  • 11. Data: 2009-05-03 05:07:36
    Temat: Re: NTG - do Fatso - piękne słowa....
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    > Spodziewalem sie tych slów od ciebie (jako przedstawiciela rasy zydowskiej).
    > Niczym mnie nie zaskoczyles.....

    swinski ryju, masz ty chociaz pare zlotych przy dupie?

  • 12. Data: 2009-05-03 09:04:17
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Powinno tak byc ale zwykle jest niestety zupelnie odwrotnie.

    D.

  • 13. Data: 2009-05-04 05:05:06
    Od: fatso <f...@n...com>

    Dieter wrote:
    > Fatso, nakrec film o Zydach i tez dostaniesz Oscara. To po prostu
    > towarzystwo wzajemnej adoracji i tyle. Mnie tam cwaniactwo i bezczelnosc nie
    > imponuja absolutnie, a z tym mi sie kojarza Wybrani z gornej polki.
    >
    > D.

    Czesc Dieter, nie slyszalem aby sie komus udalo nakrecic udany film o
    Zydach bez udzialu Naszych
    w scenariuszu, dyrekcji filmu itp. No, chyba ze jakis tam Jude Suss na
    zamowienie Goebbelsa.
    Nasi trzymaja mocno reke na pulsie czyli kasie. Pewien potentat filmowy
    z Hollywood, oczywiscie Zyd,
    mial powiedziec kiedys- i ja sie tu z nim zupelnie zgadzam- ze nie ma
    czegos takiego jak Negative
    Publicity. Zyd wie, ze jesli o nim mowia to jest to dobre dla geszeftu.
    Brak zainteresowania zabija.
    Dlatego Zyd przyjmie kazda publicity z dobrodziejstwem inwentarza a
    reklame polskiego produktu-
    ot chociazby wspanialych kawalkow muzycznych Henryka Marii Goreckiego, z
    upodobaniem przydusi.

    Pamietam dobrze gdy stacja muzyki klasycznej tutaj, Classic FM, zaczela
    lansowac Goreckiego.
    Przez poltora roku HMG nie schodzil z numeru 1 listy przebojow klasyki.
    Ludzie byli zdumieni:
    jak to, ten facet napisal swoje kawalki prawie 40 lat temu, one byly
    wykonywane na festiwalu
    Warszawska Jesien- a mysmy nic o tym nie wiedzieli? No wlasnie,
    wystarczy wiedziec, kto siedzial
    wtedy w wiezach z kosci sloniowej, bral forse za bycie muzykologiem na
    uniwersytetach USA
    i Wlk Brytanii- i juz wszystko wiadome.

    fatso

  • 14. Data: 2009-05-04 07:29:59
    Temat: Re: NTG - do Fatso - pi?kne s?owa....
    Od: "olob kowalski" <b...@g...pl>

    fatso <f...@n...com> napisał(a):

    > Kolego, dyskusje o Zydach to obsesja was, Polakow.
    > Kiedys przezywano mnie od "polskich Zydow" i ja sie tym przejmowalem.
    > Dzis wiem, zem ja ani Zyd ani Polak a moja kultura, bialoruska , jest
    > wielonarodowa, przyjazna wszystkim.
    > Moja obsesja- i to od lat- to sprawa ukrainska. Poczytaj co o tym
    > napisalem dzis
    > rano facetowi o ksywie Babai. To ukrainski arystokrata z USA ,czlonek klanu
    > Szeptyckich- jesli ci to cos w ogole mowi. Jeden z nich byl polskim
    > generalem a drugi ukrainskim
    > kardynalem i swietym.

