  • 21. Data: 2010-06-04 12:45:53
    Temat: Re: NTG - Lądowanie.
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    marfi pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >>

    > 1. "A" nie jest od "Anonimowy".
    > 2. "A" oznacza "nieokreślony rozmówca" bo nikt nie przypisał głosu do
    > osoby a ich ilość swiadczy co najwyżej o jakości nagrania i zdolności
    > ludzi do identyfikacji osoby na podstawie głosu nagranego w środowisku
    > zaszumionym.

    dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na
    niekorzysc dla przedstawionej przez Endriu analizie.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 22. Data: 2010-06-05 08:08:15
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > dzieki;) nie zwrocilem na to uwagi... to nastepny punk przemawiajacy na
    > niekorzysc dla przedstawionej przez Endriu analizie.

    Gruppenführer KAT
    http://wirtualnapolonia.com/2010/06/05/gruppenfuhrer
    -kat/

    [...] Co do Arabskiego, część argumentów na jego temat już
    przytoczyłem. Ale warto zauważyć, że była to osoba, która bardzo
    konsekwentnie i umiejętnie wprowadzała w błąd media i obniżała rangę
    wizyty Lecha Kaczyńskiego w Katyniu.

    http://www.youtube.com/watch?v=DvC2Nbao3tQ

    Arabski był też bezpośrednim przełożonym Grzegorza Michniewicza,
    Dyrektora Generalnego Kancelarii Premiera Donalda Tuska i jego Szefa
    Kancelarii Tajnej, który zmarł nagle, tajemniczo (podobno popełniając
    samobójstwo) a poza tym:

    "Z ustaleń "Wprost" wynika, że tego wieczoru Michniewicz napisał także
    kilka SMS-ów do swojego przełożonego, szefa kancelarii Tomasza
    Arabskiego. Nie wiadomo jednak, czego dotyczyły ani o której godzinie
    zostały wysłane. Minister nie odpowiedział na nasze pytania w tej
    sprawie".

    Na to, że Grzegorz Michniewicz, żaden mięczak i jednak niezwykle
    zaufana osoba Donalda Tuska i Tomasza Arabskiego musiał odkryć coś
    wyjątkowo przerażającego zwracał uwagę nie tylko WPROST ale i jeden z
    Blogerów Salonu24:

    http://krzystofjaw.salon24.pl/151606,smierc-grzegorz
    a-michniewicza-dlaczego

    Co to było? Czy odkrył jakiś szyfrogram od Putina do Tuska, którego
    nie przechwycił Arabski? Możemy dzisiaj tylko spekulować. [...]

    Orędzie w TVP INFO przed katastrofą TU-154?
    http://niepoprawni.pl/content/oredzie-w-tvp-info-prz
    ed-katastrofa-tu-154

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 23. Data: 2010-06-05 08:14:11
    Od: Endriu <a...@g...com>

    Lepiej nie wiedzieć nic
    http://blog.rp.pl/ziemkiewicz/2010/06/05/lepiej-nie-
    wiedziec-nic/

    "[...] Ze stenogramów wiemy tylko tyle, że niemal do ostatniej chwili
    załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale
    nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr
    iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z
    wysuniętym podwoziem, dla wysondowania sytuacji; wskazuje na to
    pozostawienie w stanie aktywności autopilota. Coś sprawiło, iż załoga
    nie orientowała się w pozycji samolotu i prędkości opadania. Błąd
    pilota? Błąd wieży? Błąd instrumentów? Jakieś inne okoliczności? Aby
    cokolwiek domniemywać, trzeba znać inne zapisy z "czarnych skrzynek",
    a tych nie mamy. [...]"

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 24. Data: 2010-06-05 08:46:45
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Endriu" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    załoga nie zdawała sobie sprawy z zagrożenia. Prawdopodobnie wcale
    nawet nie podchodziła do lądowania - chciała raczej powtórzyć manewr
    iła sprzed kilkunastu minut, czyli zniżyć się nad lotniskiem z
    ============

    Co za idiota to wymyślił? Nie podchodziła do lądowania?
    Ten kto pisał, to kłamca. Kto wierzy, ten głupek.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 25. Data: 2010-06-05 20:12:13
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania?
    > Ten kto pisa , to k amca. Kto wierzy, ten g upek.

    Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03
    http://www.youtube.com/watch?v=v8rxDPoqrjs&feature=r
    elated

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 26. Data: 2010-06-05 20:19:09
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Co za idiota to wymy li ? Nie podchodzi a do l dowania?
    > Ten kto pisa , to k amca. Kto wierzy, ten g upek.

    Wydaje mi się że masz racje drogi Janie. Akurat ta część wypowiedzi
    wydaje się być nietrafiona (niepotrzebnie ją wstawiłem - pardon).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 27. Data: 2010-06-06 22:44:05
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    Endriu wrote:

    > Wydało się - to Rosjanie źle naprowadzali samolot - 03
    > http://www.youtube.com/watch?v=v8rxDPoqrjs&feature=r
    elated

    Litości.