  • 31. Data: 2009-05-21 14:21:26
    Temat: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: fatso <f...@n...com>

    kc wrote:

    > A co jest miedzy płotem a Wawelem? Pytam, bo ciekaw jestem miejsca pochówku
    > pozostałych.
    >
    > kc

    Smocza Jama

  • 32. Data: 2009-05-21 14:25:08
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Smocza Jama

    Wolę pod płotem :-), czyli jednak pozostanę przy swoim zdaniu nt L.W.

    kc

  • 33. Data: 2009-05-21 14:40:31
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

    A tak w ogole, to czego mozna sie dowiedziec na tych bolkowskich wykladach?

    Z pewnością ani na wykładach Wałęsy ani Balcerowicza ani Rozłuckiego ani
    Orłowskiego itp. z pewnością nic się nie można dowiedzieć bo to jak wiadomo
    sami teoretycy-amatorzy żyjący za pieniądze podatników.
    Gdyby jednak ktoś Tobie zaproponował prowadzenie wykładu na temat spekulacji
    giełdowych to zdumieni słuchacze dowiedzieliby się o hossie
    od 6 stycznia 2009r. i o 200% wzrostach pewnej spółki na literę "p" oraz
    kokosowym interesie na akcjach spółki Drągowski.
    Jednym słowem same konkrety :-)

  • 34. Data: 2009-05-21 15:27:23
    Od: k...@g...com

    On May 21, 10:40 am, " XXL" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > od 6 stycznia 2009r. i o 200% wzrostach pewnej spółki na literę "p" oraz
    > kokosowym interesie na akcjach spółki Drągowski.

    skad mozesz wiedziec co na wykladach Dietera dowiedzieliby sie ludzie,
    gdyby on mial takie poparcie
    postkomuny jak Walesa lub Balcerowicz? Mysle, a nawet jestem pewien,
    ze na pewno nie nasmiewalby sie
    na tych wykladach z Polakow i nie twierdzil tak np.jak Walesa swego
    czasu, kiedy zachecal publicznie
    w USA do robienia w Polsce biznesu, tlumaczac, ze na glupich ludziach
    najatwiej robi sie duzy pieniadz,.
    Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
    tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa
    w stanie dotrzec.

  • 35. Data: 2009-05-21 15:37:47
    Od: k...@g...com

    On May 21, 11:27 am, k...@g...com wrote:

> [...]
    > Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
    > tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa

    ponadto nie pierdol tu glodnych kawalkow, o wielkosci Michnika,
    Gierymka, Michnika, Walesy czy Kuronia
    bo w tej chwili juz kazdy myslacy czlowiek wie o co chodzilo
    komunistom i jak to przeprowadzili.

    Tutaj mozna przeczytac * w pigulce* jak bylo naprawde, zalosny klamco:

    http://25lat.blox.pl/html/1310721,262146,21.html?117
    326

  • 36. Data: 2009-05-21 15:51:41
    Od: " XXL" <d...@g...pl>

    k...@g...com napisał(a):

    Jak pokazuje teraz najnowsza historia, dobrze znal realia. Ty jestes
    tylko kolejnym przykladem z tego stada do ktorego zadne dowody nie sa
    w stanie dotrzec.

    W ciągu jednej nocy zmieniłeś (aś) się z Jeffa w Karola ???
    Widać, że masz nierówno pod kopułą.

  • 37. Data: 2009-05-21 16:06:05
    Od: k...@g...com

    On May 21, 11:51 am, " XXL" <d...@g...pl> wrote:
> [...]
    > w stanie dotrzec.

    > W ciągu jednej nocy zmieniłeś (aś) się z Jeffa w Karola ???

    a goowno ci do tego pod jakim nickiem pisze. Widac, jednak ze mnie
    doskonale rozpoznajesz. Zreszta ja po twoim sposobie argumentacji w
    momencie ujawnienia faktow, ktora do perfekcji opanowali w Polsce
    wiadomi ludzie - tez.

    Ps. ja twoje wszystkie nicki tez doskonale znam. Roznimy sie tylko
    tym, ze moje nick jako jeff zawsze wysylany jest z tego samego konta i
    nigdy nie pisze przez proxy. Ty natomiast masz nie tylko wiele nickow,
    ale takze wiele kont !! Ciekawe, ze ty podobno nadajesz z Polski, a
    sporo twoich postow leci przez serwer amerykanski.

    Wiec kto tak naprawde ma bardziej nierowno pod kopula, podly
    dezinformatorze?

  • 38. Data: 2009-05-21 19:21:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Niektóre ze znakomitych posunięć Wałęsy zrozumiałem po latach.
    > Na przykład słynną "noc teczek" w 1992r. gdy Wałęsa doprowadził do dymisji
    > słabiutki rząd Olszewskiego, który nie mając żadnych sukcesów w gospodarce
    > chciał podpalić Polskę tzw. listą Macierewicza.

    To co ty uważasz za "znakomite posunięcie" ja uważam za zdradę narodową i
    największą hańbę ....
    To jest ta subtelna różnica między nami ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 39. Data: 2009-05-21 20:03:54
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    XXL <d...@g...pl> napisał(a):

    > doprowadził do dymisji
    > słabiutki rząd Olszewskiego

    A dlaczego nie nazwiesz tego doprowadzenia do dymisji wprost - przewrót.

    kc

  • 40. Data: 2009-05-21 20:38:48
    Od: " marq111" <m...@g...pl>

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):
    > To co ty uważasz za "znakomite posunięcie" ja uważam za zdradę narodową i
    > największą hańbę ....
    > To jest ta subtelna różnica między nami ....

    To Naród uznał,że to nie była zdrada narodowa nie wybierając JKM do
    parlamentu i olewając Porozumienie centrum