  • 41. Data: 2009-05-21 20:46:53
    Temat: Re: NTG. Może dobre idzie ?.
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > To Naród uznał,że to nie była zdrada narodowa nie wybierając JKM do
    > parlamentu i olewając Porozumienie centrum

    Oczywiście.

    W 1993 naród wybrał SLD I PSL

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Wybory_parlamentarne_w_
    Polsce_w_1993_roku

    co również uważam za katastrofalny w skutkach błąd....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 42. Data: 2009-05-22 12:00:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Czyzbys to Ty przewidzial hosse tak jak Dieter po poltorarocznej bessie z
    dokladnoscia do 30 dni? Za cienki jestes nawet na to, aby miec swoje zdanie
    nt kierunku rynku, a co dopiero zeby okreslic miesiac czy dzien zwrotu WIG.
    Jedyne co potrafisz, to wyciagac jedna moja, przesunieta w czasie prognoze
    i powolywac sie na profesjonalne analizy S.Debowskiego. Praktyki na
    wykladach Orlowskiego czy Leszka na pewno nie nabedziesz. Na to trzeba
    czasu, pracy i talentu.

    Nie odpowiedziales na moje pytanie. Czego mozna sie dowiedziec na bolkowych
    wykladach?

    D.

  • 43. Data: 2009-05-22 21:50:54
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    O czym Bolek gada w tym wywiadzie?

    http://eurowybory.onet.pl/5006039,1507,1,1,multimedi
    a.html

    Zero konkretow. Olejnikowa pyta sie faceta czy jest za, a on, ze wazny jest
    dialog. Wodolej pierwsza klasa.

    D.

  • 44. Data: 2009-05-22 21:52:53
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Kurwa, nie da sie faceta sluchac.

    D.

  • 45. Data: 2009-05-22 22:04:52
    Od: " kc" <k...@g...pl>

    Dieter <d...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    a.html

    > Zero konkretow. Olejnikowa pyta sie faceta czy jest za, a on, ze wazny

    On sam nie wie nie tylko o czym, ale z kim gada "proszę pana"

    kc

  • 46. Data: 2009-05-23 07:49:42
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    a.html

    > Zero konkretow. Olejnikowa pyta sie faceta czy jest za, a on, ze wazny

    Che che...]

    Jak to nie ma konkretów. Przecież z wywiadu jednoznacznie można wyciągnąć
    wniosek:

    "Popieram PO, ale wcale nie uniemożliwia mi to branie pieniędzy od
    Ganleya...."

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 47. Data: 2009-05-23 19:42:58
    Od: "u" <$@qr.st>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie odpowiedziales na moje pytanie. Czego mozna sie dowiedziec na
    > bolkowych wykladach?

    Może coś z tego ?
    http://swkatowice.mojeforum.net/viewtopic.php?t=2988