    obsesja? czy naprawdę myślisz że hitlerowcy wstali pewnego dnia lewą nogą i
    stwierdzili że żydów trzeba pozabijać lecz wcześniej trzeba ich okraść
    zabierając majątki złoto diamenty itd. wcale nie przeczę że żydów mordowano
    ale nie bez przyczyny trzeba być wyjątkowo zdesperowanym żeby mordować na
    taką skalę i trzeba sobie wyjątkowo zasłużyć aby być zamordowanym żydzi
    unikają jak ognia w wielu dyskusjach przyczyn mordowania żydów wiele mówią o
    antysemityżmie o ksenofobi itd. ale wszystkie te cechy winikają z czegoś
    przede wszystkim z tego że jedni mają więcej lub znacznie więcej niż inni że
    jedni mają znacznie więcej kosztem innych bo inaczej się nie da. niestety na
    ziemi jesteśmy na siebie skazani żydzi, muzułamnie i inne sekty nie mamy
    wyjścia i musimy ze sobą żyć tak długo jak jedni będą chcieli mieć lekko
    kosztem innych tak długo będą leserzy i cwaniaki mordowani
    niby naród żydowski jest mądrym narodem a ja twierdzę że żydzi to głupi
    naród ponieważ przez wieki niczego się nie nauczyli zawsze bogacą się i
    będąc cwaniaczkami którzy się nie napracowali (wysiłek fizyczny) byli
    wyganiani lub mordowani (Egipt, Hiszpania, Niemcy) ciekawe jak długo jeszcze
    będziecie kopani co jakiś czas w tyłek i ile wiekówb będziecie potrzebować
    aby swoje dzieci nauczyć że cwaniactwo i życie cudzym kosztem nie będzie się
    wam opłacać
    co do pracy ja znam jedną pracę W=F*s i nie ma innej pracy jak nie włożysz
    siły na pewnej drodze to nie wykonasz pracy. najlepszy sposób na ocenę ile
    kto wykonał pracy to czujnik temperatury ciała im wyższa temperatura ciała
    tym większa praca wykonana. [wyłączając chorych :)]
    na świecie od najdawniejszych czasów tylko na jedno jest popyt i zawsze
    będzie ENERGIA , ludzka,naturalna słońce, kopaliny
    ludzie tzw. "pracujący" umysłowo to bzdura nie ma pracy umysłowej chyba że
    cwaniactwo kombinacja życie jak pasożyt kosztem innych tacy nie wykonują
    żadnej pracy W [J] nie dają żadnej energii tak więc czy są potrzebni? do
    pieca i już :)

  • 15. Data: 2009-05-04 07:53:50
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > swinski ryju, masz ty chociaz pare zlotych przy dupie?

    Gdyby nie te twoje obelgi - móglbys byc calkiem fajnym chlopem, z którym i
    pogadac mozna i posluchac, lecz niestety jaki kon jest kazdy widzi....

    Ogónie to do najbogatszych nie naleze, raczej klepie biede, ale ogólnie
    ostatnio jestem zadowolony z mojej sytuacji materialnej.
    A co do zas twoich "srebrnych nocników" to ja raczej darze szacunkiem (a
    przynajmniej sie staram - bo czasmi sie nie da) nie tego kto jest aktualnie
    w ich posiadaniu, lecz tego kto je wykonal - stworzyl "z niczego".

    Gdy wchodze na przyklad do jubilera i patrze na te zlote wisiorki kosztujace
    po 10000 PLN to po prostu nie moge uwierzyc ze taki byle gówno które
    wlasciwie w zyciu czlowieka w niczym przydatnym nie uczestniczy jest tak
    drogie. Tysiac razy wole sobie kupic pustaków, cementu, jakis silnik,
    wiertarke, maszyne do robienia czegokolwiek, niz kupowac taki bzdety które
    tylko pózniej wisza na scianach i trzeba ich pilnowac (popadajac w obsesje
    "ze kazdy twój sasiad to zlodziej i chce cie obrabowac" - co widac wyraznie
    na twoim przykladzie...).

    Silnika, betoniarki, cementu raczej ci nkt nie zapierdoli, bo aby to ukrasc
    to trzeba sie SCHYLIC, i wlozyc ODROBINE WYSILKU....

    Ogónie to wole tysiac razy przebywac w towarzystwie ludzi ubogich ale
    wesolych, szczerych, z którymi wódke mozna wypic, pozartowac, niz z bogatymi
    pazernymi smutasami którzy buduja twierdze, otaczaja sie wysokimi murami,
    wynajmuja ochraniarzy do pilnowania swojego majatku. Oni sa nieszczesliwi -
    przewaznie bardzo zmierzli i wymiana zdan z nimi konczy sie bardzo
    szybko....

