  • 1. Data: 2010-08-12 07:43:41
    Temat: NTG - Krzyż.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    Szkoda mi tych naszy seniorek szczerze i uczciwie modlących się pod krzyżem:

    KRZYŻ: Czy są jeszcze warszawiacy
    http://tiny.pl/h74mz

    "[...] Ludzie modlą się o Prawdę Chrystusa dla Polski, w tym o Prawdę w
    sprawie legalnego wyjaśnienia Zbrodni Smoleńskiej. [...]".

    Bo nie wiem czy Kaczyński ze swoją zasługuje na tak poświęcenie naszych
    modlących się kochanych babć....

    Samozagłada polskiego katolicyzmu
    http://prawica.net/opinie/22942

    "[...] Zachowanie większości duchowieństwa po 10 kwietnia wstrząsnęło mną.
    Słyszało się głosy, że samolot mógł się przecież rozbić kilka dni wcześniej,
    gdy leciał nim do Katynia Donald Tusk; inni duchowni popadli w nastroje
    swojego rodzaju politycznej mistyki w której wykreowano Lecha Kaczyńskiego i
    jego Małżonkę na świętych, zupełnie zapominając o tym, że para prezydencka
    miała heterodoksyjne poglądy w sprawach In vitro czy aborcji. Zupełnie nie
    rozumiem tego zaślepienia, tego przekonania, że Kaczyński (a także i PiS) to
    ostatnia nadzieja polskiego katolicyzmu. Wbrew wszystkim faktom, głosowaniom
    wielu posłów PiS, wbrew temu, że Kluzik-Rostkowska została szefową kampanii
    wyborczej Jarosława Kaczyńskiego uczyniono z PiS sztandar polskiego
    katolicyzmu - tak jakby wolnomularska i socjalistyczna tradycja PPS i KOR
    miała cokolwiek wspólnego z katolicyzmem. [...]".

    "Sumienie to Pan zostaw w konfesjonale".....

    Wstyd mi za Polskę, że w obrońcami polskiego niezyjącego prezydenta muszą
    być schorowane modlące się babcie, które musza się użerać z tego typu
    debilami....
    http://wirtualnapolonia.com/2010/08/09/nowy-czlowiek
    -prezydenta-organizator-zadymy/
    http://blogmedia24.pl/node/34510#comment-107067

    Gdzie ci ku...a partyjni obrońcy PiS-u się pytam ?. Gdzie ci poupychani na
    partyjnych stołkach urzędnicy czychający tylko na diety poselskie i
    przedwczesne emerytury i unioeuropejskie posady ?. Bronić ku...a krzyża
    dziady dardanelskie, a nie wysługiwać się podatnymi na propagandę starszymi
    osobami, które wzaciszu domowym winny spokojnie odpoczywać, a nie
    odpowiadac na zaczepki pijanych nieopierzonych wyrostków ....

    Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
    Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły one
    PRADWĘ .....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2010-08-12 08:35:29
    Temat: Re: NTG - Krzyż.
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    > Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
    > Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły
    > one PRADWĘ .....

    Moja zmarla 41 lat temu babcia nigdy nie poszlaby sie modlic gdzies gdzie
    nie ma ksiedza.

    Leszek

  • 3. Data: 2010-08-12 08:43:33
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > Moja zmarla 41 lat temu babcia nigdy nie poszlaby sie modlic gdzies gdzie
    > nie ma ksiedza.
    >
    > Leszek

    Na wsiach do dzis babuszki (i nie tylko) odmawiaja litanie w maju przy
    kapliczkach.

  • 4. Data: 2010-08-12 09:08:07
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "DJ (Dominik)"
    > Na wsiach do dzis babuszki (i nie tylko) odmawiaja litanie w maju przy
    > kapliczkach.

    To inne pokolenie. Moja biabcia byla 1882 rocznik. To mama mojej mamy. Mama
    mojego ojca byla prawoslawna i miala jeszcze surowsze zasady wiary

    Leszek

  • 5. Data: 2010-08-12 09:14:02
    Od: "DJ \(Dominik\)" <d...@a...pl>

    > To inne pokolenie. Moja biabcia byla 1882 rocznik. To mama mojej mamy.
    > Mama mojego ojca byla prawoslawna i miala jeszcze surowsze zasady wiary
    >
    > Leszek

    Wieczny odpoczynek racz im dac Panie

  • 6. Data: 2010-08-12 09:41:42
    Od: " wlater" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wieczny odpoczynek racz im dac Panie

    Zdrowaś Maryjo, łaski pełna, Pan z Tobą,
    błogosławionaś Ty między niewiastami,
    i błogosławiony owoc żywota Twojego, Jezus.
    Święta Maryjo, Matko Boża, módl się za nami grzesznymi
    teraz i w godzinę śmierci naszej. Amen

  • 7. Data: 2010-08-12 10:29:04
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl> napisał w wiadomości

    > Moja zmarla 41 lat temu babcia nigdy nie poszlaby sie modlic gdzies gdzie
    > nie ma ksiedza.

    a kto ci kacapie powiedział, że tam nie ma księdza? chyba, że dla ciebie
    ksiadz, to tylko ruski pop - jak dla twojej babki kacapki.

  • 8. Data: 2010-08-12 10:55:54
    Od: "Lech Dubrowski" <3...@3...com.pl>

    Użytkownik "maniana"
    > a kto ci kacapie powiedział, że tam nie ma księdza? chyba, że dla ciebie
    > ksiadz, to tylko ruski pop - jak dla twojej babki kacapki.

    Odezwala sie nacjonalistka

    Leszek

  • 9. Data: 2010-08-12 17:45:18
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Kurwa jak ten kraj nisko upadł ..... Wstyd mi za Polskę, Wstyd ....
    > Daj Boże aby to poświęcenie starszych Babć się opłaciło i aby wymodliły
    > one PRADWĘ .....

    Aczkolwiek gdyby się tak zastanowić, to owe "nieszkodliwe" i "potulne"
    starsze panie to 100% elektorat Jarosława i Lecha Kaczyńskiego - tych samych
    którzy zrzekli się na moich oczach restzek suwerennności mojego kraju w
    Traktacie Lisobońskim, który zadłużyli moją ojczyznę na kolejne 60 mld PLN,
    którzy są odpowiedzialni za bezpardonowe "medialne" wyciannie opozycji:

    "Zmień temat" w słuchawce red. Lichockiej
    http://www.youtube.com/watch?v=7-abGUMRzdg

    Popieram więc w/w starsze babki tylko w intencji wyjaśnienia katastrofy i w
    żadnej innej - żeby była jasność.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 10. Data: 2010-08-13 05:26:03
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Poza tematem...czy S.Żółtek z Krakowa jest dalej w UPR ?