  • 61. Data: 2008-10-20 19:32:41
    Temat: Re: NTG Konto w mBanku
    Od: "xavi" <x...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:gdgcsh$nkb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > Użytkownik "xavi" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ale to nie zasługa jego elastyczności. Zapewne akkurat w procedurach taki
    > wariant był zawarty. Gdyby nie był, byłoby to nie do przejścia, w
    > przeciwieństwie do innych banków, albo przechodziłbyś to przez piętnaście
    > tygodni za pośrednictwem mLinii. mBank to bank ze sztywnymi procedurami,
    > niesłychanie powolny w działaniu przy jakiejkolwiek niestandardowej
    > sprawie.

    Załatwiałem to przez expandera i po zmontowaniu zgrabnego pisma z
    załączonymi dokumentami miałem decyzję analityka (jakiegoś wyżej, nie
    szeregowego) w kilka dni. Całość trwała 5-6 tygodni, ale wtedy PKO BP kazał
    mi czekać min. 8 tygodni (a ja miałem umowę przedwstępną i - na szczęście -
    cierpliwego właściciela nieruchomości).

    > To samo tylko lepsze jest w Multibanku. Podobne rzeczy są w ING oraz w PKO
    > BP.

    OK. Przy zaciąganiu kredytu ING mnie odrzuciło od razu, PKO BP kazało długo
    czekać, a na multi nie patrzyłem, bo miałem już wcześniej konto mB.

    pozdrawiam

    xavi

  • 62. Data: 2008-10-20 20:05:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Brzezi" s...@l...localdoma
    in

    > Bonusow, programow parterskich czy rabatow to nie ma, mowie o zlotej z
    > mBanku, ale limit duzy i ogolnie karte dostalem calkiem szybko, mozna
    > ustawic powiadomienia sms, bardzo szczegolowe, ogolnie pozytywnie

    Jakie powiadomienia? Zgodę na obciążenie w sklepie czy przypomnienie
    o terminie spłaty? To ostatnie mnie dobija!!! W życiu chyba nie
    zapomniałem o ani jednym terminie płatności!!! Takie SMSy by mnie
    chyba doprowadziły do szału!!!

    Na razie jedynie czytam w SMSach o tym, że kosztem jednego SMSa (chyba
    2 złote plus VAT) mogę dowiedzieć się, czy mnie moja żona zdradza, czy
    nie!!! Kusi bardzo mocno, bo to bodaj jedyna możliwość sprawdzenia
    wierności mojej żony -- jestem albowiem singlem, czy jak kto woli kawalerem...

    Dla mnie każda karta dobra, o ile jest za free i ma ,,podgląd zdarzeń''
    w necie. Karta mBanku nie ma swego numeru konta, więc jest dla mnie
    lekko uciążliwa. Muszę dokonać dwóch przelewów zamiast jednego. Niby
    ustawiłem automagię spłatniczą, ale mimo wszystko...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 63. Data: 2008-10-20 20:29:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Szymon pisze:
    >Jesli juz nawet i sa to przelewy na Twoje rachunki to OK, ale
    > jesli na obce to juz malo fajnie. Wowczas jedynym progiem zabezpieczenia
    > jest login i haslo.

    mBank wprowadzil juz mozliwosc zabezpieczenia przelewow zdefiniowanych
    opcja kazdorazowego potwierdzenia kodem sms przed zatwierdzeniem

  • 64. Data: 2008-10-20 20:49:47
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    pon, 20 paź 2008 o 22:05 GMT, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Jakie powiadomienia? Zgodę na obciążenie w sklepie

    zgody to nie ma mozliwosci jak zrobic, ale informacje o wlasnie dokonanej
    transakcji jak najbardziej

    > czy przypomnienie
    > o terminie spłaty? To ostatnie mnie dobija!!!