    P.S. Odnosnie zas tych którzy tworza "srebrne ncniki". Z reguly jest tak ze
    ci którzy je tworza sa to najwieksze swiry. Bylem jakos ostatnio pare
    miesiecy temu w Krakowie muzeum narodowym gdzie widzialem wystawe
    zatytuaowana jakos "wystawa sztuki wspólczesnej" - (moja baba mnie tam
    zabrala zebym sie odchamil) . Piekne obrazy witraze rzezby - polecam do
    obejrzenia. Tylko ze gdy popatrzec w zyciorys wiekszosci z tych artystów, to
    kazdy kurwiarz, zboczniec, pedofil albo pedal ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 16. Data: 2009-05-04 08:47:07
    Od: fatso <f...@n...com>

    olob kowalski wrote:

    OK. rozumiem, masz dla zydow rozwiazanie: Arbeit macht frei.
    Tyle tylko ze jestes out of sync, tak jakos. Teraz oni maja bombke A,
    lotnictwo i rakiety, trudno twoje pomysly bedzie uskutecznic.

  • 17. Data: 2009-05-04 09:00:01
    Od: fatso <f...@n...com>

    Endriu wrote:

    aha, rozumiem-jestes akwizytorem sprzedazy obrabiarek. No coz, tak tez
    zyc mozna
    a nawet sa ludzie co to musza robic. Zadziwiasz mnie swoja hucpa jednak.
    Oto zupelnie mnie
    nie znajac przyznales mi honor przynalezenia do Narodu Wybranego. Tak
    sie zachowywal kiedys
    pewien pol-Zyd, facet o nazwisku Grzes Nawrocki. Literat, juz nie zyje.
    Otoz byl on synem b.posla-
    ludowca i Zydowki, stad uzdolniony wielce. Bywal u mnie, w mieszkaniu
    czlonkini rodziny Bierutow,
    gdzie sie ukrywalem w W-wie przed zyciem, po tym jak mnie z pierdla
    wypuszczono.
    No i ten Grzes z uporem maniaka wmawial mi ze jestem Zydem, niby jego
    kuzynem.
    Grzesiu-mowie- ja bylbym DUMNY,
    gdybym mogl to udowodnic, wszak sam wiem ze nie wygladam ani nie mysle
    ani nie zachowuje sie tak,
    jak te Swinskie Ryje wokolo. Zawstydzilem faceta, pisal pozniej u
    Kwasniewskiego w jego redaktorskim
    "itd" etapie.
    Reasumujac, endriu- obejrzyj sobie kutasika, zobacz czys przypadkiem nie
    nozem ochrzczony?
    Bo cos mi na tego lze-Polaka jw wygladasz bardzo.

    fatso

  • 18. Data: 2009-05-04 09:01:56
    Od: fatso <f...@n...com>

    fatso wrote:

    aha, cos zapomnialem powiedziec. Z tym Michalkiewiczem, zobacz sobie
    liste jego finansowych sponsorow.
    Szukaj pod Krzysztof, vel Christopher Robak. To ja.

  • 19. Data: 2009-05-04 09:11:01
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > aha, rozumiem-jestes akwizytorem sprzedazy obrabiarek.

    :).

    Nie nie sprzedaje obrabiarek. Ale mam kolege któy sprzedaje koparki
    Catapilera, jak chcesz kupic to sprzeda ci "po kolezensku" z duzym upustem
    :).

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 20. Data: 2009-05-04 09:17:09
    Od: "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl>

    > aha, cos zapomnialem powiedziec. Z tym Michalkiewiczem, zobacz sobie liste
    > jego finansowych sponsorow.
    > Szukaj pod Krzysztof, vel Christopher Robak. To ja.

    Zacny z ciebie czlowiek. Ciesze ze zaczytujesz sie w jednego z naszych
    najciekawszych felietonistów jakich posiadamy. Oby sie nie zaprzedal zlym
    silom jak jak inni znani i cenieni (do tej pory) felietonisci....

    http://prawica.net/node/16603

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/