  • 1. Data: 2009-04-02 09:48:06
    Temat: NTT
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    Uprzedzam, ze pytanie nie jest skierowane do frustratow inwestujacych w
    solidne firmy ze spadajacymi na pysk akcjami.

    Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.

    D.

  • 2. Data: 2009-04-02 10:18:44
    Temat: Re: NTT
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "Dieter" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    > lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.

    Wzrosło znaczy będzie spadać.

  • 3. Data: 2009-04-02 10:25:53
    Od: "Dieter" <d...@g...pl>

    No tak, przekonales mnie. Dzieki.

    D.

  • 4. Data: 2009-04-02 10:30:04
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Dieter pisze:
> [...]
    >

    > Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    > lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.

    Istnieje pewne prawdopodobieństwo, że za dwa dni zawieszą nimi obrót na
    jakiś miesiąc ;)

  • 5. Data: 2009-04-02 14:58:07
    Od: " " <i...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    > lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.

    Wchodzenie obecnie w tą spółkę po takim wzroście jest obarczone ryzykiem
    korekty. Natomiast są inne ciekawe spółki o niskim "free float", które nie
    chcą już spadać, a zlecenia kupna ustawiane są coraz wyżej i tylko patrzeć
    jak zajmie się nimi spekuła.

  • 6. Data: 2009-04-02 17:07:54
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    Dnia 02-04-2009 o 16:58:07 <i...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > nie
    > chcą już spadać, a zlecenia kupna ustawiane są coraz wyżej i tylko

    ta spolka ma jeszcze ta ceche, ze pol roku ponad obroty byly cieniutkie. a
    kiedys i zainteresowanie i cena byly
    znacznie wieksze.
    Fundamentalnie nie wyglada najgorzej, z tym że czasy swietnosci
    stacjonarnych PC maja sie ku koncowi.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 7. Data: 2009-04-02 20:21:23
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl>

    pytanie za pytanie: co sądzisz o lentex i mci, również wyraźnie wybily z
    marazmu

    --
    Pozdrawiam,
    Z.

  • 8. Data: 2009-04-03 09:29:51
    Od: "Virck" <V...@v...net>

    "Zbyszek" <zbign@na_serwerzeo2.pl> wrote in message
    > pytanie za pytanie: co sądzisz o lentex i mci, również wyraźnie wybily z
    > marazmu
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Z.

    MCi swietna spolka...Ale ona urosla w ostatnich kilkunastu dniach ponad 100%
    wiec sam sobie odpowiedz na pytanie czy nie ma ryzyka...
    LTX wybil rowniez z bodajze dolka na okolo 9zl....No ale o czym my tu
    mowimy...LTX byl najwyzej okolo 90zl, MCI chyba cos kolo 30zl....Wiec
    tanioszka jest...-;))))

  • 9. Data: 2009-04-04 19:43:56
    Od: " icebergKK" <i...@g...pl>

    Dieter <d...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >

    > Co mysliscie o tej ciekawej spolce? Jak na razie wzrost o 200% i zaraz
    > lamiemy maxa historycznego. Moze byc ciekawie.

    I jeszcze jedno chciałbym dodać do poprzedniej wypowiedzi. Z kupowaniem teraz
    akcji lepiej się wstrzymać. Moim zdaniem, becna korekta wzrostowa dobiega
    końca. Zerknijcie na dwie poprzednie fale korekcyjne i będzie wszystko jasne.
    Teraz proponuję przeskoczayć na dolary lub franki. Następna korekta wzrostowa
    rozpocznie się w maju, ale prawdziwy "armagedon" na rynku akcji to rozegra
    się w październiku. Kluczowa data jaka mi wychodzi to 18.10 (ponieważ w tym
    dniu wypada niedziela więc plus/minus trzy dni). Pozdrawiam icebergKK