    a o tym nawet nie wiem, zawsze sam o tym pamietam, chociaz ostatnio
    zrobilem sobie przypominanie w google calendar, a tam ustawilem sobie
    wlasnie przypomnienie sms :P

    co do powiadomien, to mam ustawione powiadomienia o kazdej blokadzie na
    karcie, mozna ustawic dolny limit kwoty jaki bedzie lapac powiadomienie, ja
    mam chyba 1zl

    mozna ustawic powiadomienie gdy zostanie przekroczone ustalone zadluzenie,
    ja mam np. jezeli przekrocze 1500zl, to wiem ze wlasnie prekroczylem "moj
    limit srednich miesiecznych wydatkow" :P

    z powiadomien do karty to chyba wszystko co korzystam

    powiadomien do calego mBanku jest wiele wiecej, niektorzy maja ustawione
    smsy przy kazdym logowaniu do systemu www, to juz chyba lekkie przegiecie
    :)

    ja mam tylko na kazdy przelew przychodzacy, jakies blokady konta,
    zalogowanie do sytemu IVR, nawet juz nie pamietam czy cos jeszcze, ogolnie
    to co rozsadnie wydawalo mi sie potrzebne...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ All the evidence concerning the universe ]
    [ Ekg: #3781111 ][ has not yet been collected, ]

  • 65. Data: 2008-10-21 06:35:14
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 19:55:39 +0200, krzysztofsf napisał(a):

    > Chyba jestes wyjatkiem
    > W TOIP dalej
    > miesięczna opłata za korzystanie z polecenia zapłaty 1 zł

    A ja właśnie widzę w podglądzie eKonta: polecenie zapłaty -- 0,60 zł.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 66. Data: 2008-10-21 06:54:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Paź, 08:35, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > A ja właśnie widzę w podglądzie eKonta: polecenie zapłaty -- 0,60 zł.

    Moze masz pierwszy, niepelny miesiac?
    Z TOiP bym raczej nie dyskutowal.

  • 67. Data: 2008-10-21 07:20:24
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Mon, 20 Oct 2008 23:54:25 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Moze masz pierwszy, niepelny miesiac? Z TOiP bym raczej nie dyskutowal.

    Też bym się nie odważył ;-)

    Ale niechaj przemówią obrazy. Wszakże jeden obraz jest wart więcej niźli
    1001 słów! ;-)

    http://olgierd.wordpress.com/files/2008/10/pz_mbank.
    png

  • 68. Data: 2008-10-21 07:36:58
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Paź, 09:20, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Też bym się nie odważył ;-)
    >
    > Ale niechaj przemówią obrazy. Wszakże jeden obraz jest wart więcej niźli
> [...]

    Albo oglosza zmiane TOiP albo zrezygnowales z PZ w trakcie miesiaca.
    Wzglednie lubia cie na 40 gr, lub sie pomylili - zauwaz, ze caly czas
    schodzila ci zlotowka, dopiero ostatni miesiac 0,60.
    Tak wiec te 60 gr nie ma zadnej zbieznosci czasowej z rezygnacja z
    oplat za przelewy, co , o ile sie nie myle, sugerowales poczatkowo.

  • 69. Data: 2008-10-21 07:51:46
    Od: Brzezi <u...@e...net.pl>

    wto, 21 paź 2008 o 09:20 GMT, Olgierd napisał(a):

    > http://olgierd.wordpress.com/files/2008/10/pz_mbank.
    png

    Jak to mozliwe, ze data operacji jest pozniejsza, niz data ksiegowania? :P

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@e...net.pl ][ You can create your own opportunities ]
    [ Ekg: #3781111 ][ this week. Blackmail a senior ]

  • 70. Data: 2008-10-21 08:40:22
    Od: Piotrek <p...@n...pl>

    Olgierd pisze:
    > Ale niechaj przemówią obrazy. Wszakże jeden obraz jest wart więcej niźli
    > 1001 słów! ;-)

    Wychodzi z tego totalny bałagan, inaczej pisząc - po prostu mBank :)

    Piotrek