (min. 800),

    ojjj ogromna kwota, malo dla kogo osiagalna :P

    > mniejsza siec bankomatow,

    ja do bankomatu zaglada max 2-3 razy wmiesiacy, poza tym 1zl za wyjecie z
    dowolnego bankomatu to nie jest duzo, mbank ma darmowe, ale nie wszystkie
    :), a wtedy 5zl :)

    > hasla SMS

    Eurobank nie ma hasel smsowych!!!

    >(w mbanku mam liste hasel jednorazowych o wieeeele dla
    > mnie ciekawsza od smsow).

    a co jest ciekawszego w kawalku papierka ktory trzeba ze soba wszedzie
    nosic?

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 35. Data: 2008-10-19 19:07:29
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    nie, 19 paź 2008 o 21:37 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    tez mnie nigdy nie zawiodla, a limit ma

    > Ja w ich karcie nic złego nie widzę. :)
    > Nie dość, że za freeko, to jeszcze 100 złotych dorzucili w prezencie. :)

    Bonusow, programow parterskich czy rabatow to nie ma, mowie o zlotej z
    mBanku, ale limit duzy i ogolnie karte dostalem calkiem szybko, mozna
    ustawic powiadomienia sms, bardzo szczegolowe, ogolnie pozytywnie

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 36. Data: 2008-10-19 19:33:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Szymon" gdegan$6r7$...@n...dialog.net.pl

    > O wiele wiekszym minusem jest tragicznie mala liczba wplatomatow. Zatem
    uzupelnieniem musi byc konto w banku z darmowymi
    > przelewami (tym samym darmowe z ekonta przestaja miec znaczenie), inaczej bowiem
    bedzie problem jak za darmo umiescic na ekoncie
    > pieniadze.

    Polecam Eurobank. Ale dziś wpłaconych wieczorową porą pieniędzy
    przeląc nie mogę ani dziś, ani jutro, bo są dopiero na koncie
    następnego dnia. Chwilę nieuwagi można dzięki temu przypłacić
    uderzeniem belki po głowie...

    Z eMaxa plusowego nie można przelać z odroczeniem. (tylko dzisiaj)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2008-10-19 19:37:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Mateusz Papiernik" gdfopl$rju$...@a...news.neostrada.pl

  • 38. Data: 2008-10-19 19:58:51
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

> [...]
    > przeląc nie mogę ani dziś, ani jutro, bo są dopiero na koncie
    > następnego dnia. Chwilę nieuwagi można dzięki temu przypłacić

    Hmm... czyzby to byla alternatywa dla mBanku?
    Dla mnie zupelnie sie wyglupili KK Kaufland, ktora nie uprawnia do niczego w
    sieci marketow. Chyba jedyny taki produkt na rynku. Co-brand, ktory nie jest
    co-brandem.
    W przypadku konta koniecznosc stalych wplywow (min. 800), mniejsza siec
    bankomatow, hasla SMS (w mbanku mam liste hasel jednorazowych o wieeeele dla
    mnie ciekawsza od smsow).

  • 39. Data: 2008-10-19 20:37:16
    Od: k...@o...pl

    On 19 Paź, 20:09, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:

    > W Polsce? To powtórzę - gdzie? :)
    W Polsce to nie, ale można;) to i tak dużo:>
    No i karta nie jest gratis. Więc raczej nie jest to rewolucyjna
    oferta. Jedyny plus nie kurs walut BRE nie jest bardzo złodziejski.

  • 40. Data: 2008-10-19 20:39:35
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > ojjj ogromna kwota, malo dla kogo osiagalna :P

    Nie w tym rzecz. Pytanie po co mam przelewac? Dla samej przyjemnosci
    przelewania?

    > ja do bankomatu zaglada max 2-3 razy wmiesiacy, poza tym 1zl za wyjecie z
    > dowolnego bankomatu to nie jest duzo, mbank ma darmowe, ale nie wszystkie
    > :), a wtedy 5zl :)

    Ja tez, ale jak juz ciagne to wlasnie z Euronetu karta mbanku. W Kauflandzie
    w moim miescie jest bankomat Euronetu i bzwbk jednoczesnie, wiec nawet sobie
    moge wybrac :-)

    > Eurobank nie ma hasel smsowych!!!

    Jakies tam aplikacje GSM z tego co napisali w swoim cenniku, ale przyznaje,
    ze nie wiem jak to dziala.

    > a co jest ciekawszego w kawalku papierka ktory trzeba ze soba wszedzie
    > nosic?

    Nie nosze. Mam w domu przy kompie. Ze wzgledow bezpieczenstwa nie loguje sie
    z przygodnych komputerow do konta bankowego. A ow kawalek papieru jest mi
    bardzo pomocny, gdy chce zrobic np. 10-15 przelewow. Chyba zglupialbym od
    brzeczenia telefonu nie mowiac juz o mozliwych opoznieniach i jakichs
    dziwacznych znaczkach zamiast prostych 5 cyfr.