  • 21. Data: 2009-05-21 09:06:01
    Temat: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    Bolek
    > podpisal.

    Wałęsa nigdy nie podpisał lojalki,lojalki to wymysł stanu wojennego..a pokaż
    mi bohatera bez skazy..Wałęsa stał na czele ruchu,bo rewolucje musza mieć
    lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..opamiętajcie się wszyscy i
    przestańcie zazdrościć Wałęsie..nikt dla Polski nie jest, w naszej historii
    większym,rozpoznawalnym symbolem ,,,sytuacja w jakiej sie znalazł
    Wałęsa,jest winą Narodu,że nie umieliśmy GO zagospodarować ...bo paru
    gości ,nie umie sobie poradzić z zawiśćia i zazdrością ,że to nie im się
    udało..

  • 22. Data: 2009-05-21 09:17:03
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >Wałęsa stał na czele ruchu,bo rewolucje musza mieć
    lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..<

    Odp. Ta, prosty chlopek wykiwal Zydow, ktorzy stworzyli komune. Bolo robil w
    tamtych czasach ruchy podobne do tych jakie teraz robi z Gantleyem. Kasa to
    kasa. Co ciekawe, tlumaczy sie, ze sie nie sprzedaje, a jedynie potrzebuje
    zaplacic 400.000 pln zaleglego podatku za 2008 r. i dlatego jezdzi na
    wyklady.

    D.

  • 23. Data: 2009-05-21 09:36:02
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > kasa. Co ciekawe, tlumaczy sie, ze sie nie sprzedaje, a jedynie potrzebuje
    > zaplacic 400.000 pln zaleglego podatku za 2008 r. i dlatego jezdzi na

    Tak rodzą się geniusze..to po pierwsze,po drugie ,to nie przypadek ,że
    piszesz Gantley,nie znam gościa ,to świadczy ,że jestes zakręcony jakąś nowa
    wizją świata..niech jeździ i zarabia ,niech płaci podatki,mnie nie
    przeszkadza,jeśli znasz Newtona prawa,to na każdą akcję jest reakcja, w
    takim właśnie momencie jest Wałęsa,to reakcja na poniewieranie Go,przez JK i
    jemu podobnych,do LK nie mam pretensji

  • 24. Data: 2009-05-21 10:55:12
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Odnośnie naszej wspólnej grupowej dyskusji odnośnie Wałęsy ...

    P.S. Arcyciekway jestem opini Sławka (XXL-a) który jeszcze tydzień temu
    bronił Wałęsy, czy dzisiaj zacznie go (podobnie jak Żakowski) opluwa?

    Bardzo mi miło Endriu, że tak zależy Ci na mojej opinii w dyskusji dotyczącej
    L.Wałęsy :-)
    Rozczaruję Cię jednak. Zdania na temat przywódcy Solidarności nie zmieniłem
    mimo, że wiele wystąpień i posunięć Lecha (chociażby występ na zjeździe
    Libertas za duże pieniądze) muszą budzić kontrowersje.

    Lech Wałęsa jest i pozostanie jednym z wielkich Polaków XX-wieku.
    Jego osiągnięcia są niepodważalne i docenił je cały świat z wyjątkiem wielu
    rodaków.
    Zresztą nie dotyczy to tylko Wałęsy ale także takich gigantów jak Mazowiecki,
    Balcerowicz, Geremek, Kuroń.
    Mimo, że byli tymi którzy przeobrazili Polskę mają do dziś wielu zajadłych wrogów.

    Niektóre ze znakomitych posunięć Wałęsy zrozumiałem po latach.
    Na przykład słynną "noc teczek" w 1992r. gdy Wałęsa doprowadził do dymisji
    słabiutki rząd Olszewskiego, który nie mając żadnych sukcesów w gospodarce
    chciał podpalić Polskę tzw. listą Macierewicza.

  • 25. Data: 2009-05-21 11:30:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    >W ten sposob mozna rowniez tlumaczyc stalinowcow i inne smieci, bo w koncu
    >takie czasy byly, a oni jedynie swoja robote wykonywali.

    Naprawdę nie widzisz różnicy?

    --
    marfi

  • 26. Data: 2009-05-21 12:58:44
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    Tez glosowalem w pierwszysch wyborach prezydenckich na Walese. Bolek to taki
    cwaniaczek, ktory tak samo sprzedawal sie w tamtych czasach jak i teraz
    Gantleyowi.
    Zero wiarygodnosci jak dla mnie.
    Prosty chlopek, bufon, gadajacy na okraglo te same frazesy i tyle.

    Ja też głosowałem w 1990r. na Wałęsę choć nie byłem później zachwycony jego
    prezydenturą, która go chyba przerosła.
    Po latach doszedłem do wniosku, że chyba lepszym prezydentem byłby
    T.Mazowiecki ale cóż gdy nie przeszedł do drugiej tury wyborów, bo Polacy
    woleli oszołoma Tymińskiego!!!
    To był dopiero "fenomen" :-)
    Nikomu wcześniej nieznany, przyjechał jako człowiek sukcesu z dalekiego
    świata, przywiózł jakąś tajemniczą czarną teczkę, w której były rzekome
    dokumenty na Lecha, powiedział kilka frazesów, że rząd Mazowieckiego
    wyprzedaje za bezcen nasz majątek narodowy i pokonał Mazowieckiego !!!

    Kolego Dieter, chciałbyś być takim "prostym chłopkiem" co za wykład dostaje
    100 tys. Euro, prawda?
    Niestety jest wielu prostych chłopków i bufonów zarazem, których nikt nigdzie
    nie zaprosi i nie dostaną ani jednego Euro !!!

  • 27. Data: 2009-05-21 12:59:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    marq111 <m...@g...pl> napisał(a):

    >bo rewolucje musza mieć
    > lidera,i jemu się udało..reszta jest nieważna..opamiętajcie się wszyscy i
    > przestańcie zazdrościć Wałęsie..nikt dla Polski nie jest, w naszej
    historii

    O czym ty piszesz, jakiej rewolucji? Byłem już na świecie w latach
    osiemdziesiątych i nie zauważyłem żadnej rewolucji.

    W tym samym mniej więcej czasie co Wałęsa, nagrodę Nobla dostał Mandela.
    Różnica miedzy nimi polega na tym, że jeden uratował tyłki białym, a drugi
    czerwonym.

    kc

  • 28. Data: 2009-05-21 13:15:27
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Zaloze sie, ze kiedy juz padnie- oby niepredko- to Rodacy zataszcza
    > truchlo na Wawel. A przegrani-czytaj krytycy- beda
    > gdzies zakopani pod plotem.

    A co jest miedzy płotem a Wawelem? Pytam, bo ciekaw jestem miejsca pochówku
    pozostałych.

    kc

  • 29. Data: 2009-05-21 13:25:23
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    >Kolego Dieter, chciałbyś być takim "prostym chłopkiem" co za wykład dostaje
    100 tys. Euro, prawda?<

    Odp. Nie chcialbym byc. Nie robilbym z siebie smiecia, tym bardziej bedac
    juz za zycia legenda. Domyslam sie, ze Ty XXL za szmal pierdolilbys jeszcze
    wieksze glupoty niz on.

    D.

  • 30. Data: 2009-05-21 13:27:40
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    A tak w ogole, to czego mozna sie dowiedziec na tych bolkowskich wykladach?
    Slyszalem rowniez, ze Bolek robi wyklady dla biznesmanow i bynajmniej to nie
    jest zart.

    D.